آی‌سیم ایرانسل با کد ویژه 0902 از راه رسید!

شرکت ایرانسل از عرضه سیم‌کارت دائمی “آی‌سیم” را با “پیش شماره خاص و جدید 0902” به بازار ارتباطات کشور خبر داد.

94

در راستای راهبرد ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا، سیم‌کارت‌های دائمی آی سیم ایرانسل ، با  پیش‌شماره خاص 0902 عرضه می‌شود. این سیم‌کارت‌ها که دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند، با حد اعتبار اولیه 50 هزار تومانی، به مبلغ 120هزار تومان از طریق وبسایت ایرانسل عرضه می‌شوند.

 عرضه آنلاین

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ایرانسل، متقاضیان آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب سایت، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره موجود، انتخاب، مبلغ مربوطه را به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخته و سیم‌کارت آی‌سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.

آی سیم ایرانسل با تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌تر

طرح تعرفه پیش‌فرض سیم‌کارت آی‌سیم، طرح نقره‌ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم‌کارت‌های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شوند، به گونه‌ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم‌کارت‌های آی‌سیم در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح به ازای هر دقیقه 359 ریال و در بازه زمانی ساعت 8 صبح تا 21، دقیقه‌ای 499 ریال محاسبه می‌شود.

هر دقیقه مکالمه از آی‌سیم با مشترکین تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در تمامی ساعات شبانه‌روز، دقیقه‌ای 499 ریال و با مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه، دقیقه‌ای 625 ریال تعیین شده است. ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آی‌سیم، 89ریال و با نوشتار انگلیسی 160ریال برای دارنده این سیم کارت‌های ویژه ایرانسل، هزینه در بر دارد.

تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق خدمات اینترنت همراه هم در بازه زمانی 8صبح تا 2بامداد روز بعد، 5 ریال، و از ساعت 2 بامداد تا 8 صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، 1 ریال تعیین شده است.

 صورتحساب‌‌گیری و حد اعتبار در آی سیم ایرانسل

 مشترکین سیم کارت‌های دائمی آی‌سیم، در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های خود دریافت خواهند کرد که طی آن، تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ‌های تعرفه ویژه این سیم‌کارت‌ها مشخص شده است. خلاصه صورت‌حساب، از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. مشترکین سیم‌کارت آی‌سیم، هیچ‌گونه هزینه جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نمی‌کنند.

 مبلغ 50هزار تومان هم به صورت پیش‌فرض به عنوان “حد اعتبار” در حساب تمام مشترکین آی‌سیم لحاظ می‌شود، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره، تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتری دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم‌کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود، از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی آی‌سیم به شماره 900 و یا با مراجعه به www.isim.ir و استفاده از سامانه کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، درخواست خود را ثبت نموده و اعتبار خود را افزایش دهند.

اطلاع از وضعیت حساب در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری #1*1*130* و اطلاع از حد اعتبار با شماره‌گیری کددستوری #4*1*130* برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل فراهم شده است.

 مرکز تماس اختصاصی برای آی سیم ایرانسل

از دیگر ویژگی های این سیم‌کارت، می‌توان به “مرکز تماس اختصاصی” با شماره ویژه 900 اشاره کرد. براساس اعلام ایرانسل، مشترکین آی‌سیم می‌توانند طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خویش را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره مختص مشترکین آی‌سیم بوده و به منظور تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.

 گسترده‌ترین شبکه رومینگ در آی سیم ایرانسل

گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیم‌کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه داده و ارتباطات خود را از دست ندهند. همچنین امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در اپراتورهای خارجی طرف قرارداد هم منحصرا برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

 روش‌های متنوع پرداخت صورت‌حساب برای آی سیم ایرانسل

مشترکین آی‌سیم، جهت پرداخت صورت حساب سیم‌کارت خود، می‌توانند از روش‌های متنوعی نظیر پرداخت اینترنتی از طریق وب‌سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل‌من، خودپرداز بانک‌ها، شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق نمایندگی‌های مجاز، کارت‌شارژ با شماره‌گیری کددستوری #رمزشارژ*130* ، پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا از طریق مراجعه به شعب بانک‌های ملی، ملت و تجارت استفاده کنند.

