رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو Daewoo در ایران

گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

118

بسیاری از ایرانیان محصولات دوو Daewoo را به خاطر استفاده از خودرو، تلویزیون و یا سایر محصولات و لوازم خانگی این شرکت می‌شناسند. حالا گروه صنعتی انتخاب نماینده انحصاری تولید، توزیع و فروش محصلات شرکت دوو، سعی دارد با عرضه تلویزیون اندرویدی شرکت دوو به بازار ایران این خاطرات را دوباره زنده کند. گروه صنعتی انتخاب شب گذشته با رونمایی از تلویزیون اندرویدی دوو، به عنوان اولین تلویزیون اندرویدی، ورود این تلویزیون به بازار ایران را جشن گرفت.

تلویزیون دوو Daewoo در ایران با گارانتی انتخاب

در این مراسم که با حضور مدیران این گروه صنعتی و در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، گروه صنعتی انتخاب رسما اعلام کرد که کار‌شناسان فروش و توسعه برند این گروه صنعتی در تلاش هستند تا با انسجام و قدرت مضاعف، بتوانند خلا برخی محصولات با فناوری پیشرفته را در کشور برطرف کنند و محصولات Daewoo، متناسب با سلیقه، توان خرید و نیازهای خانواده‌های ایرانی، طراحی و تولید می‌شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-04

در این مراسم آرین توتونچی مدیر بازاریابی گروه صنعتی انتخاب، با اعلام اینکه این تلویزیون نخستین تلویزیون اندرویدی در بازار ایران است آن را یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های Smart TV تولید شده در بازار ایران دانست چرا که تقریبا بیشتر خانواده‌های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن‌های همراه خود استفاده کرده‌اند و بهره‌گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می‌تواند نکته جذابی برای مصرف‌کننده باشد.

تلویزیون اندرویدی دوو در ایران

وی در ادامه با اشاره به اینکه بار‌ها اتفاق افتاده که با خرید یک محصول جدید در زمینه صوتی و تصویری، به علت ناآشنایی مصرف‌کننده با نحوه استفاده از آن و ابزارهای پیچیده محصول، برخی از امکانات جذاب محصول، مورد استفاده قرار نگرفته، تاکید کرد که در این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید نسخه 4. 2. 1 بهره می‌برد، دسترسی آسان به تمامی امکانات، مشابه تلفن‌های همراه، امکان‌پذیر خواهد بود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-05

توتونچی در ادامه با اعلام اینکه معمولا شرکت‌ها از سیستم عامل مخصوص خود در محصولاتشان بهره می‌برند و این موضوع، می‌تواند سبب محدود کردن نرم‌افزارهای دستگاه‌های هوشمند شود، در صورتی که در تلویزیون اندرویدی Daewoo، تمامی اپلیکیشن‌های اندروید، قابل دانلود و نصب در تلویزیون هستند و حتی این تلویزیون، می‌تواند به صورت مستقیم از کارت‌های حافظه و از طریق USB، تمامی اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربر را دریافت و نصب کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-06

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تعریف Smart باید به این موضوع تاکید داشت که به محصولاتی Smart گفته می‌شود که بتواند زمان رسیدن به هدف را برای مصرف کننده، کوتاه کند، اعلام کرد که ریموت کنترل این تلویزیون یکی دیگر از جذابیت‌های تلویزیون اندرویدی دوو است که در هنگام اجرای بازی‌ها، احساس بازی کردن با کنسول پلی استیشن را تداعی می‌کند و با برخورداری از صفحه لمسی Touchpad، استفاده از امکانات تلویزیون آسان‌تر شده و سرعت آن افزایش پیدا می‌کند تا مصرف‌کننده واقعا معنای واقعیSmart را تجربه کند.

تلویزیون اندرویدی دوو

آرین توتونچی در ادامه و در معرفی مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه اعلام کرد که تلویزیون اندرویدی دوو از پردازنده دو هسته‌ای (CPU dual core) و پردازنده گرافیکی مستقل (GPU graphic process unit) بهره می‌برد که سبب می‌شود تا سرعت کار در این تلویزیون به مراتب بالا‌تر رود. تلویزیون اندرویدی دوو همچنین از 4 گیگابایت حافظهeMMc برخوردار است و البته تا یک ترابایت حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با استفاده از این حافظه دستگاه، تصاویر در حال پخش تلویزیون که توسط تیونرهای داخلی دریافت می‌‏شود را ضبط و در زمان دلخواه بازبینی کنید.

