آپدیت اندروید 4.3 برای پروانه اچ‌تی‌سی (HTC Butterfly) از راه رسید!

اچ‌تی‌سی همان‌طور که پیش از این قول داده بود آپدیت اندروید 4.3 جلی‌بین را به همراه رابط کاربری جدید سنس 5.5 برای اچ‌تی‌سی باترفلای منتشر کرد. این آپدیت حیاتی علاوه بر امکانات جدید اندروید 4.3 امکانات خوبی از اچ‌تی‌سی وان را نیز به باترفلای می‌آورد.

15

فارنت: اچ‌تی‌سی همان‌طور که پیش از این قول داده بود آپدیت اندروید 4.3 جلی‌بین را به همراه رابط کاربری جدید سنس 5.5 برای اچ‌تی‌سی باترفلای منتشر کرد. این آپدیت حیاتی علاوه بر امکانات جدید اندروید 4.3 امکانات خوبی از اچ‌تی‌سی وان را نیز به باترفلای می‌آورد.

HTC-Butterfly-android-4.3-update

آپدیت اندروید 4.3 به صورت over-the-air و از طریق خود گوشی قابل دریافت است و حجمی حدود 500 مگابایت دارد. پس اگر قصد آپدیت گوشی خود را دارید ترجیحاً مطمئن شوید که گوشی این میزان فضای خالی را در حافظه داخلی در اختیار دارد؛ سپس گوشی را به شارژر و وای‌فای متصل کرده و اقدام به آپدیت کنید. علاوه بر بهینه‌سازی‌های آپدیت اندروید 4.3 این آپدیت رابط کاربری Sense 5.5 را نیز به همراه آورده است که نسخه جدید Blink Feed را نیز شامل می‌شود. از دیگر امکانات جدیدی که این آپدیت به همراه می‌آورد می‌توان به حالت HTC Zoe برای دوربین، حالت burst shot برای عکس‌برداری پشت‌سرهم و سریع، ایجاد تصاویر متحرک GIF، کانال موسیقی بهتر، هایلایت‌های ویدئویی سفارشی و رفع مشکلات و بهبودها اشاره کرد.

این آپدیت در حال حاضر در کشور مالزی عرضه شده است و اگر باترفلای شما هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است باید چند روزی منتظر بمانید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. Sadeghetemadi می‌گوید

    سلام من گوشی اچ تی سی وان وی دارم چند وقت پیش خود به خود ی برنامه امد و گوشیم خاموش شد الان هم هرکاری میکنم روشن نمیشه

  2. مهسا می‌گوید

    سلام من دیزایر 616دارم.چند وقته خودبخود برنامه monkey testو time serviceدانلود میکنه .وقتی هم برنامه ای مثلا line باز میکنم پیام میده lineمتوقف شده است.مشکلش چیه.ترو خدا راهنماییم کنید!

  3. quietly brilliant می‌گوید

    اینم بگم ک باترفلای اولین گجت باصفحه فول اچ دی جهان!!!

  4. quietly brilliant می‌گوید

    یادش بخیر باترفلای داشتم موقعیکه میخواستم درکنار فیلمبرداری عکسبرداری هم کنم،کللا هنگ میکرد هرکاریم کردم مشکلش حل نشد :(

  5. اصغر می‌گوید

    سلام
    منم اچ تی سی تاترفلای دارم ولی به روز زسانی نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    متشکرم

  6. یاسر می‌گوید

    چرا با انتقال درست دیتا بازم بازی اچ دی رو باز نمی کنه گوشیم روت شده

  7. یاسر می‌گوید

    آپدیت دیزایر 616 کی میاد ممنون

  8. behrouz می‌گوید

    با سلام خدمت شما دوست و مدیر عزیز .بنده اچ تی سی باتر فلای معمولی دارم با اندروید 4.1.1 و هر کاری میکنم اندروید جدید آبدیت نمیشه .فضای کافی دارم و وای فای وصل و به شارژ هم میزنم . لطفا راهنمایی کنید اندروید رو آبدیت کنم . خیلی برام اهمیت داره .با تشکر از شما .همواره شاد و سلامت باشید .

  9. حسین می‌گوید

    سلام پس آپدیت کی میاد رو گوشیه من

  10. نیما می‌گوید

    اپدیت وان وی کی میاد؟؟

  11. ali می‌گوید

    دیزایر ۶٠٠ میاد واسش؟

  12. مهدی می‌گوید

    درود بر شما…
    آقا آپدیت Htc one Desire 500 نیوومده؟ پس کی میاد آخه!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اچ تی سی در مورد آپدیت دیزایر 500 چیزی اعلام نکرده

      1. مجتبی می‌گوید

        اره اندروید 5.3.3 رو اورده

        1. علی ارغوان می‌گوید

          اندروید 5.3.3؟!