مایکروسافت بازهم توسط ارتش سایبری سوریه هک شد

تنها ده روز بعد از اینکه محتوای صوتی و تصویری حساب کاربری اسکایپ مایکروسافت تسط ارتش سوریه مورد دستبرد و نفوذ قرار گرفت، حالا حساب خبری توییتر مایکروسافت (@MSFTNews) نیز حمله‌ای جدید از سوی این گروه به خود دید. در طول یک ساعت، کلیه توییتها حذف شد که البته می‌توانید آن‌ها را از طریق ویجت مایکروسافت در وب سایت مرتبط با منابع خبری مشاهده کنید.

0

فارنت: تنها ده روز بعد از اینکه محتوای صوتی و تصویری حساب کاربری اسکایپ مایکروسافت تسط ارتش سوریه مورد دستبرد و نفوذ قرار گرفت، حالا حساب خبری توییتر مایکروسافت (@MSFTNews) نیز حمله‌ای جدید از سوی این گروه به خود دید و در طول یک ساعت، کلیه توییتها حذف شد که البته می‌توانید آن‌ها را از طریق ویجت مایکروسافت در وب سایت مرتبط با منابع خبری مشاهده کنید.

Microsoft-Official-Blog-and-Twitter-account-hacked-by-Syrian-Electronic-Army

در آخرین حمله، اولین تویتت، در واقع توییتی مجدد از @Official_SEA16  و به این مضمون بود: ” از ایمیل‌های مایکروسافت ( هات میل، اوت لوک) استفاده نکنید. آن‌ها همواره در حال بررسی حساب‌های شما هستند و اطلاعات شما را به دولت‌ها می‌فروشند.” هیچ مدرکی دال بر انجام عمل یاد شده توسط مایکروسافت وجود نداشت و توییت بعدی که توسط خود ارتش سایبری سوریه منتشر شد کاملا موید ماجرا و به این مضمون بود: ” ارتش سایبری سوریه اینجا بود! “

مایکروسافت هیچ اظهار نظری در مورد نفوذ به حساب اسکایپ خود منتشر نکرده بود اما به نظر می‌رسد هر دو نفوذ از طریق حمله به اطلاعات کاربرانی که به حساب‌های یادشده دسترسی دارند انجام شده باشد. باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت اطلاعات جدیدی از این حمله اخیر منتشر خواهد کرد یا همچنان سکوت اختیار می‌کند.

Source: Zdnet

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.