فبلت جی پرو 2 ال‌جی با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی و فناوی Boost Sound صدا معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم ال‌جی فبلت جدید خود G Pro 2 را در مراسمی در کشور کره جنوبی معرفی کرد. این فبلت با سخت‌افزاری قدرتمند و ظاهری آشنا با به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

1

فارنت: همان‌طور که انتظار داشتیم ال‌جی فبلت جدید خود G Pro 2 را در مراسمی در کشور کره جنوبی معرفی کرد. این فبلت با سخت‌افزاری قدرتمند و ظاهری آشنا با به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

LG-G-Pro-2

ظاهر جی پرو 2 همان‌طور که در تصاویر مشخص است بسیار به جی2 شبیه است. لبه‌های بسیار باریک 3.3 میلی‌متری حاشیه صفحه‌نمایش و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در پشت گوشی آن را به پرچم‌دار کوچک‌تر ال‌جی شبیه کرده است. جی پرو 2 در سه رنگ سفید، مشکی و تیتانیومی عرضه شده و فناوری Boost Sound به گفته ال‌جی در این فبلت باعث شده تا به لطف بلندگو یک واتی Hi-Fi نسبت به مدل قبل 30 درصد حجم صدای بیشتر و همچنین بیس قوی‌تری را در اختیار داشته باشید.

G-Pro-2

جی پرو 2 از صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و فناوری IPS استفاده کرده و نسبت مساحت صفحه‌نمایش به کل دستگاه در این فبلت به رقم رکورددار 77.2 درصد رسیده است. جی پرو 2 همچنین با فناوری Knock Code وقتی صفحه گوشی خاموش است می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه با یک الگوی دلخواه قفل آن را باز کنید. این ویژگی در حالت ابتدایی‌تر با نام Knock On در جی2 معرفی شده بود.

ال‌جی از بهترین پردازنده کنونی موبایلی اسنپ‌دراگون 800 کوالکام برای فبلت جدید خود استفاده کرده است. این چیپست از چهار هسته پردازشی 2.26 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 330 در کنار سه گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی جی پرو 2 با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقاست. ال‌جی از نظر اتصالات نیز چیزی کم نگذاشته و پرو 2 را به LTE-A، وای‌فای ac، بلوتوث 4، NFC، SlimPort و microUSB مجهز کرده است.

G-Pro2

دوربین 13 مگاپیکسلی جی2 با لرزش‌گیر اپتیکال OIS قادر است تا ویدئوهای اچ‌دی ر با سرعت 120 فریم بر ثانیه و به صورت حرکت آهسته ضبط کند. این فبلت همچنین برای رقابت با نوت 3 سامسونگ می‌تواند با وضوح 4K اولترا اچ‌دی فیلم‌برداری کند. با قابلیت Magic Focus می‌توانید پس از گرفتن عکس فوکوس تصویر را روی نفطه خاصی تنظیم کنید، با ویژگی Natural Flash شبیه به آیفون 5S فلش به صورت هوشمند با تُن رنگ مناسب بر روی سوژه‌ها می‌تابد و همچنین Flash for Selfie از روشنایی صفحه به عنوان فلش برای دوربین جلو استفاده خواهد کرد. دوربین جلویی جی پرو 2 نیز 2.1 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

G-Pro-2-cover

از دیگر مشخصات این فبلت قدرتمند می‌توان به اندروید کیت‌کت با رابط کاربری Emotional UX، ضخامت 8.3 میلی‌متر، وزن 172 گرم، باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی و ویژگی‌های نرم‌افزاری Content Lock برای رمزگذاری روی برنامه‌ها، Mini View برای کوچک کردن محتوای صفحه در یک سمت به منظور کار کردن با یک دست و Dual Browser برای باز کردن هم‌زمان دو صفحه مرورگر کنار یکدیگر اشاره کرد. ال‌جی هنوز قیمت و زمان عرضه جی پرو 2 را اعلام نکرده است اما انتظار داریم این فبلت را در نمایشگاه MWC 2014 اسفندماه ملاقات کنیم.


پایان مطلب/

Source: LGNewsRoom, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میثم می‌گوید

    یه گوشی عالی دیگه از ال جی
    من جی پرو دارم و مطمئنا جی پرو 2 هم بیاد می گیرمش