توتونچی در ادامه به امکان کنترل تلویزیون اندرویدی دوو توسط هر دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS اشاره کرد که با نصب اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون می‌سر می‌شود و در عین حال با استفاده از Wi-Fi دستگاه و فناوریDLNA محتوای مورد نظر خود بر روی دستگاه‌های دیگر را بر روی تلویزیون خود به تماشا بنشینید. این تلویزیون از USB 3. 0 برخوردار است که با توجه به حجم بالای برخی محتوا‌ها، سرعت بالای این درگاه، مشکل کند شدن پخش فایل‌های با حجم بالا را برطرف می‌کند.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-07

وی درادامه دوربین USB این دستگاه را از دیگر مزایای تلویزیون اندرویدی دوو دانست که با استفاده از درگاه USB می‌توان آن را در بالای تلویزیون نصب کرد و با استفاده از برنامه‌های موجود برای گفتگوهای تصویری از آن بهره برد. این دوربین، قابلیت، ضبط و پخش تصاویر را در اینترنت مهیا می‌کند و برای حفاظت از حریم خانواده‌های ایرانی، این دوربین به صورت USB طراحی شده که در زمانی که مصرف‌کننده به آن نیاز دارد، بر روی تلویزیون نصب شود.

Daewoo-Android-TV-in-Iran-08

آرین توتونچی در ادامه با اشاره به نکته جذاب دیگری که در تلویزیون اندرویدی دوو، وجود دارد، آن را قابلیت پخش هم زمان دو تصویر دانست که با استفاده از آن، مصرف‌کننده می‌تواند با انتخاب ورودی‌های تلویزیون و استفاده از عینک‌های مخصوص، هم‌زمان دو محتوای مختلف را در یک صفحه تلویزیون، تماشا کنند.

صداهای این محتوا‌ها نیز، از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود. این فناوری با توجه به برخورداری این تلویزیون از فناوری سه‌بعدی تکنولوژی passive می‌سر می‌شود و برای استفاده از این قابلیت باید عینک‌های 3D این تلویزیون را به چشم بزنید که نیازی به باطری و شارژ ندارد.

تلویزیون اندرویدی دوو

وی در پایان به طراحی تلویزیون اندرویدی دوو که به صورت بدون قاب طراحی شده اشاره کرده و آن را منحصر به فرد و زیبا توصیف کرد که سبب می‌شود تا بیننده، احساس حضور در سینما در ذهنش تداعی شود و لذت تماشای تصاویر را به خوبی احساس کند. پایه شیشه‌ای فوق العاده قوی و زیبای این تلویزیون، از دیگر مزایای دکوراتیو بودن این محصول است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

118 نظر برای این مطلب
  1. امیرحسین می‌گوید

    مزخرف ترین تلویزیونه موجود د ایران تلویزیون دوو هست.یک ساله این تلویزیون رو خریدم 4بار بردمش نمایندگی همیشه هم هنگ کرده.الان هم که سرویس کار اعلام کرده دیگه درست نمیشه نمایندگی تماس گرفته واسه تعویض.فقط میتونم تلویزیون اسنوا یا تکنو با دوو بگیرم .که تحقیق میکنم میبینم همشون آشغالن .دلم واسه پولم میسوزه.متاسفم برای شرکت دوو

  2. ابراهیم مرشدی می‌گوید

    سلام منم اواخر سال 93 یه 47 اینچ 8008 خریدن ولی همش هنگ میکرد تا اینکه بکلی خوابید رفتم نمایندگی عوضش کردن ولی بازم اذیت میکنه و واقعا از خرید این تلویزیون مزخرف پشیمان هستم خداوکیلی هر وکی برنامه این تلویزیونها رو داره بذاره سایت شاید ماهم استفاده کنیم و الکی هر سری 50000 تومان به نمایندگی ندیم

