ال‌جی احتمالاً فبلت جی پرو 2 را 24 بهمن ماه رونمایی خواهد کرد

ال‌جی اپتیموس جی پرو در زمان معرفی بهترین فبلت بازار بود و حالا ال‌جی قصد دارد نسخه جدید آن را با نام جی پرو 2 معرفی کند. دعوتنامه جدید این کمپانی تاریخ 24 بهمن را اعلام می‌کند.

0

فارنت: ال‌جی اپتیموس جی پرو در زمان معرفی بهترین فبلت بازار بود و حالا ال‌جی قصد دارد نسخه جدید آن را با نام جی پرو 2 معرفی کند. دعوتنامه جدید این کمپانی تاریخ 24 بهمن را اعلام می‌کند.

lg-invite

در حالی که انتظار داشتیم ال‌جی فبلت جدید خود را در نمایشگاه MWC اسفندماه معرفی کند اما ال‌جی امروز دعوتنامه‌ای برای رسانه‌های کره‌ای برای مراسمی در 24 بهمن ارسال کرده است که به احتمال زیاد باید در طول آن منتظر رونمایی جی پرو 2 باشیم. پیش از این تصاویری از جی پرو 2 به بیرون درز کرده بود که صفحه‌نمایش 6 اینچی فول‌اچ‌دی و دکمه‌های پشتی به سبک جی2 را آشکار می‌کرد. همچنین ال‌جی برای به کارگیری یک دوربین جدید با فناوری لرزش‌گیر OIS و فیلم‌برداری 4K نیز وعده‌هایی داده است.

در حال حاضر سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی با گلکسی نوت 3، اکسپریا زد اولترا و وان مکس فبلت‌های جدید خود را رو کرده‌اند و می‌توان گفت محصول سامسونگ به علت نرم‌افزار و سخت‌افزار جذاب‌تر کاربران بیشتری را نیز به سمت خود کشانده است؛ اما آیا ال‌جی می‌تواند با عرضه یک محصول قدرتمند و در عین حال با قیمت رقابتی مانند جی2 کمی از کاربران هم‌وطن کره‌ایش را به سوی خودش جذب کند؟


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.