آغاز عرضه اندروید 4.4 برای جی 2 ال‌جی در کره جنوبی

اوایل ماه جاری میلادی، وب سایت شرکت کره‌ای الجی، خبری را مبنی بر انتشار زودهنگام به روز رسانی اندروید 4.4 برای الجی جی 2، در این کشور منتشر کرد. اما این وعده امروز محقق شد و هدیه کریسمس کاربران جی 2، امروز در دسترس برخی از کاربران این گوشی قدرتمند قرار گرفت.

1

فارنت: اوایل ماه جاری میلادی، وب سایت شرکت کره‌ای الجی، خبری را مبنی بر انتشار زودهنگام به روز رسانی اندروید 4.4 برای الجی جی 2، در این کشور منتشر کرد. اما این وعده امروز محقق شد و هدیه کریسمس کاربران جی 2، امروز در دسترس برخی از کاربران این گوشی قدرتمند قرار گرفت. به روز رسانی اندروید کیت کت که به صورت OTA  و از سوی اپراتور KT به صورت تدریجی عرضه می‌شود، حجمی معادل 637.39 مگابایت دارد و البته هنوز مشخص نیست این اپراتور، بر چه مبنایی، کاربران مورد نظر را برای دریافت این به روز رسانی انتخاب می‌کند.

lgk

آن‌طور که در خبرها اعلام شده، کاربران الجی جی 2 در کانادا نیز در سه ماهه اول سال 2014 میلادی، این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. بدون شک الجی جی 2 را می‌توان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار دانست. گوشی که زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی نسخه مینی آن نیز به گوش می‌رسد. این خبر پس از انتشار ینچمارکی مربوط به یک گوشی جدید الجی به نام LG D-410 منتشر شد، گوشی که گمان می‌رود به صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 540 در 960 مجهز باشد و از پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی کوالکام اسنپ دراگون 400 بهره ببرد.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    ممنون از سایت و ممنون از کسی که خبر را گذاشته و ممنون از ال جی