آیا این مشخصات جی 2 مینی ال‌جی است؟

کاملا روشن است که مدل مینی این گوشی قدرت جی 2 ال‌جی را ندارد و برخلاف سونی، ال‌جی تصمیم گرفته تا نسخه مینی پرچم‌دارش را به سخت‌افزاری ضعیف‌تر مجهز کند.

0

چند هفته گذشته شایعاتی در خصوص تولید جی 2 مینی ال جی در فضای اینترنت منتشر شد. می‌توان گفت نسخه مینی و کوچک شده تمامی‌ گوشی‌های طراز اول دنیا ساخته شده است، ظاهرا شایعاتی که در خصوص ساخت جی 2 مینی ال جی مطرح شده بود نیز درست بوده است.  روز گذشته، گزارشی مبنی بر راه‌یابی گوشی‌ ناشناسی از شرکت ال جی با نام LG-D410 به وب سایت بنچ‌مارک GFX دریافت شده که می‌تواند G2 Mini باشد.

بر اساس اطلاعات سایت GFX مدل LG D410 مجهز به پردازنده quad-core 1.2GHz Qualcomm Snapdragon 400 MSM8226 CPU است. صفحه نمایش جی 2 مینی ال جی نیز دارای رزولوشن ۹۶۰در۵۴۰ از نوع (qHD) است.

G2-mini-specs

شایعات اولیه حاکی از اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی جی 2 مینی ال جی داشتند اما ظاهرا صفحه نمایش گوشی 4.3 اینچ ابعاد دارد. البته اندروید 4.3 نیز به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌ نصب شده است. کاملا روشن است که مدل مینی این گوشی قدرت جی 2 ال‌جی را ندارد و برخلاف سونی، ال‌جی تصمیم گرفته تا نسخه مینی پرچم‌دارش را به سخت‌افزاری ضعیف‌تر مجهز کند. هنوز مشخص نشده است که آیا مشخصات داده شده واقعا مربوط به جی 2 مینی ال‌جی است، اما ممکن است در نمایشگاه CES ماه آینده ال‌جی این گوشی‌ را رونمایی کند.

Source: PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.