رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو Daewoo در ایران

گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

118

بسیاری از ایرانیان محصولات دوو Daewoo را به خاطر استفاده از خودرو، تلویزیون و یا سایر محصولات و لوازم خانگی این شرکت می‌شناسند. حالا گروه صنعتی انتخاب نماینده انحصاری تولید، توزیع و فروش محصلات شرکت دوو، سعی دارد با عرضه تلویزیون اندرویدی شرکت دوو به بازار ایران این خاطرات را دوباره زنده کند. گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

تلویزیون دوو Daewoo در ایران با گارانتی انتخاب

در این مراسم که با حضور مدیران این گروه صنعتی و در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، گروه صنعتی انتخاب رسما اعلام کرد که کار‌شناسان فروش و توسعه برند این گروه صنعتی در تلاش هستند تا با انسجام و قدرت مضاعف، بتوانند خلا برخی محصولات با فناوری پیشرفته را در کشور برطرف کنند و محصولات Daewoo، متناسب با سلیقه، توان خرید و نیازهای خانواده‌های ایرانی، طراحی و تولید می‌شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-04

در این مراسم آرین توتونچی مدیر بازاریابی گروه صنعتی انتخاب، با اعلام اینکه این تلویزیون نخستین تلویزیون اندرویدی در بازار ایران است آن را یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های Smart TV تولید شده در بازار ایران دانست چرا که تقریبا بیشتر خانواده‌های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن‌های همراه خود استفاده کرده‌اند و بهره‌گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می‌تواند نکته جذابی برای مصرف‌کننده باشد.

تلویزیون اندرویدی دوو در ایران

وی در ادامه با اشاره به اینکه بار‌ها اتفاق افتاده که با خرید یک محصول جدید در زمینه صوتی و تصویری، به علت ناآشنایی مصرف‌کننده با نحوه استفاده از آن و ابزارهای پیچیده محصول، برخی از امکانات جذاب محصول، مورد استفاده قرار نگرفته، تاکید کرد که در این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید نسخه 4. 2. 1 بهره می‌برد، دسترسی آسان به تمامی امکانات، مشابه تلفن‌های همراه، امکان‌پذیر خواهد بود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-05

توتونچی در ادامه با اعلام اینکه معمولا شرکت‌ها از سیستم عامل مخصوص خود در محصولاتشان بهره می‌برند و این موضوع، می‌تواند سبب محدود کردن نرم‌افزارهای دستگاه‌های هوشمند شود، در صورتی که در تلویزیون اندرویدی Daewoo، تمامی اپلیکیشن‌های اندروید، قابل دانلود و نصب در تلویزیون هستند و حتی این تلویزیون، می‌تواند به صورت مستقیم از کارت‌های حافظه و از طریق USB، تمامی اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربر را دریافت و نصب کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-06

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تعریف Smart باید به این موضوع تاکید داشت که به محصولاتی Smart گفته می‌شود که بتواند زمان رسیدن به هدف را برای مصرف کننده، کوتاه کند، اعلام کرد که ریموت کنترل این تلویزیون یکی دیگر از جذابیت‌های تلویزیون اندرویدی دوو است که در هنگام اجرای بازی‌ها، احساس بازی کردن با کنسول پلی استیشن را تداعی می‌کند و با برخورداری از صفحه لمسی Touchpad، استفاده از امکانات تلویزیون آسان‌تر شده و سرعت آن افزایش پیدا می‌کند تا مصرف‌کننده واقعا معنای واقعیSmart را تجربه کند.

تلویزیون اندرویدی دوو

آرین توتونچی در ادامه و در معرفی مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه اعلام کرد که تلویزیون اندرویدی دوو از پردازنده دو هسته‌ای (CPU dual core) و پردازنده گرافیکی مستقل (GPU graphic process unit) بهره می‌برد که سبب می‌شود تا سرعت کار در این تلویزیون به مراتب بالا‌تر رود. تلویزیون اندرویدی دوو همچنین از 4 گیگابایت حافظهeMMc برخوردار است و البته تا یک ترابایت حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با استفاده از این حافظه دستگاه، تصاویر در حال پخش تلویزیون که توسط تیونرهای داخلی دریافت می‌‏شود را ضبط و در زمان دلخواه بازبینی کنید.