همچنین قبض یک مشترک دائمی آی‌سیم را یک مشترک اعتباری ایرانسل هم می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خویش پرداخت کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

94 نظر برای این مطلب
  1. arezoo می‌گوید

    سلام سوالم برایه این لحظه خیلی مهمه لطفا بفرمایید چطور بدون اینکه کسی خودش بدونه متوجه بشیم پیش شماره 902 دائمی یا اعتباری با سپاس

  2. هامان می‌گوید

    با سلام
    مدتی است که در رسانه های کشور تبلیغی از شرکت ایرانسل دیده می شود با عنوان فروش سیمکارتهای ویژه آی سیم iSIM
    موردی که در تبلیغات و سایت اینترنتی آی سیم وجود دارد تاکید بر خدمات ارزش افزوده متنوع و به روز این سیمکارتهاست.
    بسیاری از افراد با دیدن این تبلیغات ها و محتوای ارایه شده در سایت ایرانسل ، اقدام به خریداری این سیمکارت ها نموده اند.
    اما پس از دریافت سیمکارت آی سیم متوجه شدیم که نه تنها سرویس و ارزش افزوده خاصی برای این سیمکارتها وجود ندارد ، بلکه این سیمکارتها حتی از ساده ترین خدماتی که در سیمکارتهای اعتباری ایرانسل موجود است ، محرومند.
    برای مثال خدمات ارزش افزوده زیر فقط بر روی سیمکارتهای اعتباری ایرانسل قابل دریافت است
    1- میزبان تماس و پیامک
    2-مکالمات بین اللمل 060
    3-پیامک صوتی
    4- مکالمات رایگان و یا ارزان قیمت شبانه
    5-طرح جزیره جهت کاهش هزینه مکالمات تا 80 درصد
    6-بسته های ترکیبی
    7- سرویس اعلام دسترسی و بازگشت به شبکه
    8-مکالمات ارزان قیمت آدینه
    9- و دهها مورد دیگر

    حال سوال اینجاست. چرا ایرانسل تمامی این خدمات را در سیمکارتهای اعتباری 5 هزار تومانی خود فعال کرده است ولی سیمکارتهای آی سیم که با قیمت 120 هزار تومان به فروش میرسند از تمامی این سرویس های ارزش افزوده محرومند.
    و سوال مهمتر این است که اگر سرویس های خدماتی و ارزش افزوده در سیمکارت آی سیم تا به این حد ضعیف است ، پس چرا وجود سرویسهای ارزش افزوده متنوع و به روز دنیا به عنوان یک برتری در تبلیغات های آی سیم ارایه میشود.
    این عمل دادن اطلاعات غلط به مشتری نیست ؟ آیا این عمل مصداق فریب خریداران از سمت ایرانسل نیست ؟.
    اینجانب مطلع هستم که بسیاری از افرادی که سیمکارت آی سیم را خریداری نموده اند ، به علت نبود امکانات و طرحهای مناسب هیچ رغبتی به استفاده از این سیمکارت ندارند اما متاسفانه حتی امکان عودت سیمکارتها نیز وجود ندارد.
    برای مقایسه ای کوچک بین ایرانسل و همراه اول ، بد نیست بدانیم که تقریبا تمامی سرویس ها و ارزش افزوده های موجود در سیمکارت های اعتباری همراه اول در سیمکارت های دایمی همراه اول هم وجود دارد ولی این قضیه در ایرانسل بر عکس است و تقریبا اکثر طرحهای تشویقی و سرویسهای ارزش افزوده متعلق به سیمکارتهای اعتباری است.
    شکایت من و بسیاری از خریداران آی سیم از ایرانسل به این علت است که تبیلغات وسیعی د در مورد سرویسهای ارزش افزوده آی سیم ایرانسل صورت گرفته است و مبنای خرید ما استفاده از سرویسهای متنوع و به روز ایراسنل هست در صورتی که هیچ طرح یا سرویس بخصوصی در این سیمکارتها موجود نیست.
    در صورتی که ایرانسل نبود طرحها و سرویسهای ارزش افزوده در سیمکارتهای آی سیم را به وضوح در منابع اطلاعاتی ، رسانه ها و سایت رسمی خود اعلام میکرد ، بسیاری از افراد حاضر به خرید این سیکارتها نبودند و دادن اطلاعات غلط به مشتری جهف فروش کالا مصداق کلاهبرداری است
    در پایان امیدوارم سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی بطور جد این مساله را پیگیری نماید و از ضایع شدن حقوق مشترکان سیمکارتهای دایمی آی سیم ایرانسل ، جلوگیری نماید.

