از کنفرانس خبری پنجم اسفند سونی در کنگره جهانی موبایل بارسلون چه چیزهایی می‌توان انتظار داشت؟

با نزدیک شدن به گردهمایی جهانی موبایل و درحالی که تنها 10 روز به زمان برگزاری این رویداد باقی مانده است، شرکت‌های مختلف درحال آماده سازی محصولاتشان برای معرفی در این نمایشگاه هستند.

0

فارنت :  با نزدیک شدن به گردهمایی جهانی موبایل و درحالی که تنها 10 روز به زمان برگزاری این رویداد باقی مانده است، شرکت‌های مختلف درحال آماده سازی محصولاتشان برای معرفی در این نمایشگاه هستند. سامسونگ به احتمال زیاد از گلکسی اس5 رونمایی خواهد کرد، موتورولا امیدهای زیادی دارد تا این بار با لنوو، آینده‌ای روشن داشته باشد. نوکیا نیز احتمالا اولین گوشی اندرویدی خود را به نمایش همگان خواهد گذاشت. الجی و اچ‌تی‌سی نیز به احتمال زیاد، حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و بالاخره سونی نیز درحال ارسال دعوتنامه برای مدعوین این نمایشگاه است. اگرچه نمی‌توان به طور حتم محصولات درنظر گرفته شده توسط سونی برای این نمایشگاه را نام برد اما می‌توان حدس‌هایی درباره برنامه‌های سونی در این نمایشگاه زد. با هم به معرفی‌های احتمالی سونی در کنگره جهانی موبایل، نظری خواهیم داشت.

mwc-2014

Sony Sirius

شباهنگ سونی، گوشی احتمالی سونی و یا بهتر است بگوییم پرچمدار جدید سونی در این نمایشگاه خواهد بود. توانایی ضبط ویدئوهای 4K، قابلیت TimeShift Video، سیستم عامل کیت کت و دیگر قابلیت‌ها به همراه بهره‌گیری از پردازنده کوالکام MSM8974AB با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و 3 گیگابایت رم، از جمله قابلیت‌های ذکر شده برای این گوشی هوشمند است. صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است.

Sony Core

در نمایشگاه CES، سونی از دست‌بندهای هوشمند خود رونمایی کرد. Core، درواقع آینده محصولات پوشیدنی سونی را به خود اختصاص خواهد داد. این شرکت همچنین از برنامه LifeLog که نه تنها به عنوان یک نرم افزار برای ردگیری فعالیت‌های بدنی کاربرد دارد بلکه می‌تواند وقایع مهم را برای شما ثبت کند، رونمایی کرد. به احتمال زیاد، در این نمایشگاه، چیزهای بیشتری از این برنامه و این سری از تولیدات پوشیدنی خواهیم شنید.

یک تبلت جدید

زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی یک تبلت جدید توسط سونی، در نمایشگاه پیش رو به گوش می‌رسد. حدود یک سال از معرفی تبلت زد این شرکت می‌گذرد و به نظر می‌رسد همه چیز برای معرفی یک تبلت جدید از سوی سونی مهیاست. پیش از این @evleaks نیز از یک تبلت با نام Sony Castor ساخت این شرکت، تصاویری را منتشر کرده بود و ادعا کرده بود این تبلت از پردازنده اسنپ دراگون 800 کوالکام با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز بهره خواهد برد.

sony-tablet-tweet

نهایتا می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که حداقل محصولات جدیدی در رسته گجت‌های الکترونیکی از این شرکت خواهیم دید. احتمال معرفی یک پرچمدار جدید در رسته گوشی های هوشمند نیز وجود دارد. اما آیا معرفی این محصولات تحت تاثیر معرفی‌های سامسونگ که اتفاقا در همان روز انجام خواهد شد قرار نخواهد گرفت؟ این پرسشی است که با برگزاری این نمایشگاه و در تاریخ 24 فوریه به پاسخ آن پی خواهیم برد.

Source: Androidauthority

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.