توتونچی در ادامه به امکان کنترل تلویزیون اندرویدی دوو توسط هر دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS اشاره کرد که با نصب اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون می‌سر می‌شود و در عین حال با استفاده از Wi-Fi دستگاه و فناوریDLNA محتوای مورد نظر خود بر روی دستگاه‌های دیگر را بر روی تلویزیون خود به تماشا بنشینید. این تلویزیون از USB 3. 0 برخوردار است که با توجه به حجم بالای برخی محتوا‌ها، سرعت بالای این درگاه، مشکل کند شدن پخش فایل‌های با حجم بالا را برطرف می‌کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-07

وی درادامه دوربین USB این دستگاه را از دیگر مزایای تلویزیون اندرویدی دوو دانست که با استفاده از درگاه USB می‌توان آن را در بالای تلویزیون نصب کرد و با استفاده از برنامه‌های موجود برای گفتگوهای تصویری از آن بهره برد. این دوربین، قابلیت، ضبط و پخش تصاویر را در اینترنت مهیا می‌کند و برای حفاظت از حریم خانواده‌های ایرانی، این دوربین به صورت USB طراحی شده که در زمانی که مصرف‌کننده به آن نیاز دارد، بر روی تلویزیون نصب شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-08

آرین توتونچی در ادامه با اشاره به نکته جذاب دیگری که در تلویزیون اندرویدی دوو، وجود دارد، آن را قابلیت پخش هم زمان دو تصویر دانست که با استفاده از آن، مصرف‌کننده می‌تواند با انتخاب ورودی‌های تلویزیون و استفاده از عینک‌های مخصوص، هم‌زمان دو محتوای مختلف را در یک صفحه تلویزیون، تماشا کنند.

صداهای این محتوا‌ها نیز، از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود. این فناوری با توجه به برخورداری این تلویزیون از فناوری سه‌بعدی تکنولوژی passive می‌سر می‌شود و برای استفاده از این قابلیت باید عینک‌های 3D این تلویزیون را به چشم بزنید که نیازی به باطری و شارژ ندارد.

تلویزیون اندرویدی دوو

وی در پایان به طراحی تلویزیون اندرویدی دوو که به صورت بدون قاب طراحی شده اشاره کرده و آن را منحصر به فرد و زیبا توصیف کرد که سبب می‌شود تا بیننده، احساس حضور در سینما در ذهنش تداعی شود و لذت تماشای تصاویر را به خوبی احساس کند. پایه شیشه‌ای فوق العاده قوی و زیبای این تلویزیون، از دیگر مزایای دکوراتیو بودن این محصول است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

118 نظر برای این مطلب
  1. زند می‌گوید

    آقا منم خریدم ۵۵ اسمارت 4کی والا انقد برنآمه و بازی توش دانلود کردم استفاده میکنم همشم روشنه نه هنگ کرده تا حالا نه مشکلی داره سرعتشم خوبه نمیدونم شما چی به اسم دوو خریدید تو خرید دقت کنید تی وی اص با برند دوو هیچ کدوم از این اشکالات رو نداره

  2. رضا می‌گوید

    من ۱ماه نشده خریدم ۴۳
    K5311
    رو کنترل کارنمیکنه ب گوشی وصل میشه خودش میپره میاد بیرون .شبکه خودش عوض میکنه.

  3. مادریدیستا می‌گوید

    کیفیت تصویر واقعا واقعا مزخرف مزحرف هست. مفت دادن نگیرین.

  4. حسین می‌گوید

    سلام
    ۸ آبان ۹۹ یک دستگاه تلوزیون دوو اسمارت گرفتم، تا الان دو باره هنگ میکنه و الان تعمیرگاهِ.استدعا میکنم قبل از خرید به نظرات مردم دقت کنید.

  5. اعظم می‌گوید

    سلام ای کاش من این نظراتو زودتر میخوندم چون 2تا گرفتیم26ملیون پول همین دوتاشد

  6. ابراهیم می‌گوید

    متاسفم خیلی متاسف که اسم یه شرکت معتبر را درایران نابود کردند شرکت اسمش شرکت هست خرید نکنید اصلا

  7. ابراهیم می‌گوید

    ایکس ویژن بخرید دوو یه شرکت نامعتبر هست دوتا خریده بودم پس دادم ..