  3. علي می‌گوید

    درود بر دوستان گرامی.
    منم مثل همه شما موقع خرید جو زده شدم و گفتم حالا که قراره بعد از مدتها یه تلویزیون بخرم پس بزار یه چیز معرکه بخرم که از همه نظر تکمیل باشه، تا اینکه یه دوو 47 اینچ هوشمند مدل 8100 خریدم.
    یک هفته باهاش سرگرم بودم اما از روز اول فهمیدم که چه کلاهی سرم رفته اما پیش خانم جرات نمیکردم بگم یه آشغال به تمام معناست. فقط دنبال توجیح بودم.
    خلاصه دوتا فیلم 3D هم تجربه کردیم، دیگه کیفیت تصویر ضعیفش در مقایسه با شارپ و صدای واقعن ضعیفش باز هم در مقایسه با شارپ زیاد اذیت نمیکرد تا اینکه هنگ کردناش شروع شد و رفت روی اعصاب. 10 بار ریست میکرد تا بیاد بالا و خدا نکنه نیاز به دیدن یه خبر فوری یا صحنه گل رو داشته باشین. گذشت تا اینکه گوشه تصویر هم خود به خود سیاه شد. (من کلن آدم با انظباطی هستم، مشکل از خودش بود) و در نهایت با بررسی نمایندگی و موافقت شرکت قرار شده که تلویزیون تعویض بشه با هر مدلی که خودم انتخاب کنم.
    اما الان فهمیدم که تلویزیون یعنی تلویزیون نه اینترنت و اندروید و این مزخرفات.
    از نمایندگی محترم استان مرکزی آقای کمانی هم که همیشه باعث زحمتشون میشدیم تشکر ویژه دارم.

  4. پرهام می‌گوید

    سلام لطف کنید ورژن جدیداین تلویزیون آشغال وبرام بفرستید

  5. یاسر می‌گوید

    این تلوزیون ها خیلی آشغال هستن

    اما اگه خریدید و مجبور شدید که ریست بزنید،
    چهارتا روش دارید:
    1. ریست از منوی Settings در بخش Home دستگاه

    2.ریست با استفاده از دکمه Menu روی کنترل و رفتن به قسمت بازگشت به تنظیمات کارخانه (این بهتر از بالایی هس)

    3. تلوزیون رو از برق بکشید. سه ثانیه صبر کنید، دوباره به برق بزنید. چند ثانیه ثبر کنید. چراغ قرمز رنگ روی تلوزیون که روشن شد، یک بار دکمه پاور کنترل رو بزنید بلافاصله بعد از رها کردن دکمه پاور، دکمه پایین تعویض شبکه رو بزنید، بعد از سه ثانیه اون رو هم ول کنید، صبر کنید، خودش میره به صفحه تنظیمات، از اونجا ریست کنید، چند دقیقه باید صبر کنید تا تلوزیون خودش بالا بیاد. عجله هم نکنید. تو تلوزیون من 10 دقیقه طول کشید کامل بیاد بالا. حله و تمام. الان شما بیش از 50 هزار تومن پول صاحب شدید چون نمایندگی برا این کار که به شما هم یاد نمیده 50 الی 100 هزار میگیره.

    این روش برا زمانی هس که تلوزیون شما اصلا باز نمیشه و مجبورید این روش رو بزنید و گرنه روش دوم بهتره.
    4. روش آخر هم عین روش سه هستش فقط بجای دکمه پایین تغییر برنامه، دکمه پایین صدا رو چند ثانیه نگه بدارید. تو این روش میره به ریست خیلی خیلی حرفه ای که فایل می خواد، که متاسفانه ندارم. هرکسی داره اطلاع بده.

    1. علیرضا می‌گوید

      سلام من همه روش هایی که شما گفتین رو انجام دادم ولی جواب نداد ولی روش4 جواب داداونم چون برنامشو نداشتیم دوباره خاموش شد میشه اسم برنامشو بگید؟
      ممنون به خاطر راهنماییتون

      1. حامد می‌گوید

        سلام
        ممنون از همراهیت دوست عزیز

  6. حامد می‌گوید

    سلام.من 42 خریدم 2400 .اندرویش مزخرفه.صداهای عجب غریب از تو پنلش میاد تق توق میده خخخخ.وقتی روشن میکنی صفحه سیاهه بعضی وقتام رو حالت سه بعدی روشن میشه بد جوری مزخرفه ولی خدایش تصویرش خوبه من تا حالا فقط واسه نصبش زنگیدم به نمایندگیش.رو فلشم خیلی حساب نکنید چون هنگه هنگه

