واتس‌اپ با جابجایی روزانه 54 میلیارد پیام، آمار جهانی پیام کوتاه را پشت سر گذاشت!

در جریان برگزاری کنفرانس دی.ال.دی در آلمان، مدیر اپلیکیشن واتس‌اپ (WhatsApp) رسما اهعلام کرد که این اپلیکیشن اکنون به طور روزانه بیش از 54 میلیارد پیام را جابجا می‌کند که شامل 36 میلیارد پیام خارج از این پلتفرم و 18 میلیارد پیام داخل این پلتفرم را شامل می‌شود.

3

Whatsapp-Voice-Messaging

این آمار نشان می‌دهد که این اپلیکیشن توانسته بدون سر و صدا آمار جهانی ارسال پیام کوتاه روزانه را در جهان پشت سر بگذارد. مدیر واتس‌اپ همچنین اعلام کرد که این اپلیکیشن 430 میلیون کاربر فعال ماهانه (حداقل یک بار استفاده در ماه) دارد که برای یک شرکت که تنها 50 کارمند دارد و حتی یک پنی هم خرج تبلیغات نکرده، واقعا شگفت‌آور است!

phenomenal-growth-trend-WhatsApp

در نظر داشته باشید که در فروردین ماه امسال، گوگل پیشنهادی یک میلیارد دلاری را برای خرید این اپلیکیشن مطرح کرد که البته واتس‌اپ در آن زمان از آمار فعلی برخوردار نبود! در نمودار بالا می‌توانید روند رشد تعداد پیام‌های ارسالی در این اپلیکیشن را ببینید.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mahdi می‌گوید

    تو رو خدا چیزی راجبش نگید باز از فردا ف ی لترش نکنن

  2. ali می‌گوید

    من خودم روزی کمتر از 200 تا پیام باهاش نمیدم
    خیلی برنامه خوبیه

  3. امیدبرتر می‌گوید

    جلل خالق!!!!