دعوتنامه نوکیا برای نمایشگاه MWC 2014 رسید؛ منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟

همان‌طور که می‌دانید ماه آینده در بارسلون کنگره جهانی موبایل برگزار خواهد شد. نوکیا امروز برای مراسم خودش در تاریخ پنجم اسفندماه ساعت 11 صبح دعوتنامه ارسال کرده است.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید ماه آینده در بارسلون کنگره جهانی موبایل برگزار خواهد شد. نوکیا امروز برای مراسم خودش در تاریخ پنجم اسفندماه ساعت 11 صبح دعوتنامه ارسال کرده است.

Nokia-MWC-invitation

در این دعوتنامه آمده است: “ما را زیر درخت ملاقات کنید.” مشخص نیست که این جمله نوکیا به چه معناست و شاید نوکیا سه گوشی (Three) را در کلمه درخت (Tree) پنهان کرده باشد. در واقع بر طبق شایعات منتظر سه گوشی جدید از نوکیا هستیم:

گوشی اول لومیا 1520V نسخه مینی از لومیا 1520 خواهد بود که مشخصات آن چند روز پیش درز کرد. گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه‌نمایش 4.3 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 800، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 14 مگاپیکسلی PureView خواهد بود و با اکسپریا Z1 Compact در رده گوشی‌های کوچک اما قدرتمند رقابت خواهد کرد.

Lumia-1820-concept

گوشی بعدی به نظر گوشی پرچم‌دار نوکیا خواهد بود که از جدیدترین پردازنده موبایلی یعنی اسنپ‌دراگون 805، قوی‌ترین دستاورد کوالکام به همراه 3 گیگابایت رم بهره خواهد برد. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 2K، باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این گوشی برای رقابت با گلکسی اس 5 خواهد بود.

گوشی آخر هم لومیا 1525 خواهد بود که یک فبلت 6 اینچی است اما اطلاعات بیشتری از مشخصات دیگر آن در دست نیست. همچنین تا به حال تصاویری از گوشی اندرویدی نوکیا با نام رمز نرماندی نیز درز کرده است که احتمالاً با اندروید 4.4.1 و وضوح صفحه 854×540 پیکسل در رده پایین و یا متوسط بازار معرفی خواهد شد و از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد.

به هر حال برای مشخص شدن جزئیات باید تا یک ماه دیگر و مراسم رسمی نوکیا منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.