تصاویری دیدنی از مجسمه‌های یخی در سرزمین عجایب زمستانی چین!

آیا امسال تجربه ساخت آدم برفی را داشته‌اید یا خیر! در هر صورت آدم برفی احتمالی شما هر چقدر هم بزرگ باشد به زیبایی و بزرگی مجسمه‌هایی نیست که چینی‌ها در سرزمین عجایب زمستانی خود آنها را خلق کرده‌اند!

4

Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-01

فارنت: نمی‌دانم در محلی که زندگی می‌کنید تا اینجای سال برف سنگینی آمده است یا نه؟ این را به خاطر علاقه‌ام به وضعیت آب و هوا نمی‌گویم به این خاطر می‌گویم که ببینم امسال تجربه ساخت آدم برفی را داشته‌اید یا خیر! در هر صورت آدم برفی احتمالی شما هر چقدر هم بزرگ باشد به زیبایی و بزرگی مجسمه‌هایی نیست که چینی‌ها در سرزمین عجایب زمستانی خود آنها را خلق کرده‌اند!

Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-03 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-02 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-04 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-05 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-06

این مجسمه‌ها در واقع اثر هنرمندانی است که قصد شرکت در فستیوال بین‌المللی مجسمه‌سازی برف و یخ هاربین را داشته‌اند. اگر به این فکر هستید که این مجسمه‌ها چطور دوام می‌اورند بد نیست یاداور شویم که دما در منطقه هاربین چین به طور متوسط منفی بیست درجه زیر صفر است!

Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-07 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-08 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-09 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-10 Harbin-International-Snow-Sculpture-Art-Expo-11

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. فاطمه می‌گوید

    سلام واقعا قشنگه

  2. الاجون می‌گوید

    CO0OL !

  3. محمد می‌گوید

    فوق العاده بود
    حالا “منفی بیست درجه زیر صفر” یعنی چی؟ :D

  4. شب می‌گوید

    خیلی زیبا بود