  8. ابراهیم می‌گوید

    تلویزیون معیوب را در کارتن ها جا میدهند چون هم گارانتی ندارند از مردم پول مفت میگیرند وجز شکایت ودردسر چیزی نیست در هنگام حمل یا در شرکت تلویزیونهای شکسته را کارتن میکنند .در این برهه از زمان پول خود را هدر ندهید …فقط اسم شرکت را بزرگ میکنند هیچ‌کارایی ندارد …خرید نکنید تلویزیون با سایزهای پایین بخرید از شرکتهای معتبر …..از این شرکت خرید نکنید کلاه سرتان میرود

  9. ابراهیم می‌گوید

    متاسفم برای شرکت دوو وانتخاب سرویس .نه گارانتی دارد ونه تکنیسین خوب .افراد عادی را برای کارشناسی انتخاب کردند وهیچ مشکلی را حل نمیکنند مردم عزیز از این شرکت خرید نکنید .من روز اول تلویزیون خریدم همان روز اول نمایندگی برای نصب نیامد وگفتند خودت نصب کن .شماره سریال بده گارانتی را برات بزنیم .همان روز اول بالای صفحه تلویزیون نور امد به فروشنده زنگ زدم گفتند خودبخود از بین میرود اگر هم موردی داشت گارانتی دارد که بعد ده روز با شرکت تماس گرفتم ومورد را گفتم بردم نمایندگی قبول نکردند.

  10. ف می‌گوید

    عاقا تلویزیون دوو نخرید هر سال باید اندازه پول ی تلویزیون جدید خرجش کنید…فکر کردن حلاله اینجوری پول مردمو بالا بکشن…اقساط کم بهره و جشنواره و جایزه به همه خریدارا اینا همه اش کشکه میخوام ندین این جوایزو وقتی ده برابرشو از مردم میگیرین

    1. Sahranaward می‌گوید

      سلام متاسفانه واسه ما هم هنگ میکنه

  11. عطا دارپرنیان می‌گوید

    منم دو سه سالی اس که دوو گرفتم واقعا از دستش کلافه شدم سه ملیون و نیم داده ام هی هنگ میکنه دو سه بار بردم تعمیرگاه نرم افزار براش نصب کردن حال که این مطلب را مینویسم صداش قطع شده از مریوان عطا دارپرنیان _ معلم

  12. محمد می‌گوید

    متاسفانه در این مملکت اشغال بنام تلویزیون دوو به مردم غالب می کنند تا حال 3 بار اندرویدش پریده بدون دلیلی و هر دفعه نمایندگی دزد ابگرید کرده 200 هزار تومان گرفته فقط حق وارد کننده این سیستم پایمال شده بقول بعضی ها باید مدیریت جهانی را به او بدهند

  13. نازی بانو می‌گوید

    درضمن.بعد از روشن شدن خودبخود خاموش هم میشه. وباید مرتب روشن کنی واصلا هم روی صفحه هوم نمیره و اگر رسیور روشن کنیم مستقیم میره روی اون ولی بی صدا…الان تنظیمات کارخانه.دیگه همین مقدار هم نمیاد……. کلا پشیمانم از خریدم و هر روز واردکنندگانش رونفرین میکنم.

  14. نازی بانو می‌گوید

    سلام.دوستان هفت سال السیدی اکسویژن داشتم یکبار اذیت نشدم.از نیمه دوم 93 دوو47 سه بعدی گرفتم چهارمیلیون…دیوونه شدیم باهاش ،هرروز که برق برای چند ثانیه بره باید ده بار روشن خاموش کنیم پارسال دادم آپدیت کردند ولی بعدش هم بارفتن برق همینطوری بود ماشاءالله برق هم هر روز میره…دوروزه کلا صداش هم رفته پارسال هم همینطور….به تنظیمات اولیه رفتم بوسیله همون دکمه منفی پروگرام…دیگه کاملا تعطیل شده مثل پارسال امشب قراره تعمیر کار بیاد خداکنه با آپدیت جواب بده…23بهمن 96

  15. حیدر می‌گوید

    مزخرفه آشغاله

  16. مهدی می‌گوید

    تلوزیون نیست دوو که بندازش دور. مفت دادن نگیرید که خرج داره.
    من که هر روز تلوزیونم هنگ میکنه

  17. حسن می‌گوید

    سلام خدمت دوستان سه ساله 42 خریدم سه بار بردم نمایندگی هربار 400تا 500 خرجش کردم اخرشم همون اشغالی هست که بوده خواهشا اطلاع رسانی کنین اینداشغالارو نخرن

