سامسونگ دومین طراح فروشگاه‌های اپل را نیز به استخدام خود درآورد!

هیچ شکی نیست که اپل بخش بزرگی از موفقیت‌های خود را مدیون فروشگاه‌های خرده فروشی قدرتمند خود است. تعداد فروشگاه‌های این شرکت در سرتاسر دنیا به ۴۰۰ شعبه می‌رسد و در عین حال سامسونگ تلاش می‌کند تا از هر راه ممکن بازار فروش گوشی‌های اپل را از آن خود کند و بنابرین نیاز به افراد بیشتری دارد تا بتوانند جذابیت بیشتری برای خرید محصولات این شرکت در مشتریان ایجاد نمایند و در این رقابت شنیدن این خبر که سامسونگ، طراح فروشگاه‌های اپل را به استخدام خود درآورده چیز عجیبی نیست!

0

سامسونگ در حال گسترش فروشگا‌ه‌های خود است و هم‌اکنون حدود ۱۰۰۰ فروشگاه در مجموعه زنجیره‌ای بست‌بای در سرتاسر دنیا مشغول فروش محصولات سامسونگ با امکان دسترسی مشتریان به کالاها و بررسی آنها از نزدیک هستند. به علاوه این فروشگاه‌ها سامسونگ اخیرا چند فروشگاه مستقل دیگر را نیز در نقاط مختلف دنیا راه‌اندازی کرده و حتی دیده شده که این غول بزرگ کره‌ای فروشگاه‌های سیاری را نیز در محل‌های پرتجمع نظیر مراکز فروش افتتاح کرده است.

با این حساب آیا به نظر شما سامسونگ می‌تواند فروش محصولات خود را از طریق این فروشگا‌ه‌ها بیشتر کند؟ اگر طراح سابق فروشگاه‌های اپل را استخدام کند، پاسخ ما به این سوال مثبت است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سامسونگ Tim Gudgel را برای تقویت فروش محصولات خود از طریق فروشگا‌ه‌های این شرکت استخدام کرده است. نکته جالب توجه این است که وی دومین طراح شرکت اپل است که سامسونگ استخدام می‌کند. طراح اول Michael Forrest بود که گفته می‌شود اوایل امسال برای گسترش فروش محصولات این شرکت از طریق فروشگاه‌ها به استخدام سامسونگ در‌آمده است.

البته استخدام دو طراح به معنای این نیست که سامسونگ قصد دارد محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های مستقل به فروش برساند اما می‌توان حدس زد که سامسونگ در نظر دارد از استعداد این دو نفر برای بهینه ساختن ساختار فروشگاه‌های فعلی خود استفاده کند. اگر سامسونگ نیز در نظر دارد تا به مانند اپل، فروش خود را از طریق فروشگاه‌های مستقل گسترش دهد، ما چه انتظاری می‌توانیم از این شرکت داشته باشیم؟

samsung-sydney-store

یقینا جواب این سوال را تنها سامسونگ می‌داند و ما فقط می‌توانیم تصور کنیم که فروشگاه‌های سامسونگ ترکیبی از محصولات این شرکت از قبیل گوشی‌های همراه هوشمند، تبلت، کامپیوتر، تلویزیون و حتی لوازم خانگی را برای فروش ارائه کنند.

البته در حال حاضر ما در خصوص فروشگاه‌های سامسونگ صحبت می‌کنیم اما ممکن است این ایده به قسمت بزرگی از بازاریابی سامسونگ تبدیل شود. می‌توان تصور کرد که فروشگاه سامسونگ فروشندگان متخصص خود را برای ارائه محصولات این شرکت در فروشگاه‌های خود به کار گیرد.

این مسئله را به خاطر داشته باشید که سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده است. البته چنین اقدامی از جانب سامسونگ نیز دور از ذهن نیست.

Source: androidauthority

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.