آپدیت اندروید 4.4 کیت کت برای گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 بهمن ماه از راه می‌رسد

پس از معرفی اندروید 4.4 و عرضه آپدیت برای دستگاه‌های نکسوسی حالا نوبت به دیگر شرکت‌ها رسیده تا گوشی‌های پرچم‌دار خودشان را به آخرین نسخه از اندروید آپدیت کنند.

2

فارنت: پس از معرفی اندروید 4.4 و عرضه آپدیت برای دستگاه‌های نکسوسی حالا نوبت به دیگر شرکت‌ها رسیده تا گوشی‌های پرچم‌دار خودشان را به آخرین نسخه از اندروید آپدیت کنند.

Kitkat-galaxy-s4-galaxy-note3

یک اپراتور موبایل فرانسوی به نام SFR به تازگی جزئیاتی را راجع به آپدیت آپدیت اندروید 4.4 کیت کت برای گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 منتشر کرده است که می‌توان آن‌ه را قابل اطمینان دانست؛ چرا که اعلام قبلی این شرکت در مورد آپدیت اندروید 4.3 برای گلکسی اس 3 و گلکسی اس 4 نیز درست از آب در آمده بود.

به گفته این اپراتور آپدیت کیت کت اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه سال 2014 میلادی یعنی در بهمن ماه همین سال برای گوشی‌های گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 این اپراتور و احتمالاً به صورت جهانی توسط سامسونگ عرضه خواهد شد. البته نسخه گوگل پلی گلکسی اس 4 این آپدیت را قبلاً دریافت کرده بود اما دلیل آن اجرای اندروید خالص و بدون تغییرات گوگلی است.

گفتنی است شرکت‌های دیگری مانند سونی لیست گوشی‌های قابل ارتقا به اندروید 4.4 را اعلام کرده‌اند و حتی بعضی گوشی‌های مانند ال‌جی جی2 در برخی نقاط دنیا این آپدیت حیاتی را دریافت کرده‌اند. به هر حال اگر به ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزاری سامسونگ احتیاجی ندارید می‌توانید همین حالا کاستوم رام‌های اندروید 4.4 را فلش کنید؛ در غیر این‌صورت باید حداقل تا بهمن ماه منتظر بمانید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سرگیر پله می‌گوید

    سلام
    سایت خوبی دارید امیدوارم موفق باشید

  2. هادی می‌گوید

    باسلام.سایتتون واقعا آموزنده است.فقط یه سوال:بنده گلکسی اس4 نسخه اوکتا دارم.اما هرچی بروزرسانی میزنم انجام نمیشه.ومینویسه بروزرسانی قبلا انجامشده.اندرویدش4.3 میخواستم به4.4 تبدیلش کنم.لطفا راهنمایی کنید.