فیس‌بوک سرویس “Paper” را برای رقابت با فلیپ‌بورد عرضه می‌کند

حتماً همگی با اپلیکیشن خبرخوان محبوب و کاربردی Flipboard آشنا هستید؛ شایعات حاکی از آن است که فیس‌بوک قصد دارد یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی را با نام Paper برای رقابت با فلیپ‌بورد عرضه کند.

0

فارنت: حتماً همگی با اپلیکیشن خبرخوان محبوب و کاربردی Flipboard آشنا هستید؛ شایعات حاکی از آن است که فیس‌بوک قصد دارد یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی را با نام Paper برای رقابت با فلیپ‌بورد عرضه کند.

Facebook-spy

به گزارش Re/code فیس‌بوک در حال حاضر مشغول آماده‌سازی مراحل پایانی ایجاد خبرخوان موبایلی اهتصاصی خود است که احتمالاً تا دو هفته آینده رونمایی و عرضه خواهد شد. به گزارش وال استریت کار بر روی این اپلیکیشن که Paper نام خواهد گرفت سال‌ها پیش آغاز شده و بالاخره در حال آماده‌سازی نهایی است. هنوز مشخص نیست که آیا فیس‌بوک این سرویس را به شکل یک اپلیکیشن موبایلی عرضه خواهد کرد و یا به شکل یک اپلیکیشن تحت وب بهینه شده برای دستگاه‌های موبایلی منتشر خواهد کرد.

Flipboard

درست مانند فلیپ‌بورد، Paper هم به صورت پیش‌فرض اخبار را از وب‌سایت‌های مشهوری مانند نیویورک تایمز و واشینگتون پست نمایش خواهد داد و در میان آن‌ها فیدهای فیس‌بوک را نیز خواهید دید. گفته می‌شود سرویس Paper توسط تیم News Feed فیس‌بوک طراحی شده است اما مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیس‌بوک نیز در طراحی آن نقش عمده‌ای داشته است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سرویس بالاخره عرضه خواهد شد و آیا می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند یا مانند لانچر Facebook Home محکوم به شکست است.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.