LG Pocket Photo 2 پرینتر جیبی جدید ال‌جی؛ کوچکتر و بهتر!

شرکت ال‌جی از مدل جدید پرینتر جیبی خود رونمایی کرد. Pocket Photo 2 Printer کمی باریکتر از مدل اول این دستگاه است و ال‌جی می‌گوید که عمر باطری این دستگاه را به اندازه چاپ 30 عکس بیشتر کرده و کیفیت تصاویر چاپ شده را نیز به 600 DPI افزایش داده است.

0

مدل جدید پرینتر جیبی ال‌جی همچنین از سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز 8 پشتیبانی می‌کند و  در عین حال شما می‌توانید مانند مدل قبلی این دستگاه را با استفاده از ان.اف.سی و بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل کنید. در عین حال شما می‌توانید پیش از انتشار تصاویر خود، کد QR و یا متن دلخواه خود را بر روی تصاویر اضافه کنید و یا حتی فیلترهای اینستاگرام را بر روی تصاویر اعمال کنید!

پرینتر جدید جیبی ال‌جی پیش از عرضه در بازارهای جهانی در کشور کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز هیچ چیزی از قیمت این دستگاه منتشر نشده و تنها تاریخ عرضه آن در بازار کره جنوبی در دو هفته دیگر اعلام شده است. البته مطمئنا این دستگاه را در نمایشگاه CES امسال زیارت خواهیم کرد!

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.