LG HomeChat؛ اپلیکیشنی برای چت کردن با لباسشویی، جاروبرقی و سایر وسایل هوشمند خانگی!

از قرار معلوم ال‌جی به دنبال راهی است که تجهیزات هوشمند خانگی از قبیل جاروبرقی و لباسشویی به وسیله چت بتوانند باهم ارتباط برقرار کنند. به تازگی اعلام‌شده که شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار Line و سرویس جدیدی که Home Chat نامیده می‌شود به تجهیزات آشپزخانه هوشمند ساخته شده در سال ۲۰۱۴ فرمان صادر نمایید.

0

فارنت: از قرار معلوم ال‌جی به دنبال راهی است که تجهیزات هوشمند خانگی از قبیل جاروبرقی و لباسشویی به وسیله چت بتوانند باهم ارتباط برقرار کنند. به تازگی اعلام‌شده که شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار Line و سرویس جدیدی که HomeChat نامیده می‌شود به تجهیزات آشپزخانه هوشمند ساخته شده در سال ۲۰۱۴ فرمان صادر نمایید.

LG-Homechat

برای مثال اگر به سیستم گفته شود که عازم مسافرت هستید، یخچال شما به صورت هوشمند وارد حالت مصرف بهینه انرژی می‌شود و جاروبرقی هوشمند نیز بر همین اساس برنامه‌ریزی می‌شود. این نرم‌افزار همچنین شما را در جریان محتویات داخل یخچال قرار داده و محل‌هایی را که جاروبرقی هوشمند جارو کرده را گزارش می‌دهد و می‌تواند دستورات پخت غذا را نیز به فر هوشمند شما سفارش دهد. ال‌جی همچنین اعلام کرده که تگ‌های هوشمند NFC و سیستم تشخیص خطا هوشمند نیز در محصولات هوشمند خانگی ساخته شده در سال ۲۰۱۴ قرار داده خواهد شد تا از این طریق نیاز به مراجعه تعمیرکاران کمتر شود، با این سیستم به راحتی می‌توانید مدل جدیدی را برای شستن لباس‌های خود توسط ماشین لباس‌شویی دانلود کنید. تمام این تجهیزات هوشمند را می‌توانید در نمایشگاه CES 2014 مشاهده کنید، با این حساب می‌توان گفت که ما روز به روز در حال نزدیک شدن به رویا‌های انسان در فیلم‌های علمی و تخیلی هستیم.


پایان مطلب/

Source: Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.