برنامه زمانی آپدیت اندروید 4.4 گوشی‌های اچ‌تی‌سی لو رفت

اگر از کاربران گوشی‌های اخیر اچ‌تی‌سی هستید شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که گوشی شما چه زمانی آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت را دریافت خواهد کرد. در ادامه تصویری درز کرده شاید جوابگوی شما باشد.

5

یکی از کارمندان HTC به نام رمز LlabTooFeR اخیراً تصویر بالا را شامل برنامه زمانی آپدیت برای گوشی‌های اخیر اچ‌تی‌سی فاش کرده است. در حال حاضر برخی نسخه‌های اچ‌تی‌سی وان آپدیت کیت کت را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر نیز در حال آماده‌سازی‌های نهایی هستند.

HTC-Update-plan

طبق تصویر بالا اچ‌تی‌سی وان، وان دو سیم کارته، وان مینی و وان مکس اواخر این ماه میلادی و تا اواسط ماه بعد (یعنی تا آخر بهمن ماه) آپدت اندروید 4.4.2 را به همراه رابط کاربری سنس 5.5 دریافت خواهند کرد. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که رابط کاربری سنس 6.0 نیز برای وان تأیید شده است و احتمالاً اواخر فصل تابستان آینده و یا اوایل پاییز منتشر خواهد شد. سنس 6.0 هنوز برای دیگر گوشی‌های اچ‌تی‌سی تایید نشده است.

HTC-One-colors-3

همچنین اندروید 4.4.2 برای گوشی‌های باترفلای و باترفلای اس نیز در اسفندماه و یا فروردین ماه عرضه خواهد شد اما متاسفانه وان ایکس و وان ایکس پلاس آپدیت اندروید 4.4 و یا حتی 4.3 را دریافت نکرده و باید به نسخه 4.2 قانع باشند، در حالی که سامسونگ پرچم‌دار قبلی خود را به اندروید 4.4 آپدیت خواهد کرد.

همچنین با این‌که تصویر بالا چیزی را نشان نمی‌دهد EVO 4G LTE نیز برای دریافت آپدیت سنس 5.0 در حال آماده‌سازی بوده و Desire 601 نیز ممکن است اندروید 4.4.2 را با سنس 5.5 دریافت کند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    من دوماهی هت که گوشی htc one max خریدم اما هنوز با اندروید 4.4.2دارم کار میکنم هنوز از اپدیت خبری نشده برای گوشیم دوستان راهنماییم کنید در ضمن من همیشه انلاینم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز نسخه بالاتری برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی عرضه نشده

  2. ali می‌گوید

    من گوشی htc evo 3d دارم آیا میشه آپدیت جدید دریافت کنم ممنون میشم جواب بدین

  3. علي رضا می‌گوید

    با سلام؛ آیا گوشیهای اچ تی سی هم رام فارسی و خاورمیانه دارند؟ و اگر بخواهیم آپدیت کنیم چنین چیزی رو باید درنظر داشته باشیم یا اینکه تمام آنها از یک رام کلی (جهانی) استفاده میکنند؟

    با سپاس

  4. alireza می‌گوید

    من اج تی سی وان مینی دارم هنوز برام اپدیت جدید نیومده پس کی میاد