قطعی جهانی سرویس جیمیل باعث ارسال هزاران ایمیل به اکانت هات‌میل یک نفر شد!

اگر از کاربران سرویس‌های گوگل هستید احتمالاً قطعی و مشکلات سرویس‌هایی مانند جیمیل و Hangouts را در روز جمعه متوجه شده‌اید. این مشکلات به طور عجیبی باعث ارسال هزاران ایمیل به اکانت هات‌میل یک نفر شد!

0

فارنت: اگر از کاربران سرویس‌های گوگل هستید احتمالاً قطعی و مشکلات سرویس‌هایی مانند جیمیل و Hangouts را در روز جمعه متوجه شده‌اید. این مشکلات به طور عجیبی باعث ارسال هزاران ایمیل به اکانت هات‌میل یک نفر شد!

Junk-Mail

وقتی جیمیل از کار افتاد میلیون‌ها کاربر این سرویس در موتور جستجوی گوگل واژه Gmail را جستجو کردند تا بدانند مشکل از کجاست. این کاربران وقتی یکی از لینک‌های نتایج بالا را باز کردند با صفحه ارسال ایمیل (Compose) با آدرس هات‌میل “دیوید پِک” یکی از شهروندان ایالت کالیفرنیای امریکا مواجه شدند!

به همین دلیل صندوق اینباکس هات‌میل آقای پک پر از ایمیل‌های هرز شد. در طول این جریان وب‌سایت TechCrunch موفق شد او را یافته و در مورد “هزاران ایمیل خالی بدون موضوع” از او سؤال کند. آقای پک می‌گوید: “هر ساعت پانصدتا از این ایمیل‌ها می‌رسد، نمی‌توانم آن‌ها را متوقف کنم. شب گذشته همه چیز را پاک کردم و صبح امروز 1900 ایمیل جدید داشتم که از میان آن‌ها تنها 2 تا برای من مهم بود.”

Facebook-GMail-bugs

این مشکلات در زمان ایجاد اختلال در سرویس‌های جیمیل، گوگل پلاس، تقویم گوگل و Google Docs در روز جمعه رخ داد. گوگل این مشکلات را تأیید کرد و اعلام کرد که از هر ده کاربر یک کاربر بیش از 30 دقیقه با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرده است. مشکل آقای پک به گفته گوگل به علت یک باگ در صفحه جستجوی گوگل اتفاق افتاد. به اعلام TechCrunch وقتی کاربران روی لینک Email را در نتیجه جستجوی جیمیل کلیک می‌کردند صفحه نوشتن ایمیل تازه برای آن‌ها با آدرس ایمیل آقای پک باز می‌شد.

خوشبختانه بیشتر ایمیل‌های رسیده به اکانت هات‌میل دیوید ایمیل‌های خالی بودند و تعداد بسیار کمی حاوی شکایات و گله‌های کاربران از مشکلات گوگل بود. گوگل اعلام کرد که اکانت آقای پک تنها اکانتی نبوده که ایمیل‌های ناخواسته زیادی را دریافت کرده است و از بابت مشکلات به وجود آمده به علت مشکلات صفحه جستجو عذرخواهی کرد.


پایان مطلب/

Source: Digital Trends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.