اپتیموس F3Q ال‌جی؛ انتشار اولین تصویر از آخرین امید دوستداران گوشی‌های مجهز به کیبرد!

این روز‌ها گوشی‌های همراه هوشمندی که صفحه کلید داشته باشند واقعا نایاب شده‌اند، اما اخیرا eveleaks@ تصویر و مشخصات ‌گوشی ال‌جی اپتیموس F3Q را برملا کرده است. این گوشی‌همراه دارای صفحه کلید قرار است در شبکه مخابراتی T-Mobile مورد استفاده قرار گیرد.

0

فارنت: این روز‌ها گوشی‌های همراه هوشمندی که صفحه کلید داشته باشند واقعا نایاب شده‌اند، اما اخیرا eveleaks@ تصویر و مشخصات ‌گوشی ال‌جی اپتیموس F3Q را برملا کرده است. این گوشی‌همراه دارای صفحه کلید قرار است در شبکه مخابراتی T-Mobile مورد استفاده قرار گیرد.

البته تصویر جدید نیز همانند تصویر افشا شده در ماه گذشته اطلاعات خاصی را در خصوص این گوشی مطرح نمی‌کند، اما بر اساس شایعات منتشرشده می‌توان گفت که F3Q تفاوت چندانی با مدل اصلی خود به غیر از صفحه کلید نخواهد داشت.

lg-optimus-f3q

احتمال می‌رود که صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ باشد و پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز اسنپ‌دراگون به همراه دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری 2469aH قطعات اصلی سخت‌افزاری این گوشی‌ را تشکیل دهند.

احتمال استفاده از سیستم عامل اندروید ۴.۱ نیز در این مدل بعید به نظر نمی‌رسد. در اطلات منتشر شده اشاره‌ای به زمان عرضه گوشی نشده اما مشخصات سخت‌افزاری پایین گوشی حکایت از قیمت مناسب آن دارد.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.