آپدیت اندروید 4.3 برای فون پد 7 ایسوس از راه رسید

ایسوس شهریور ماه گذشته و در نمایشگاه IFA برلین از فون‌پد 7 اینچی خود رونمایی کرد. این شرکت توانست به واسطه قیمت مناسب و ترکیب فوق‌العاده یک تبلت و گوشی هوشمند در این محصول، محبوبیت خوبی را برای آن دست و پا کند اگر چه نتوانست رکورد فروش خاصی را برای آن ثبت کند با این حال این موضوع مانع از ان نشد که ایسوس خدمات پس از فروش خوبی را برای آن دست و پا نکند و اولین آپدیت بزرگ را برای آن عرضه نکند.

154

فون‌پد 7 به صورت اولیه از اندروید 4.2 جلی‌بین بهره می‌برد و ایسوس برنامه آپدیت خاصی برای آن اعلام نکرده و هیچ خبری در این خصوص نیز منتشر نشده بود اما در هر صورت اکنون این شرکت آپدیت اندروید 4.3 جلی بین را برای این دستگاه عرضه کرده است.

این آپدیت که به طور مستقیم (over-the-air) بر روی دستگاه‌ها نصب می‌شود، پیشرفت‌هایی را در بخش پلیر ویدئو، گالری تصاویر، Gallery Home Front و برخی دیگر از بخش‌های رابط کاربری به ارمغان می‌آورد. ایسوس در این خصوص اطلاعبه رسمی منتشر نشده و به همین دلیل برخی تغییرات صورت گرفته در دستگاه تا انتشار ان پنهان خواهد ماند اما به طور کل می‌توان گفت شاهد پیشرفت پایداری سیستم و برطرف شدن باگ‌های موجود خواهیم بود.

در هر حال اگر شما هم فون‌پد 7 دارید بد نیست سری به بخش به‌روزرسانی دستگاه بزنید. هنوز هیچ اطلاعی از عرضه آپدیت اندروید‌های بالاتر برای این دستگاه از سوی ایسوس منتشر نشده اما امیدواریمآپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای فون‌پد 7 نیز عرضه شود.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.