  18. ادیب می‌گوید

    امروز 7 آذر سال 96 – تلویزیون من هم چند روزه رفته هنگ و روی لولیدنگ… برای چنین سازنده ای متاسفم . 4 میلیون پول تلویزیون دادم الان باید 550 بدم تعمیر کنم. مردم عزیز شما را به خدا نخرید ضرر میکنید. تعمیرکار میگه ایراد سازنده است. قطعاتی که روی تلویزیون میزنه باهم سازگار نیستن و هنگ میکنه… نخرید هم گرانه هم بی کیفیت…

  19. محمد می‌گوید

    سلام. با روش آقا یاسر آپگرید کردم صفحش سیاه شده و دیگه حتی تو منوی reset factory هم نمیره. کسی نظری داره؟

  20. محمد می‌گوید

    واقعا تلوزیون مزخرفیه اشتباه بزرگ زندگیم این بود اینو خریدم نخرید آقا این آشغالو نخرید مال من نمایندگی اومد اندرویدشم بروز کرد دوماه نکشید دوباره همونطوری شد میگه دوسه ماه یه بار باید آپدیت نمیدونم چیکار کنم کلافه ام کرده

  21. کوروش می‌گوید

    سلام دوستان با تشکر از دلسوزی ها وراهنمایی های شما. یک سوال اگه برد این تلویزیون رو تعویز بکنیم مشگل دیگه حل میشه؟

  22. حسین سروری می‌گوید

    سلام و با آرزوی شادی ارواح طیبه همه شهدا علل الخصوص پدر اقا یاسر عزیز
    یاسرجان لینک آپدیت در سایتی که شما آدرس دادی برای تلویزیون 42 دو مدل است
    KALED423DSMTZA و KALED423DSMTZB در انتهای یکی حرف A و دومی حرف B وجود داره.
    چطوری میشه تشخیص داد کدام درست و یا غلط است؟
    سپاسگزارم

  23. سجاد می‌گوید

    من میخام یهh7000 رو بخرم بخرم یا نه؟

  24. تقی‌زاده می‌گوید

    من 47 داشتم چند بار بردم نمایندگی وآخربرام عوض کردن 8008 رو با 6200 از نوع 55 اینچ که دیگه گارانتی نکردن چون آون قبلی از تاریخ خرید 2 سال گذشته بود اصلا رضایت ندارم گول خوردم اینم هر وقت دلش میخواد خاموش میشه موقع ضبط روی فلش خاموش میشه خلاصه پشیمونم

  25. مجتبی می‌گوید

    نرم افزاری که بالا برای دوو معرفی کردین ماله کونیکا هست و ورژن بردش با دوو فرق داره اولا اینکه گیرنده دئیجیتالش کار نمیکنه دومن رمهای دستگاه پر میبشه و بعد چند روز دیقه بالا نماید و باید تعویض برد بشه چون دیگه ماله خودشم قبول نمیکنه برد کونیکا 4 تا رم داره ولی دوو 3 تا رم داره در حین کار هم مشکلات عجیبی پیش میاد من قیمت گرفتم 480 فقط پوله بردشه که با نرم افزار کونیکا حتما اسیب میبینه نرم افزار خودشو باید پیدا بکنید وگرنه حسابی هزینه میزاره رو دستتون سر من اومده که میگم

    1. عادل می‌گوید

      منم کونیکا نصب کردم بردش سوخت لعنت به دوو

  26. abbas می‌گوید

    اشغال مزخرفه حیف پول

  27. سجاد می‌گوید

    اشغاله

  28. مبین می‌گوید

    با عرض سلام من یه led دوو اندروید دارم نمیدونم چش شده وقتی روشن میکنم صفحه سیاه میمونه خواهشا یه راهنمایی کنید بتونم درستش کنم.

  29. محمد می‌گوید

    احسنت به نیلسان و آقا یاسر خدا نگهدارتون باشه

  30. حامد خ می‌گوید

    سلام عرض کردم
    اولا تلویزیون خیلی خیلی بد و افتضاحیه
    یه سوال دارم من صدای تلویزیون هی قطع و وصل میشه حین فیلم و شبکه های ایران رو دیدن باید چیکار کنم کلافم کرده؟

  31. حسن طاهری می‌گوید

    واقعا مزخرفه من خریدم بعد از هشت ساعت هنگ کرده شرکت گروه انتخاب هم نمیتونه درست کنه

