درباره ما

سلام

فارنت برآمده از دو کلمه مجزای “فار” برگرفته از فارسی و “نت” برآمده از کلمه “نتورک” به معنای شبکه است و می‌توان خاستگاه این کلمه را از “آرپانت” و فارسی شده آن دانست که ساختار اولیه اینترنت را تشکیل می‌داد.

موسسان این سایت بر آن خواهند بود تا با همکاری با یکدیگر که همگی افرادی علاقه‌مند به حوزه فناوری اطلاعات هستند نتیجه نهایی کار خود را به بهترین نحو به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند و در این وب سایت خواهند کوشید تا شما را با انواع تازه‌های آی‌تی و دنیای دیجیتال و آنچه که آن را شاید باید “دیجیتالیسم” نامید آشنا کرده و مطلع سازند.

این وب‌سایت از شش بخش و یا بهتر بگوییم سرویس تشکیل شده که سعی بر آن خواهد بود تا هر روز بهترین خبر در دنیای اینترنت و مربوط به آن سرویس معرفی شود.

مطمئنا هدف نهایی ما و تمامی همکاران ما در دنیای مجازی از آگاهی بخشیدن به کاربران، ارتقاء دانش بازدیدکنندگان است تا به سهم خود گامی برای ساختن میهن خود ایران برداریم و در این راه دست تمامی علاقه‌مندان و دوستداران را به گرمی می‌فشاریم و همینجا از تمامی کسانی که به نوعی ما را لایق آثار خود می‌دانند دعوت به عمل می‌آوریم.

در این وب‌سایت از اخبار ترجمه‌ای و گاها تولیدی خود استفاده خواهیم کرد و خود را موظف می دانیم که در صورت استفاده از اخبار دیگران با گذاشتن پیوند در خبر مورد نظر حق آنان را ادا کنیم. بدیهی است “فارنت” در این خصوص حق خود می داند که کاربران فرهنگ ایرانی خود را محترم شمرده و در صورت استفاده از اخبار ما، این اخبار را با ذکر منبع خبر “فارنت” منتشر نمایند.

برای تماس با ما و ارائه پیشنهادات و انتقادات خود می‌توانید از آدرس farnet{at}farnet.io و یا farnet.io{at}Gmail.com استفاده کنید.

با تشکر

روزشمار فارنت:

انتشار اولین خبر 88/07/15

افتتاح قالب آزمایشی و آغاز به کار رسمی 88/08/08