سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 4.3 گلکسی اس 3 را باز هم از سر گرفت!

چند وقت پیش آپدیت اندروید 4.3 در چند جای جهان برای این گوشی عرضه شد و البته سامسونگ چند روز بعد به دلیل مشکلاتی که این آپدت به وجود می‌آورد عرضه آن را متوقف کرد و یک آپدیت اندروید 4.1.2 بجای ان عرضه کرد!

3

فارنت: ظاهرا باید تعداد دفعاتی را که سامسونگ آپدیت گلکسی اس 3 را عرضه و متوقف کرده است را به شمارش بگذاریم. چند وقت پیش آپدیت اندروید 4.3 در چند جای جهان برای این گوشی عرضه شد و البته سامسونگ چند روز بعد به دلیل مشکلاتی که این آپدیت به وجود می‌آورد عرضه آن را متوقف کرد و یک آپدیت اندروید 4.1.2 بجای ان عرضه کرد!

Jellybean-4.3-GS3

حالا دوباره اندروید 4.3 برای این گوشی در چند جای جهان از جمله اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده، اروپا و چند جای دیگر نیز شاهد عرضه آن بوده‌ایم و احتمالا این روند برای سایر نقاط جهان نیز ادامه خواهد داشت.

Galaxy-S3-android-4.3

در حالی که برخی از گوشی‌های هوشمند این روزها آپدیت اندروید 4.4 را دریافت می‌کنند برای گلکسی اس 3 که عمر زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد مطمئنا کمی شرم‌اور است که همچنان اندروید 4.1 را تجربه ‌کند. سامسونگ معمولا برنامه زمانی منظمی برای آپدیت گوشی‌های هوشمند خود دارد و ظاهرا این بار عجله کار دست شرکتی داده که ادعا می‌کند بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان است.

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mehdi می‌گوید

    آندروید s3من 4.1.2هستش خاستم بدونم اگه آپدیتش کنم سرعت گوشی کم نمیشه که یا گاهی هنگ کنه؟

    1. milad می‌گوید

      دوست عزیز سلام.دوست بنده هم s3 داشتند که بعد از اپدیت چندان راضی نبودند.
      سرعت گوشی هم فک نکنم افت قابل توجهی داشته باشه شایدم بیشتر باشه ولی این رام باگهایی هم داشتند.
      تصمیم با خودتون

  2. note2 می‌گوید

    سلام اندروید 4.3 ایران برای Note2 کی میاد با تشکر