  3. سیا می‌گوید

    کیا درود بر شرفت خوب شد اینارو گفتی

  4. کیا می‌گوید

    عدم سرویس دهی ایرانسل برای پیش شماره ی 0902

    با سلام
    بعد از خرید اینترنتی سیم کارت isim irancell و بعد از گذشت 40 روز این سیم کارت به دستم رسید، و حدود 1 هفته است که از ان استفاده می کنم.
    و اما مشکل بسیار قابل لمسی که در مورد این پیش شماره 0902 تمامی خریداران از جمله من را پشیمان از خرید 150 هزار تومانی ام کرده قابل شناسایی نبودن، در واقع تعریف نشدن این پیش شماره برای دنیا از جمله ایران خودمان است.
    سرویسهای خارجی با تجربه ی شخصی خودم ( عدم ارسال و دریافت اس ام اس، عدم شناسایی شماره تو سط whatsapp و google mail و yahoo mail و facebook ) پیغام این سرویسها این است که شماره ی شما معتبر نیست.

    سرویسهای داخلی با تجربه ی شخصی خودم ( سایت fax.ir برای ارسال پیامک امنیتی، سایت بانک ملت، عدم تعویض شماره 0935 با شماره ی 0902 که جدید منهمچنان در حال پیگیری است )

    و جواب پشتیبانی ایرانسل: ( این مشکلات به ما مربوط نمیشود!!! )

    لطفا اطلاع رسانی کنید تا هموطنان بدانند که با داشتن isim irancell چه چیزهایی را از دست خواهند داد.

    1. مصطفي می‌گوید

      سلام_این داداشمون راست میکه بخدا_منم کرفتم اما کاش نمیکرفتم_همه این مشکلاتو داره_حالا حالاهم درست بشو نیست

  5. jome می‌گوید

    سرعت اینترنتisim خوب یا رایتل

  6. محمد پزشکپور می‌گوید

    حالا حالاها میتونید از سادگی ما نهایت استفاده را ببرید.نکنید این کارها را/

  7. كيانا می‌گوید

    اصلا خووب نیست

  8. روزبه رضایی مهر می‌گوید

    من 1عددشماره خریداری کردم هیچ خبری نشده 15روزه

  9. mohamadrezasepehrara می‌گوید

    میترسم مثل سیمکارت های طلایی تا مدتی ازش اسنفاده نکنی واگزارشکنن به یکی دیگه

  10. پا فیلی می‌گوید

    آی سیم هم میخریم اما اگر دروغ باشه مدیونم باشیییییییییییییید

  11. raya می‌گوید

    اینا همش الکی بابا

    بیا همراه اول یا رایتل

  12. rightel می‌گوید

    رایتل که 3Gهست دیگه چرا رایتل نمیگیرید سرعت بالایی هم داره ولی در تهران پوشش بیشتری داره در بعضی وقت ها سرعت به3.5Gمیرسه پس دیگه ای سیم و ایرانسل چیه (همراه اول رو ببین چه مظلوم اینجا نشسته داره نگاهت میکنه!!)

  13. AMIN می‌گوید

    آی سیم رو از کجا باید خرید و اینکه پوشش خطی تو کل کشور داره

  14. hiva می‌گوید

    بگم اجازس داداش اینترتمون واقعا افتضاحه هرچی بسازید بازم همونه پس چرا الکی شلوغش کردید ما اینترت
    میخوایم کی موافقه دستا بالا

  15. مجید می‌گوید

    سلام من نمایندگی ایرانسل دارم چطوری میشه فعالسازی انجام بدم ممنون

  16. یه نفر میگه می‌گوید

    من که هنوز isim نگرفتم

  17. ali می‌گوید

    من که هنوز نگرفتم ولی تو فکرش هستم که بگیرم به نضر شما چیز خوبیه؟

  18. duzlioghlan می‌گوید

    اح بابا خسته شدیم چقد سیمکارت آخه؟بنده که چندین شماره ایرانسل دارم. آی سیم هم میخرم کلکسیون شماره هامو سیمکارتام تکمیل بشه. اما به نظرم متفاوت باشه

