اچ‌تی‌سی وان جدید با صفحه‌نمایش بزرگتر و دوربین بهتر اسفندماه رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پرچم‌دار جدیدش را در اسفندماه تحت همان نام “وان” اما با صفحه‌نمایش بزرگتر، دوربین دو سنسوره، پردازنده بهتر و همان کیفیت ساخت بالا معرفی کند.

0

فارنت: به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پرچم‌دار جدیدش را در اسفندماه تحت همان نام “وان” اما با صفحه‌نمایش بزرگتر، دوربین دو سنسوره، پردازنده بهتر و همان کیفیت ساخت بالا معرفی کند.

HTC-One

اچ‌تی‌سی وان با وجود این‌که از سوی بسیاری منتقدین به دلیل کیفیت ساخت بالا و روانی رابط کاربری جوایز و امتیازات بسیاری دریافت کرد اما شاید به دلیل صفحه‌نمایش نسبتاً کوچک‌تر، عمر شارژ پایین و پردازنده نسبتاً ضعیف‌تر نتوانست موفقیت زیادی را به دست آورد. حالا اچ‌تی‌سی قصد دارد وان جدید را به صفحه‌نمایش حداقل 5 اینچی با وضوح QHD یعنی 2560 در 1440 پیکسل مجهز کند و همچنین جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 805 با پردازنده گرافیکی ادرنو 420 را بر روی آن سوار کند.

New-HTC-One

به گفته Bloomberg وان جدید از همان فناوری اولتراپیکسل اما با دو سنسور استفاده خواهد کرد که علاوه بر بهبود فوکوس خودکار و کیفیت تصاویر همچنین عمق میدان (DoF) را افزایش داده و کاربر را قادر می‌کند تا مثل دوربین جالب Lytro پس از عکس گرفتن فوکوس را تغییر دهد! البته در مورد مگاپیکسل یا همان وضوح تصویر اطلاعاتی در دست نیست.

به هر حال گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی طراحی وان جدید را زیاد تغییر نخواهد داد و آن را با نام HTC Two معرفی نکرده و One یا +One نام آن خواهد بود. سال گذشته اچ‌تی‌سی پرچم‌دارش را کمی قبل از MWC 2013 معرفی کرد و احتمالاً امسال نیز تا شروع این نمایشگاه با وان جدید آشنا خواهیم شد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.