تماشا کنید: سرقت دوربین گروه مستند BBC توسط یک پرنده و پرواز بر فراز گله پنگوئن‌ها!

پرنده‌ای شبیه به شاهین به طور ناخواسته و هنگامی که به دنبال تهیه ناهار خود بود نقش فیلم‌بردار گروه مستند BBC را ایفا کرد!. این اتفاق در مکان تجمع پنگوئن‌های موسوم به پنگوئن‌های جهنده (rockhopper) اتفاق افتاد.

1

در این اتفاق هنگامی که یک کاراکارای خط‌دار (کارا کارا نوعى‌ شاهین‌ لاشخور از تیره‌ى e‏a‏d‏i‏n‏o‏c‏l‏a‏F‏ -‏ بومى‌ امریکاى مرکزى و جنوبى‌ است) تصور کرد تخم باز نشده‌ای را پیدا کرده، آن را برداشته و پرواز کرد اما تخم‌‌باز نشده مورد نظر این پرنده در واقع دوربین فیلم‌بردار گروه مستند BBC بود که ظاهرا استتار شده بود.

اما در هر صورت این پرنده بعد از اینکه تخم‌ را بررسی کرد، آنرا برداشت و پرواز کرد و تصویر بسیار زیبایی از تجمع پنگوئن‌ها را ضبط کرد. البته این پایان ماجرای تخم‌ استتار شده نیست. چرا که بعد از اینکه دوربین گروه مستند BBC از چنگال کارا کارا رها شد، چند کرکس سیاه بر روی دوربین فرود آمدند و آنرا به سمت کلونی پنگوئن‌ها از بالای تپه به پائین غلتاندند!

این تصاویر در قالب برنامه تصویربرداری با استفاده از استتار کردن دوربین توسط گروه مستند BBC انجام شده بود و ظاهرا با توجه به استفاده از دوربین‌های استتار شده در قالب تخم‌ پرندگان، از این به بعد باید شاهد حوادث بیشتری از این قبیل باشیم!

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ستار . م می‌گوید

    درود بر شما
    جالب بود