مایکروسافت نام «اسکای‌درایو» را به «وان درایو» تغییر داد!

همان‌طور که در مردادماه نوشتیم مایکروسافت به علت دعوای حقوقی با شبکه British Sky Broadcasting مجبور به تغییر نام سرویس ابری خود شده و حالا نام OneDrive را برای این سرویس برگزیده است.

0

فارنت: همان‌طور که در مردادماه نوشتیم مایکروسافت به علت دعوای حقوقی با شبکه British Sky Broadcasting مجبور به تغییر نام سرویس ابری خود شده و حالا نام OneDrive را برای این سرویس برگزیده است.

OneDrive-logo

مایکروسافت دامنه onedrive.com را ثبت کرده است و همچنین با انتشار ویدئویی این تغییر نام را به کاربرانش اعلام کرده است. به گفته مایکروسافت این تغییر نام به زودی به صورت کامل انجام خواهد شد و تمامی اطلاعات کاربران از اسکای‌درایو در وان درایو نیز در دسترس بوده و مایکروسافت درست مانند گذشته به کاربرانش سرویس خواهد داد.

مایکروسافت پیش از این نیز مجبور به تغییر نام مترو برای رابط کاربری ویندوز شده بود و حالا جایگزینی واژه One به جای Sky خبر از یک فضای واحد برای تصاویر، پرونده‌ها و دیگر فایل‌ها و محتواهای کاربران خواهد بود. “رایان گیوین” از مایکروسافت می‌گوید: «تغییر نام یک محصول محبوب مایکروسافت اصلاً آسان نبود. ما راجع به آینده هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذاریم.» با توجه به نام ایکس‌باکس وان و همچنین اپلیکیشن وان نوت شاید مایکروسافت نامی عاقلانه را برای سرویس ابری خود انتخاب کرده باشد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.