بازی GTA5 پرفروش‌ترین بازی ویدئویی سال 2013 شناخته شد!

فروشی در حدود یک میلیارد دلار در آغاز کار و نظرات و بررسی‌های متعدد از بازی Grand Theft Auto 5، همه و همه باعث می‌شوند از شنیدن نام این بازی به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال 2013 متعجب نشویم. تاکنون بیش از 32.5 میلیون نسخه از این بازی زیبا به فروش رفته که آماری خیره کننده برای راک‌استار به شمار می‌آید.

0

فارنت: فروشی در حدود یک میلیارد دلار در آغاز کار و نظرات و بررسی‌های متعدد از بازی Grand Theft Auto 5، همه و همه باعث می‌شوند از شنیدن نام این بازی به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال 2013 متعجب نشویم.  تاکنون بیش از 32.5 میلیون نسخه از این بازی زیبا به فروش رفته که آماری خیره کننده برای راک‌استار به شمار می‌آید.

gta5_thatcash

بازی‌های تک نفره و فضاسازی‌های آنلاین این بازی، همه و همه باعث شده‌اند این بازی مستحق دریافت چنین عنوانی شود. اکنون امید آن می‌رود تا شاهد بازی جدیدی از این دست برای کنسول‌های بازی ( و حتی رایانه‌های شخصی) در سال 2014 باشیم.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.