  7. احمد سنگین آبادی می‌گوید

    من چند ماهه42این تلویزیون رو دارم همش تعمیرگاهم نمیدونم چکار کنم میخوام پسش بدم یه تلویزیون مدل پایین بگیرم چکار کنم

  8. منصور بهنام راد می‌گوید

    سلام من این تلوزیون دو سال هست که دارم کیفیت تصویرش خوبه ولی هنگ زیاد میکنه چیکار باید بکنیم شرکت دوو لطفا جواب بدید

  9. ناصر می‌گوید

    به نظر من درکل تلویزیون ضعیفی هست من نزدیک یکسال هست خریدمش ولی خیلی ضعیفه لیست کانل ها رو خود بخود بهم میریزه هیچ آپدیتی هم نداره در ضمن سایت دوو اصلا وجود چنین محصولی رو انکار میکنه توسایتش هیچ اثری از این محصول نیست واقعا ما ایرانی ها خیلی ساده ایم زود گول این فروشنده ها رو میخوریم انصاف هم که خدا بیامرزتش

  10. یاسر می‌گوید

    سلام
    من ال ای دی دوو 47 اینچ اندرویدی خریدم الان فقط آرم اسمارت تی وی و دوو میاد بالا

    ظاهرا سیستم اندرویدش مشکل داره شده بالا نمیاد کسی تا حالا این تجربه رو داشته ؟

    باید سرویس کار بیاد یا راهی هست بوت یا فلش شه توسط خودم ممنون میشم اطلاع بدین خیلی گیر هستم و روی اعصاب م هست

    09393113755

  11. ساشا می‌گوید

    سلام اقا نخرید نخرید نخرید این اشغال اندرویدی رو من یک ساله خریدم پنلش خراب شد یک بار برام عوضش کردن دوباره پنلش خراب شد الان بهم میگن بجاش یکی از مارکای اسنوا یا تکنو یا دوو رو انتخاب کنم تا برام عوضش کنن به نظرتون کدومش بهتره

  12. امین می‌گوید

    سلام من 6 ماهه 47 اینچ رو خریدم الان بردش خراب شده میگن بردش تو بازار موجود نیست

  13. مرتضی می‌گوید

    خوب شد والله ما هم میخاستیم بخریم
    دیگه ـــ

  14. حمید می‌گوید

    من یک 47 اسمارت گرفتم و خودم بدبخت کردم تو این دوسال دوبار برد عوض کردم و حالا هم پنلش خرابه و فرستادم نمایندگی

  15. شکور می‌گوید

    سلام
    من هم این تیلوزیون رو حدود دو ساله خریدم همون 5 ماه اولش کلا یه بار تعویضش کردیم بعدشم یک بار پنلشو عوض کردیم سدو بارم بردشو عوض کردیم
    از همتون خواهش میکنم این مدل رو نخرید میمونه تو دستتون
    خود نصابش به ماگفته اینا قاچاقی امدن همشونم اینطور ایرادارو میده اگه باور ندارید به من زنگ بزنید

  16. الهام می‌گوید

    دمتون گرم بچه‌ها شرکت تعاونی اداره بهمون حواله خرید داده بودند. میخواستم بخرم خیر ببینید

  17. majid می‌گوید

    سلام من الان یک سال نیم 42 اینچشو دارم خوشبختانه هیچکدوم از این مشکلاته که دوستان میگن رو ندارم تنها مشکل من اینه که وقتی روشنش میکنم صدای ویز ویز میده وبعد از چند دقیقه قطع میشه اگر کسی چارشو میدونه بگه

  18. حسن می‌گوید

    سلاام متاسفانه منم خریدم اشغال دو .بار بردشو عوض کردم بازم قاطی می کنه هنگ می کنه سرعتش کمه همان کونکای چینی است اگه زاپیا نصب کنید می نوسه تی وی کونکا
    تو بازارچه شهر ما کونکا باهمین مشنصات موجود هست فقط اسمشون فرق می کنه2میلیون قیمتشه منم 3500 میلیون گرفتم

  19. اسلامی می‌گوید

    سلام.آشغال آشغال.نخرید من کاملا پشیمونم همش خاموش و روشن میشه.هنگه نخرید تمام

  20. سعادتی می‌گوید

    سلام تلویزیونم هنگ میکرد تنظیم مجدد زدم الان روشن میکنم فقط برفکه با کنتر فقط روشن میشه وبعد از چند دقیقه خود به خود خاموش میشه دوستان اگر راه حلی دارید راهنمایی بفرمایید.

