تصمیم اینتل برای تغییر نام نرم‌افزار امنیتی مک‌آفی!

مطمئنا همه کاربرانی که با جان مک‌آفی یا مکافی آشنایی دارند و خبرهای متعدد پیرامون این شخصیت جنجالی را دنبال می‌کنند، در هنگام استفاده از نرم‌افزار امنیتی مک‌آفی یا جستجوی موارد امنیتی مرتبط با رایانه خود، با عکس‌ها و نام این شخصیت در سراسر اینترنت روبرو شده‌اند.

0

عکس‌هایی که بعضا آن‌چنان که باید و شاید طبیعی نیستند و حتی این شخصیت را به همراه اسلحه‌ای در دست به تصویر کشیده‌اند. شاید به همین دلیل، مدیر شرکت اینتل در نمایشگاه CES اعلام کرده قصد دارند نام نرم‌افزار امنیتی مک‌آفی را در پروژه‌ای یکساله به Intel Security تغییر دهند. البته اعلام شده که لوگوی قرمز رنگ مکافی همچنان پابرجاخواهد ماند.

TheJohnMcAfeeStory

اما عکس العمل جان مک‌آفی به این خبر جالب بود و وی اعلام کرد از این تصمیم اینتل خوشحال شده است! وی می‌گوید:”خوشحالم که اینتل مرا از بند مشابهت نام با بدترین و افتضاح‌ترین نرم‌افزار امنیتی موجود بر روی کره زمین نجات می‌دهد. این‌ها سخنان من نیستند، سخنان میلیون‌ها کاربر ناراضی و خشمگین است.” وی می‌افزاید:”خوشحالی من از این تصمیم اینتل، فراتر از آن است که با لغات توصیف شود.”

پس از ترک شرکت در سال 1994  و در سن 47 سالگی، شرکت بناشده توسط مک‌آفی با قیمت 7.7 میلیارددلار توسط اینتل خریداری شد. پس از مرگ یکی از اقوام و همچنین کشته شدن یکی از همسایگان مک‌آفی، او شدیدا مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت تا پس از فراری عجیب به آمریکا، وی در حال حاضر بر روی دستگاهی 100 دلاری کار می‌کند که مدعی است کاربران را از شر کنکاش‌های NSA نجات خواهد داد.

Source: Digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.