Google Now به نسخه آزمایشی مرورگر گوگل کروم می آید

پس از یکسال حدس و گمان، در نهایت Google now برای نسخه آلفای گوگل کروم (اسم نسخه آزمایشی آلفای کروم “قناری” می‌باشد) معرفی شد.

0

فارنت: پس از یکسال حدس و گمان، در نهایت Google now برای نسخه آلفای گوگل کروم (اسم نسخه آزمایشی آلفای کروم “قناری” می‌باشد) معرفی شد.

Google-Now-chrome

Google Now برای ارائه اطلاعات مناسب در زمان مناسب به شماست. این سرویس شما را از وضعیت هوای امروز قبل از اینکه روز خود را شروع کنید، میزان ترافیک قبل از اینکه به سمت محل کار خود راهی شوید و حتی امتیاز تیم موردعلاقه‌تان هنگامی که در حال بازی است، مطلع می‌کند.

 البته کاملا قابل پیش‌بینی بود که Google now در قالب مرکز اطلاع‌رسانی (Notification Center) مرورگر کروم جای خواهد گرفت و اطلاعات مورد نیاز هواشناسی، ورزشی، مسافرتی و سایر موارد را نمایش خواهد داد. عملکرد و کارآیی Google now نسخه دسکتاپ با نسخه موبایل تفاوت دارد و بعضی از کارت‌ها نظیر اطلاعات مربوط به بورس موجود نمی‌باشد، اما مطمئنا گوگل قبل از ارائه کامل این سرویس نقص‌های آن‌ را برطرف خواهد کرد.

این سرویس به صورت پیش فرض در سیستم‌عامل گوگل کروم فعال نیست و کاربر باید آنرا از داخل منوی تنظیمات (Setting) فعال کند. چند ماهی برای تکمیل امکاناتی که در نسخه آلفای کروم معرفی شده است زمان نیاز است اما از هم‌ اکنون گوگل صفحه اینترنتی مربوط به پشتیبانی این محصول را ایجاد کرده است. نسخه گوگل کروم قناری در حال حاضر برای دانلود موجود می‌باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به گفته خود شرکت گوگل، این نسخه برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری نوشته شده است و برای کاربری روزانه توصیه نمی‌شود. به هر حال اگر دوست دارید از Google Now روی دسکتاپ بهره‌مند شوید می‌توانید از این آدرس نسخه قناری مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید و پس از نصب و اجرا عبارت chrome://flags/#enable-google-now را در نوار آدرس تایپ کرده و این قابلیت را فعال کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.