بازی ایرانی «قهرمان ما» به زودی عرضه می‌شود

این بازی که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده، مراحل نهایی ساخت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده عرضه به بازار است.

0

فارنت: بازی رایانه‌ای «قهرمان ما» ساخته‌ی استودیو آنو، مجوز پخش خود را از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دریافت کرد.

بنابر اعلام استودیو آنو، این بازی که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده، مراحل نهایی ساخت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده عرضه به بازار است. بازی قهرمان ما، با بیش از 65 بک‌گراند، 20 دقیقه انیمیشن برای شخصیت‌ها، بیش از 15 کاراکتر و چندین دقیقه کمیک‌های کارگردانی شده یکی از بازی‌های مهم و بزرگ ایرانی در سبک ماجرایی اشاره و کلیک شناخته می‌شود.

our-hero

در توضیح کوتاه استودیو آنو در خصوص داستان بازی آمده است که: آرامش شهر Big City دستخوش درگیری‌های یک پروفسور دیوانه شده و در فاضلاب زیر شهر اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است. مایعات فاضلاب تغییر قیافه داده و در شهر پراکنده شده‌اند. به صورت خیلی اتفاقی جکی لوله بازکن ساده و دست وپاچلفتی، درگیر این اتفاقات و موجودات عجیب و غریب که در حال پیشروی هستند می‌شود.

در این بازی شما (در نقش جکی) باید جلوی ادامه این حوادث رو بگیرید و در طول بازی به محیط‌های مختلفی در شبکه فاضلاب برخورد می‌کنید که باید موانع موجود در هر مرحله  رو برطرف کنید.

بنابر اعلام استودیو آنو، این استودیو اکنون در حال مذاکره با ناشران جهت پخش بازی است و پیش‌بینی می‌شود طی چند ماه آینده این بازی به بازار عرضه شود. این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی برای iOS و اندروید هم عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.