  32. نیلسان الکترونیک می‌گوید

    آقا یاسر
    اولاً خدا بابات رو بیامرزه
    کمتر کسی این دوره راهنمایی صحیح
    مخصوصا تو صنف تعمیرات میذاره
    در عین حال من که از این برنامه جواب گرفتم
    دوستانی که به مشکل خوردن جهت اطلاع :
    چنانچه بعد از نصب برنامه طبق راهنمایی آقا یاسر مراحل را جز به جز اجرا کردید ولی باز هم داخل (اصطلاحا) بوت ماند
    تلویزیون را خاموش کنید و سپس زمان روشن شدن دکمه منفی پروگرام را نگه دارید تا وارد منوی اندروید شده و بعد گزینه تنظیم کارخانه را تایید کنید
    در انتها بعد از ترمیم فایلهای اصلی اندروید
    تلویزیون را خاموش و روشن کنید
    چند دقیقه تامل کنید تا بعد از لوگوی KOGAN
    تلویزیون راه اندازی شود

  33. یاسر می‌گوید

    فایل رو پیدا کردممممممممم و برای دوستان میذارم

    سلام
    نام اصلی این تلوزیون konka سری 712 و در برخی از کشورها بنام KOGAN و ساخت کشور چین هست که در ایران متاسفانه با نام جعلی DAEWOO DC ارائه میشه و همه گول این نام و به هوای کره ای بودن محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند.

    من فایل اندروید دوو را بدست نیاوردم و بجاش اندروید کوگان رو گیر اوردم احتمالا پس از نصب ارم اول تلوزیون موقع که نصب می کنید بجای دوو لوگوی KOGAN بیاد پس فکر این قسمت رو بکنین یا بذارین بعد از اتمام گارانتی محصولتون

    ابتدا از سایت زیر بستگی به اینچ تلوزیون تون فایل اندروید رو که با پسوند BIN هست دانلود کنید مثلا تلوزیون من که 47 اینچ دوو و سه بعدی است باید این نام فایل رو دانلود کنم ( KALED473DSMTZA – TV Firmware Upgrade )
    آدرس سایت جهت دانلود : https://www.kogan.com/au/help/category/tv-firmware
    و حالا مراحل اجرا

    بعد یک فلش رو خالی و سپس فرمت کنین نوع فرمت حتما FAT32 باشه – صرفا فایل با پسوند BIN رو در صفحه اول فلش ( بدون ایجاد هیچ گونه فولدری ) کپی کنید – فلش رو به USB 1 تلوزیون نصب کنید – کلید پاور اصلی تلوزیون رو روشن خاموش کنید – بعد همزمان با روشن شدن تلوزیون تند تند کلید ولوم مثبت ( + VOL ) رو بزنید – کادر آبی باز میشه که دنبال USB FLASH می گرده بعد میره برای نصب – تا اتمام نصب منتظر بمونین – بعد از نصب تلوزیون رو یکبار روشن و خاموش کنید-

    تمام
    دوستان من خیلی دنبال فایل گشتم – مجاناً تقدیم شما – فقط پدر من شهید فاجعه منا هست برای شادی روحش فاتحه و صلواتی بخونین – شرمنده شما

    1. شجاعی می‌گوید

      اقا یاسر امکانش هست به من راهنمایی بدین..
      من فایل و دانلود کردم نتوانستم نصبش کنم..تلوزیونم کلا کار نمیکنه الان..میاد تو صفحه اسمارت تی وی گیر میکنه

    2. abbas می‌گوید

      سلام من برنامه دانلود ونصب کردم الان تصویر برعکس شده لطفا راهنمایی کنید

      1. علی می‌گوید

        سلام…درست شد برعکس شدنش؟

    3. محمد می‌گوید

      عشقی….خدا روان پدر رو شاد کنه و آرامش رو بشما عطا کنه…ممنون

    4. محمد می‌گوید

      آقا یاسر تصویر برعکس شده چکار کنم؟؟

    5. محمد می‌گوید

      دستت درد نکنه واقعا دربه در دنبال این فایل بودم

  34. یاسر می‌گوید

    تلوزیون فوق اصلا محصول شرکت دوو نمی باشد و اصلا در سایت اصلی شرکت دوو چنین تلوزیونی به عنوان محصولات ش مورد تایید نمی باشد

    2 ) عنوان اصلی تلوزیون مذکور konka سری 712 و تولید کشور چین می باشد
    http://www.konka.com.hk/html/2013/12/13/20131213030510848578246.html .

    1. داريوش می‌گوید

      اقا یاسر دستتون درد نکنه وخدا پدر تونو بیامرزه . من از طریق همون سایتی که اعلام کردین ، اقدام کردم وتونستم نرم افزارشو دانلود کنم و ازش استفاده کنم .خدایی دمت گرم .

