جی2 ال‌جی در رنگ‌های قرمز و طلایی رسماً معرفی شد

1

فارنت: به نظر می‌رسد تب رنگ طلایی که اپل با آیفون 5اس مجدداً آن را آغاز کرده به ال‌جی نیز رسیده است و حالا پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای در رنگ‌های قرمز و طلایی نیز معرفی شده است.

Red-and-Gold-G2

ال‌جی به تازگی رنگ‌های قرمز و طلایی G2 را البته به تعداد محدود معرفی کرده و قصد عرضه آن را دارد تا در کنار رنگ‌های مشکی و سفید حالا جی2 در 4 رنگ به فروش برسد. رنگ‌های جدید قاب جلوی مشکی رنگ دارند و تنها قاب پشتی آن‌ها به رنگ قرمز و یا طلایی در آمده است. خوشبختانه قاب پشتی دیگر لیز و براق و لغزنده نیست و بافت جدیدی که ال‌جی برای رنگ‌های جدید جی2 در نظر گرفته است همچنین اثر انگشت را نیز نمایان نمی‌کند.

Gold-LG-G2

قیمت نسخه‌های قرمز و طلایی جی2 نیز درست مانند نسخه‌های قبلی اعلام شده است و برای خرید نسخه‌های 16 یا 32 گیگابایتی باید به ترتیب 496 و 562 دلار بپردازید. ال‌جی قرار است این دو رنگ جدید را ابتدا در کشور سنگاپور و از دو روز دیگر یعنی 18 ژانویه آغاز کند. جی2 ال‌جی یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین پرچم‌داران بازار است که با طراحی متفاوت، پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 800، دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی و همچنین به لطف فعالیت خوب ال‌جی در کشورمان، در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

Golden-G2


پایان مطلب/

Source: GSMArena, PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. SAEID می‌گوید

    Salam vaghean gool kashte lg