جدیدترین MP3 Player واکمن سونی درون بطری آب عرضه می‌شود!

سونی اخیراً دست به یک ابتکار جالب زده است. این شرکت برای تأکید و تبلیغ قابلیت ضدآب بودن MP3 Player واکمن جدیدش آن را درون بطری آب عرضه می‌کند!

0

فارنت: سونی اخیراً دست به یک ابتکار جالب زده است. این شرکت برای تأکید و تبلیغ قابلیت ضدآب بودن MP3 Player واکمن جدیدش آن را درون بطری آب عرضه می‌کند!

Bottled-Walkman

سونی MP3 Player سری W واکمن خود را در کشور نیوزیلند در بطری‌های آب ورزشکاران عرضه می‌کند. نقطه قوت MP3 Playerهای سونی در برابر رقبایی مانند آی‌پاد شافل اپل ضدآب بودن آن است به طوری که شناگران هم می‌توانند بدون نگرانی از آن در طول شنا استفاده کنند. این مدل جدید که ترکیب خوبی از هدفون و موزیک پلیر محسوب می‌شود بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری قابل استفاده بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود.

bottled-walkman-wending-machine

جالب این‌جاست که سونی این واکمن را در باشگاه‌های ورزشی و استخرها در دستگاه‌های فروش خودکار در کنار نوشابه و آب معدنی خواهد فروخت! سونی این پلیر را “Bottled Walkman” نامیده است و قیمت آن برای نسخه 4 گیگابایتی حدود 54 یورو اعلام شده است. یک بار شارژ این پلیر برای گوش دادن به هشت ساعت موسیقی مورد علاقه‌تان کفایت می‌کند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, Wiggle

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.