  35. حمید می‌گوید

    واقعا خجالت نمیکشن همچین محصولی رو میفروشن به مردم واقعا اشغاله

  36. رامین می‌گوید

    مونیتور از این با شرفتره…اندرویدش اصلا درست مثل گوشی کار نمیکنه…خیلی هم کند هست مرتب هم هنگ میکنه…هر کی بخره کلاه رفته سرش،گول اندروید و تبلیغاتشو نخورید…مت که خریدم پشیمونم

  37. بنیامین می‌گوید

    من خریدم یک سال گار نکرده الان تعمیرگاه افتاده

  38. بنیامین می‌گوید

    آشغاله نخرید

  39. وحید می‌گوید

    میتونم بگم خیلی خیلی خیلی اشغال هستش
    واقعا این همه پول دادم ی اشغال ب تمام معنا گرفتم

  40. ✘ســــعیـــــد✘ می‌گوید

    چرا تلویزیون ماهنگ نمیکنه؟??

  41. محمد سلطانی می‌گوید

    لطفا فایل رو برای منم بفرستید. Soltm323@gmail.com

  42. محمد سلطانی می‌گوید

    سلام یه سال تلویزیون دوو گرفتم دائم هنگ میکنه اگه فایل داره یا راهکار داره برام بفرستید لطفا دارم دیوونه میشم 4.5میلیون دادم

  43. یوسف می‌گوید

    با سلام وبا تشکر از تمام دوستانی که دیدگاهشون ارسال کردن منم یه تلویزیون دوو گرفتم باور کنین بزرگترین اشتباهمو کردم میتونم بگم بد ترین جنس تو بازار دوو هستش من که خودم انتظار داشتم که دوو بعد از چند مدت که دوباره اومده بازار جنسش خوب باشه نه بد من که این شرکت و کلاهبردار میدونم لطفا نخرید نخرید نخرید بازم میگم نخرید یه چیز دیگه ما حتی از ترس اینکه خراب بشه به سه متریش نزدیک نمیشیم اخرش را بگم اشغاله بابا لطفا نگیرید

  44. ناشناس می‌گوید

    من نزدیکه دو ساله این تلویزیون رو خریدم مثل چیز پشیمانم تاحالا دو بار بردم نمایندگى یاصفحه ش سیاهه یا اصلاً روشن نمیشه خواهشاً اگه از دوستان یا بستگان میخوان بخرند راهنماییشون کنید اینو نخرن

  45. یاسر شورابی می‌گوید

    با سلام

    تلوزیون شب و مدت طولانی که لازم ندارین از برق بکشین چون مثل لب تاب فن نداره جهت خنک شدن cpu اکثر مشکل هنگ شدن تلوزیون به این خاطر هست

  46. میلاد می‌گوید

    سلام ودرود خدمت دوستان من تلوزیون خریداری کرده ام پشیمان ام انتخاب محصول دووواقعان بدرد نمیخوره اسپیکرخانگی هم بهش وصل نمیشه درکل پولموریختم توجوب…………..

  47. عادل شاهینیان می‌گوید

    سلام من هم 6 ماهی میشه خرید کردم ولی واقعا اشغاله به هیچ عنوان حتی قابل مقایسه به آل سی دی 4 سال پیش سامسونگ هم نیست اشتباه کردم کسی هم جواب گو نیست

  48. مهدی می‌گوید

    واقعا لعنت به این شرکت با ابن محصول مزخرقش یکساله تلویزیون ما هر 4 روز میره تعمیر گاه اشغال ترین برند هست

  49. مرتضی می‌گوید

    سلام من اندرویو دوو خریدم همه اش خراب میشود و بالا نمی اید اوردیم فلش زدند درست نشد داره گارانتی اش تمام می شود در تبریز نمایندگی فعال نیست مجبور هستم شکایت قضایی کنم لطفا مرا راهنمایی کنید تا من نیز بدون شکایت جنس را عوض کنم با تشکر

  50. امیرحسین می‌گوید

    متاسفم برای شرکت دوو.بعد از یک سال و نیم عذاب کشیدن از دست این تلویزیون بلاخره موافقت کردن تا تعویض بشه.حالا هم فقط میتونم تلویزیون دوو یا اسنوا یا تکنو بگیرم که هر چی تحقیق میکنم میبینم همشون آشغالن .واقعا مزخرف ترین تلویزیون موجود تو بازاره