چاقوکشی نوجوان آمریکایی برای پدر بخاطر نخریدن آیفون بعنوان هدیه کریسمس!

شاید چاقوکشی این نوجوان چندان عجیب نباشد و شاید هر روز یک خبر داخلی و شاید خارجی درباره آن در روزنامه‌ها بخوانید اما دلیل این چاقوکشی عجیب و شاید جذاب باشد. ظاهرا الکساندر تورس پس از آنکه متوجه شده است که پدرش تصمیمی برای خرید آیفون به عنوان هدیه کریسمس ندارد، برای او چاقو کشیده است.

0

فارنت: الکساندر تورس، نوجوان ۱۸ ساله اهل براکتون ماساچوست به اتهام چاقوکشی بر روی پدر خود بازداشت شد. شاید چاقوکشی این نوجوان چندان عجیب نباشد و شاید هر روز یک خبر داخلی و شاید خارجی درباره آن در روزنامه‌ها بخوانید اما دلیل این چاقوکشی عجیب و شاید جذاب باشد. ظاهرا الکساندر تورس پس از آنکه متوجه شده است که پدرش تصمیمی برای خرید آیفون به عنوان هدیه کریسمس ندارد، برای او چاقو کشیده است.

iPhone-5C-Camera

بر اساس اظهارات گروهبان بروس زیدمن از پرسنل پلیس براکتون، تورس در حال نزاع با افراد خانواده بوده که پلیس سر رسیده و خوشبختانه پدر وی در حین این کشمکش صدمه‌ای ندیده است اما برادر ناتنی وی که متحمل جراحاتی شده بود به نزدیک‌ترین مرکز پزشکی منتقل شده است.

knife

در ادامه ماجرا و پس از اینکه اوضاح تحت کنترل پلیس قرار گرفته، مشخص شده که تورس به یک موتورسیکلت واقع در محل نیز خسارت وارد کرده و در نتیجه به اتهام ضرب و جرح با سلاح خطرناک بازداشت شده است.

جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر نشده اما ظاهرا پدر نگون‌بخت آیفون مورد نظر را خریداری کرده و این بار تقصیر شرکت‌های باربری بوده که آیفون در موعد مورد نظر به دست این خانواده نرسیده است. در روزهای آخر سال میلادی و با توجه به سردی هوا، هر دو شرکت بزرگ باربری یو پی اس و فدکس در حال تلاش برای رساندن کالاهایی که در آخرین لحظات به صورت آن‌لاین خریداری شده‌اند به خریداران خود هستند.

بر اساس اخباری که توسط ان بی سی نیوز منتشر شده، هر دو شرکت در خصوص تاخیر انجام شده برای رساندن کالا به مشتریان رسما عذر خواهی کرده‌اند. از طرف دیگر خریداران نیز در شبکه‌های اجتماعی دائما در حال شکایت بابت تاخیر در تحویل کالا توسط این دو شرکت هستند.

فصل خرید در آمریکا امسال شش روز به نسبت پارسال کوتاه‌تر شده بود و این امر می‌تواند عامل مهمی در تاخیر در ارسال تعداد زیادی از هدایای کریسمس امسال باشد.

Source: digitaltrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.