  21. گچساران می‌گوید

    یکی از اشغال ترین تلوزیون های تو ایران هستش نگیرین که به خدا پشیمون میشین از من گفتن خودم خریدم ۴ملیون نیم ۲ماه خراب شد گوش بدین

  22. جمشیدجم می‌گوید

    سلام دوستان من سال گذشته خریدم دوماه عبد سوخت برام تعویض کردند حالا بازم خراب شده بردم میگن بروز رسانی باید بشه الانم درست شده ولی هنگ میکنه سرعتش کمه

  23. مجیدی می‌گوید

    اقای توتونچی!
    لطفا
    اگر نرم افزار ایراد دارد هر چه زودتر رفع کنید و آپدیت ان را در سایت قرار دهید !

    اگر سیستم ایراد دارد با یکی دیکر جایگزین کنید

    تلویزیون DLE3D-47E8100

    1. یاسر می‌گوید

      سلام تلوزیون من هم همین مشکل رو داره لطفا اگه شما راه حلی پیدا کردین به من بگین

      09393113755

  24. مهدی می‌گوید

    خدا پدرتون را بیامرزه فردا می خواستم از شرکت فرهنگیان کلاله گلستان با شرایط 15 ماهه قسطی خرید کنم کلی هم آقای علی یاور بارانی ریس شرکت تعریف کرد .خاک بر سر وارد کننده ها بی شرف طماع و تمام سیستم و دادرو دسته اونها . بگو چرا دفترچه های عضویت فرهنگی ها را از شش ماه جلوتر از انتخاب هیات مدیره به ادرس معلم ها مراجعه می کنند و مثل …. گدایی میکنند و وکالت برای انتخابات میگیرند . واقعاً از این تلویزیون و هرچی دروغگو بی پدر و مادر ه بده میاد. این تلویزیون یک آشغال هست . فهمیدی آشغال… آشغال

  25. سیاوش می‌گوید

    بخرید پشیمون میشید شک نکنید.8 ماهه گرفتم 5 بار خراب شده

  26. محسن خادم می‌گوید

    با سلام
    من فایل فلش frimware این tv رو از کجا باید پیدا کنم 47 3d e8100
    تلویزیون من بعد آرم دوو خاموش میشه
    تو قسمت recovery میره
    wipe هم جواب نمیده

  27. yaser می‌گوید

    سلام دوستان من مدل ٨٠٠٨ ال ای دی گرفتم ۴٧ اینچ رو حالت دیجیتال تی وی که صداش میره و میاد کفرمو در اورده .تو بقیه حالات خیلی سرعتش کنده هنگم که میکنه مرتب
    الانم اوجه شاهکارشه روشن میکنم لوگو اول واسه روشن شدن میاد بعدش زارت خاموش میشه
    والا ۴ ملیونو هفتصد پولشو دادم فک نمیکردم به این افتضاحی باشه ظاهر عالیه ولی باطنش خیلی مشکل داره

  28. محمد می‌گوید

    خدا لعنت بکنه ب سازندش 4500000 تومن دادم ب 47 اینچ میبرم سرویس کار سر ماه نشده بازم باید ببرم اشغال ب تمام معنا ی تلوزیون چینی درجه4 هزار مرتبه از این اشغال بهتره بعدشم میگن کالای داخلی خرید بکنید

  29. مجید می‌گوید

    من یک 47 اسمارت خریدم . این محصولات دوو به معنای واقعی کلمه آشغال هستند .
    خود به خود خاموش میشه . جندین مرتبه هنگ میکنه . صفحه تلویزیون رو بالا نمیاره . سرعت خیلی پایینی داره و هرچی بدی که بخواید تو مدل های اندروید دوو هست. و ما یک ساله عذاب ممیکشیم .
    خواهشا” از این برند خرید نکنید .