  19. a-x1 می‌گوید

    فعلا ارزان تریین تعرفه را شرکت ایرانسل ارایه می کند، با مراجعه به سایت اپراتور ها (سه اپراتور) و مقایسه تعرفه ها متوجه خواهید شد

  20. گول خورده می‌گوید

    من خریدم،

    همین روز اول تماسهای ورودی و خروجی مختل شده. شماره 900 که جوابگو نیست و میگه با خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. آنها هم فقط میگویند گزارش رسیده آی سیم اختلال دارد و معلوم نیست کی درست میشود! باید چند روزی صبر کنید.

    شما ها نخرید.

  21. مهدی می‌گوید

    سیم کارت فقط رایتل خورده داند نخورده چه داند

  22. ابوطالب نصیری گله می‌گوید

    من ک از هرکدوم از خطای ایران 3-4 تاشو دارم …جهنم و ضرر اینم میگیرم شاید فرجی بشه و نت این یکی خطشون شاید خوب باشه……… ای خدا اااااااااااااااااااااا میشه؟؟؟؟؟……… ب امید اون روز

  23. محمد می‌گوید

    ما که نخریدم ببینیم چه جوریه چه مزایا و کاربردی داره اما با این نظرات خوب باید قیدشو بزنم

  24. حمید می‌گوید

    آخه تو ایران که هر سایتی فیلتر شده و با سرعت پایین اینترنت از آنتی فیلتر هم نمیشه بخوبی استفاده کرد چه فرقی میکنه که سیم کارتت چی باشه یا شماره تلفنت چی باشه.تازه شماره قشنگارو که آقایون به فامیلا و دوستان عزیزشون پیشکش کردن .به خدا اگه یه شرکت خارجی سیمکارتاش اینجا آنتن بده من میخرم و هزینه بالاشم میپردازم چون تو کارشون کلک نیست.

  25. مقداد 7 می‌گوید

    سلام
    امیدوارم به درجه ایی از شخصیت برسیم که بتونیم از تکنولوژی روز دنیا به طور واقعی استفاده کنیم
    دوستان در هر بخشی از بحث ارتباطات که هدف گذاری می کنن یادشون نره این ملت لایق بهترینند
    بنابر این ضمن احترام به خواسته ها و نیازمندی هاشون، هم دلها رو شاد کردین و راحتی رو براشون به ارمغان آوردین و هم اگر سود دنیاییتون رو طلب دارید مطمعن باشید سودی همیشگی دارید. اما اگر به شعور مردم توهینی کردید ، خواسته یا نا خواسته…… جز سود مقطعی و آبروریزی سودی نمی برید
    ممنون از همه که وقتشون رو دادن.

  26. دوست جون می‌گوید

    ایرانسل دایمی من که6سال پیش خریدم 150تومن افتاده توآشغالا وشده ایران ول شدشده اعتباری

  27. مینا می‌گوید

    جالب نیست فرقی با ایرانسل نداره فقط میخوان پول بگیرن ایرانسل و درست کنین بهتره……………

  28. neymar4 می‌گوید

    خدای خجالت بکش اقای ایرانسل

    1. Mahdi می‌گوید

      با سلام خدمت دوستان و هموطنان عزیز اگه نظرات شما نبود الان من هم گول تبلیغات اینارو خورده بودم . واقعا همینطوره که میگید عوض سیم کارت جدید از یه اپراتور . خدمات بروز و همتراز دنیا ارایه بدن

  29. irloo می‌گوید

    بیش از 100شماره زدم.هیچکدام تایید نشد.فکر میکنم شماره های رند معمولی را هم واگذار نمی کنند.من از ثبت نام منصرف شدم.2 ساعت وقتم تلف شد.خسته شدم

  30. ارگان می‌گوید

    میگن isim با ایده نو وارد ایران شده!!!!!!! معنی ایده نورم فهمیدیم !!!! نکنه منظورت همون کلاهبرداریه