بازی Assassin’s Creed: Pirates؛ با دزدان دریایی نیروی دریایی بریتانیا را مغلوب کنید!

بازی Assassin’s Creed: Pirates یک بازی مبارزه کشتی با کشتی است که توسط یوبی سافت منتشر شده است و بازیکنان در یک سری کشتی در دنیای باز ضمن مبارزه با نیروی دریایی بریتانیا در جستجوی گنج بوده و در ضمن به کشف اسرار پنهان Assassin’s Creed می‌پردازند .

0

فارنت: بازی Assassin’s Creed: Pirates یک بازی مبارزه کشتی با کشتی است که توسط یوبی سافت منتشر شده است و بازیکنان در یک سری کشتی به سبک اوپن ورلد ضمن مبارزه با نیروی دریایی بریتانیا در جستجوی گنج بوده و در ضمن به کشف اسرار پنهان Assassin’s Creed می‌پردازند.

Assassin's Creed Pirates 2

در ابتدای ورود به بازی یک کات سنس به شما نشان داده می شود که خلاصه ای از روند بازی به شما نمایش داده شده وبعد از کات سنس به شما آموزش داده می‌شود تا برای ورود و جدال آماده شوید.

Assassin's Creed Pirates 3

اولین نکته ای که یک کاپیتان باید خوب یاد بگیرد نحوه مدیریت کشتی و البته کارکنان است که البته با دکمه‌های لمسی فراوان بر روی صفحه نمایش تا حدودی این مشکل مرتفع شده است و3 دکمه اصلی بر روی صفحه نمایش وجود دارند که می‌توانید سطح سرعت کشتی خود را کنترل کنید.

assassins-creed-pirates-1aa

نقشه سفر که از طریق گزینه مینی مپ در گوشه سمت چپ قابل دسترسی است و هنگامی  که نقشه باز است از طریق کشیدن یک خط مستقیم بین محل مورد نظر و کشتی خود  می‌توانید این مسیر را سریع تر از حالت استاندار بپیمایید که البته ماموریت های خاص که شما در آن به طور یقین احتیاج به استفاده از نقشه دارید.

Assassins-Creed-Pirates-1

برای شروع مبارزه کافی است تا به اندازه کافی به یک کشتی نزدیک شوید والبته مواظب برخی از کشتی‌ها باشید که با رنگ قرمزبر روی نقشه وجود دارند که البته منتظر ضربه اول شما نشده و شما هم باید هر چه سریع تر اقدام به مبارزه نمایید.

assassins-creed-pirates-1024x768

در آتش بازی آیتم‌های مختلفی در پایین صفحه در اختیار شما قرار می گیرد که البته همیشه دارای دو فاز است دفاع و تهاجم که باید با زمان بندی مناسب از شلیک های احتمالی گریخت ودر زمان مناسب اقدام به شلیک کرد که البته با راهنمایی خوب بازی این امر تا حدودی آسان تر است.

ماموریت های جانبی در بازی هر چند ممکن است بسیار پیش و پا افتاده به نظر برسند ولی به صورت کلی باعث پیشبرد روند بازی شده و البته ماموریت هایی که دارای محدودیت زمانی نیز هستند دارای پاداش بیشتری نیز هستند.

Assassins-Creed-Pirates-1q

در پیشبرد داستان بازی برخی مناطق با علامت تعجب سیاه وسفید ویا طلا قابل دسترسی است که بسته به سطح پیشرفت شما در بازی امکان دسترسی به آن مناطق نیز وجود دارد.

ac-pirates-1

شما باید با به‌روزرسانی اسلحه و البته کشتی خود آن را هر چه مجهزتر کرده و این را نیز بد نیست بدانید کشتی‌های سریع تر دارای مقاومت کمتر وکشتی های کندتر دارای قدرت اتش سنگین‌تر هستند.

Assassins-Creed-Pirates

با انجام ماموریت‌های جانبی فضای بیشتری به شما برای خرید ارتقاء و بروز رسانی ها داده می‌شود که با تکرار این مراحل می‌توانید سکه و منابع بیشتری کسب کنید.

لینک گوگل پلی

لینک فروشگاه آی‌تونز

لینک بدون دردسر اپل اپس

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.