ال‌جی در حال آزمایش اندروید 4.4 بر روی گوشی‌های اپتیموس جی پرو و اپتیموس جی است

شایع شده است که ال‌جی درحال آزمایش آپدیت اپتیموس جی و جی پرو به همراه پشتیبانی از قابلیت محبوب KnockOn می‌باشد. با این حساب می‌توان گفت که ال‌جی جی پرو و ال‌جی اپتیموس جی می‌توانند از اندروید ۴.۴ و ۴.۲.۲ استفاده کرده و طعم شکلاتی نسخه جدید اندروید را بچشند.

2

 بر اساس همین اطلاعات، مشخص شده است که ال‌جی اپتیوموس جی پرو با اندروید نسخه ۴.۴ به طور کامل آزمایش شده است. ال‌جی اپتیموس جی نیز برای استفاده از سیستم عامل اندروید ۴.۴ تست شده است.

ممکن است خبر عرضه اندروید ۴.۴ را برای گوشی ال‌جی جی که توسط قسمت استونی شرکت ال‌جی (استونی کشوری است در شمال اروپا) که در فیس‌بوک منتشر شده بود شنیده باشید، بر اساس این خبر مدل جی قرار بود زودتر از مدل‌های جی ۲ و اپتیموس جی پرو آپدیت اندروید ۴.۴ را دریافت کند.

البته بعدا مشخص شد که آپدیت مربوط به گوشی‌ جی تنها قابلیت استفاده از شبکه مخابراتی 4G را به این مدل اضافه می‌کند. با این حساب‌ اگر آزمایش اندروید ۴.۴ برای گوشی‌های مشخص شده ال‌جی با مشکلی روبرو نشود، در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد عرضه اندروید ۴.۴ برای مدل‌های معرفی شده باشیم.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اشی می‌گوید

    من گوشی آپتیموس جی دارم.در یک کلمه واقعا عالیه همه چیش.یکم دیر عرضه شد که باعث شد این گوشی زیر سایه پرچمدارا قرار بگیره.
    نسبت به قیمتش واقعا عالیه
    رابط کاربریش حتی از رابط تاچ ویز سامسونگ هم روان تره
    من که دلم نیومد رامه دیگه ایی به جز رام ارجینالش چیزی بریزم.امیدوارم آپدیتش سریعتر بیاد.
    هرچند که همین الان اندروید کیت کت خالص براش هست و همه ی امکانات گوشی هم فعاله ولی رابط کاربری خوده ال جی یه چیزه دیگه هست.

  2. arya می‌گوید

    چی شد؟ینس با اپدیت میشه قابلیت 4g به گوشی اضافه کرد؟؟؟؟؟چه جالللبب…