  30. رضا می‌گوید

    سلام دوستان من یک ۴۲خریدم خیلی هنگ میکنه فلش میزنی هنگ مموری میزنی هنگ میکنه وست برنامه پیام میده برنامه جواب نمیده ریستارت میشه وقتی میخوای نرمافزار نصب کنی درست کار نمیکنه هر دوروز یک بار باید ریسیت کار خونه بزنم تا ۲۰٪ درست کار کنه نمیدونم باید چیکار کنم لطفن راهنمایی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. رامین می‌گوید

      آقا سلام دقیقا همین مشکل رو منم دارم..
      یه لطفی کن اگه تونستی مشکلو رفع کنی به منم خبر بده همینجا، دمت گرم..

  31. علي اصغر می‌گوید

    ای باباگیج شدیم یکی میگه خوبه یکی میگه بده دو ب شک شدیم والا

    1. ادیب می‌گوید

      کسی گفته خوبه؟؟؟؟
      همه کامنتها دارن میگن آشغاله نخرید …. کدوم کامنت گفته خوبه؟؟؟

  32. سورنا می‌گوید

    نخرید که آشغاله
    من خودم 42 خریدم ولی پشیمونم چون غیر از کیفیت تصویر هیچ چیز دیگه ای نداره
    مدام هنگ میکنه یا شبکه هاش به هم میریزه
    خداییش جدی میگم به هیچ عنوان نخرید که کلاه بزرگی سرتون میره
    آشغاله, آشغال

    1. majid می‌گوید

      خوب کلا اندروید هنگ داره
      من هم 42 اینچشو دارم ولی مشکلی نداره

  33. عباس می‌گوید

    با سلام به تمامی کاربران عزیز
    من دقیقاً مشابه این را خریدم به مبلغ 3750000 تومان ولی آشغاله ، آشغال از شما هم تقاضا می کنم نخرید.
    مشابه این محصول با قیمت 2 میلیون شاید هم پائین تر LG واقعاً عالیه و از همه مهمتر کار باهاش آسانتر و کیفیتتش هم بالاتره.
    از معایب مهم دوو اینه که کیبورد فارسی نداره.
    تصویر قطع می شه.
    شبکه ها به هم می ریزه
    به پورتهای یو اس بی اصلاً حساب باز نکنید و …
    با رها هم با نمایندگی تماس گرفتم جواب درست نمی دن و می گن بردار برو نمایندگی فلان جا تا درستش کنن .
    شما قضاوت کنید تلوزیون نو را می شه به مغازه ببری و معلوم نیست تا کی باید بی تلوزیون دنبال اینا بدویی.
    یک کلام بببببببببه درد نمی خورد .ANDERSTAND.

  34. حسن می‌گوید

    من جزء اولین خریداران این تلویزیون بدم 47 رو 3250 خریدم کیفیت تصویر از سونی ضعیفتره
    اندروئیدش هم بدرد نمیخوره . هر نرم افزاری روش نصب و اجرا میشه ولی مثلا نمیشه بازی کرد چون اندروئید با گوشی لمس مستقیم داره ولی تلویزیون با ریموت کنترل لمس میشه
    هنگ هم زیاد میکند اعصاب ادمو خرد میکند برای ایمیل باید خودت نرم افزار بریزی نرم افزار خودش جواب نمیده فیلتر شکن هم حالیش نمیشه مگه اپرا مینی نصب کنی صفحه کلید فارسی هم نداره که باید از بازار تهیه کنی اگه ریموتش صفحه کلید میداشت مشکلش کمتر بود.
    در ضمن اگه چند تا نرم افزار نصب کنی و کاری هم به کار اندروئییدش هم نداشته باشی باز روی تلویزیون تاثیر منفی میگذارد مثلا دیر روشن میشود یا صداش دیر کم و زیاد میشه خلاصه از من میشنوید نخرید من که پشیمونم اندروئیدش هیچ کارآیی ندارد تبدیل دو بعدی به سه بعدیش هم چرته دو تصویر همزمان هم جالب نیست

  35. هاشم می‌گوید

    سلام من این تی وی رو خریدم ولی نصابش زیاد چیزی بلد نبود اطلا نمی دونست قابلیت اشتراک گذاری داره فعلا که خوبه ولی وب کم نداره دروغ می گن داره تو دفتر راهنماشم چیزی برای اموزش نداره فقط مسایل جزی رو گفته هر چی گشتم تا بتونم اشتراک گزاریشو فعال کنم چیزی پیدا نکردم برای کارخانه دوو متاسفام محصول تولید کرده ولی در مورد محصولش توضحات کافی نداده ولی صدا وتصویرش خوبه

    1. majid می‌گوید

      اما برای ما کلا برعکس شماست شاید سری تی وی شما ایمطوریه

  36. احسان-م می‌گوید

    من این تی وی رو چند ماهی میشه خریدم از نظر کیفیت تصویر خوبه ولی اشکالات اساسی زیاد داره اول اینکه گیرنده دیجیتال داخلی بسیارضعیفی داره و شبکه های دیجیتال بعضی وقتا می پره و دوباره باید تنظیمشون کرد دوم اینکه شما لیست کانالها را نمیتونی اون طور که خودت می خوای بچینی در صورتی که پیش پا افتاده ترین تی وی های ال سی دی هم این قابلیت را دارن چه برسه به این تی وی که 3بعدیه!!!!الان چند روزی میشه که از تلویزیون صدای تق تق میاد حالا عیبش چیه خدا عالمه!!!!
    من اولش میخواستم که ال جی بخرم ولی بخاطر قیمت بالاش و انرویدی بون این تی وی وسوسه شدم که اشتباه بزرگی کردم چون تا الان از قابلیت اندرویدش استفاده نکردم وقتشم ندارم کاش ال جی را با قدمت چندساله خریده بودم!!!

  37. شهرام می‌گوید

    من 47 اینچ خریدم .واقعا عالیه.

  38. سیاوش می‌گوید

    والا من چند ماهیه گرفتم ازش راضیم کیفیتش خوبه ازنظر امکانات که از ال جی و سامسونگ سرتره کیفیتشم مث اوناس .فقط رو اندرویدش زیاد حساب نکنید ولی در کل به عنوان تلویزیون در یک کلام عالیه

  39. امیر حسین می‌گوید

    با سلام
    نظر من اینه که یک تلویزیون خوب باید اول تصویر داشته باشه
    یعنی تصویر ش خوب باشه که تمام محصولات دوو تقرییبا افتضاح هستن و اصلا برای تصویر حرفی برای گفتن ندارند.

  40. میثم می‌گوید

    قیمت همین تلویزیون مدل 42 اینچ آن چقدر است؟

    1. سورنا می‌گوید

      سلام
      من خریدم 3150000
      که البته به خاطر اینکه تو طرح بود 400000تومنش برگشت به حسابم یعنی 2750000خریدم
      ولی پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان نخر چون واقعا مزخرفه
      مدام ازش صدای تق تق میاد
      کیفیت صداش و بلندگوهاش ضعیفه
      کیفیت تصویرش ولی خوبه
      شبکه هاش به هم میریزه که باید ستاره دارش کنی که این اتفاق نیفته ولی بازم بعد از حدود یک ماه به هم میریزه و دوباره باید تنظیم شبکه کنی
      خلاصه اگه میخوای پولتو بریزی تو جوب برو بخر
      من اگه بخوام دوباره بخرم قطعا میرم سراغ سامسونگ یا سونی

  41. صادق صولتی می‌گوید

    آقا من خریدم خیلی عالیه من یه چیز میگم شما یه چیز میشنوین بگیر تا بدونی حرف نداره

  42. مهدی می‌گوید

    با سلام من 47 این تلویزیون رو اسفند 92 خریدم بعد از 4 ماه استفاده متوسط سایه هایی در گوشه های تصویر پیدا شد وقتی تلویزیون رو رست می کردم سایه ها محو ولی پس از چند دقیقه مجددا ظاهر میشدند نمایندگیش اومد گفت ایراد از پانل هست و بعد از 3 روز پانل از اصفهان به تبریز رسید و پانل تعویض شد. مشکل حل شده بود تا چند روز پیش که دوباره سایه ها پیدا شدند. تلویزیون رو خاموش روشن کردم درست شده ولی گذشته از کیفیت تصویر خوبش اصلا تلویزیون مطمئنی نشون نداده. پانل با گارانتی تعویض شد ولی اگه خدانکرده بعد از اتمام مدت گارانتی این اتفاق بیفته به نرخ امروز باید حدود 3 تومن هزینه کنم. بنظرم ال جی خیلی خیلی خوب با کیفیت و بادوام هست. سامسونگ هم ایراد پانل میده فراوان. بای بای.

  43. mohammadreza می‌گوید

    با سلام
    من دو هفته پیش مدل 47 اینچی این تلویزیونو به قیمت 3.8 میلیون تومان خریدم که میگن 500 هزار تومان تخفیف داره.
    توصیه ام به دوستانی که میخوان این تلویزیونو بخرن اینه که اگر می خواین از هوشمند بودن این تلویزیون استفاده کنید و از android این تلویزیون استفاده کنید باید بگم که پولتونو دور نریزید. از امکانات اندروید این دستگاه به دلیل سرعت پایین و هنگ کردن های متوالیش نمیشه استفاده کرد.
    تصویرش خوبه البته اگر کاری به سیستم اندرویدش نداشته باشین

  44. علی می‌گوید

    من تاریخ 25/6/93 یکی خریدم42 اینچ
    قیمت 3100000 هزار تومن که 400000هزار تومنش بهم تخفیف خورد یعنی 2700000خریدم
    4تاعینک 3بعدی هم داره که نیازی به شارژ کردن ندارن
    از لحاظ کیفیت صدا و تصویر واقعا عالیه اما اندروید 4.2ی اون بسیار ضعیفه
    من با اندرویدش هیچ نرم افزاری رو نتونستم اجراکنم

  45. حسن می‌گوید

    من قبل سال نو 42 خریدم 3250000 که 250000 تومانش تخفیف عید بود 47″ 4250000
    زیاد روی اندروئید و اینترنتشو سه بعدیش تاکید نکنید خیلی جالب نیست تایپ کردنش بسیار سخته قیمتش کمی بالاست

  46. حامد می‌گوید

    قیمتش چنده؟

  47. عباس می‌گوید

    من یک 42 اینچش روخریدم نماینده شرکت که آمد نصبش کنه نمی دونست چه طوری باید ازامکانات وبرنامه هاش استفاده کرد کنترل هوشمندشم بلد نبود گفت به این سیستم نمیخوره فقط باکنترلش خاموشو روشن میشه زنگ زدم نمایندگی خدمات هرروزمیگن امروزتکنسینش مراجعه می کنه لااقل یک آموزش نمایندگی نصبش رابدهید تابلدباشند چه کارکنند درضمن دوربینم نداشت

  48. مهدی می‌گوید

    عالیست. من می خوام یکی بخرم ولی نمی دونم از کجا هنوز بازارش رو فراهم نکردند متأسفانه. لطفاً راهنمایی فرمائید.

  49. علیرضا دادبه می‌گوید

    بسیار عالیست فقط اسکناس نو می بود حل می شد نه ! هر خانواده ایرانی یک تلویزیون ال ای دی . . . (نام شرکت) (به زودی) روزی برسد که در این صنعت ، شرکت . . . خود کفا بشود
    با تشکر علیرضادادبه

  50. هادی می‌گوید

    اونایی که تلویزیون اسمارت دارن متوجه میشن که تلوزیون اندروید چه مزیتی داره من که تازه تلویون سامسونگ 46F8880 خریدم اگه دوو زودتر تلویزیونشو آورده بود اینو میخریدم 5 میلیون پول تلوزیون 46 اینچ دادم که نمیارزه چون نرم افزار به درد بخوری نمیشه ریخت توش و اگه اندروید باشه همه نرم افزار های اندروید میشه توش نصب کرد من که بهتون پیشنهاد میکنم تلوزیون اندرویدی بگیرید

    1. حسین نجم می‌گوید

      همه تلویزیون های اسمارت دارای سیستم عامل اندروید امکان نصب نرم افزارهای اندرویدی را ندارند چون به اصطلاح LOCK هستند تنها تلویزیون اندرویدی که UNLOCK هست مادیرانه تو بازار و سایر تلویزیون های اسمارت فقط از APP STORE خود شرکت می توان نرم افزارهای ارائه شده را دریافت کرد که برای ایران اکثرا بسته و محدود است