هواوی فبلت هشت هسته‌ای Honor 3X و گوشی Honor 3C را معرفی کرد

هواوی امروز طی مراسمی از یک فبلت و یک گوشی خوش قیمت دو سیم کارته پرده‌برداری کرد. Honor 3X اولین هشت هسته‌ای هواوی و Honor 3C یکی از با ارزش‌ترین گوشی‌های هواوی خواهد بود.

10

فارنت: هواوی امروز طی مراسمی از یک فبلت و یک گوشی خوش قیمت دو سیم کارته پرده‌برداری کرد. Honor 3X اولین هشت هسته‌ای هواوی و Honor 3C یکی از با ارزش‌ترین گوشی‌های هواوی خواهد بود.

Huawei-Honor-3X

بگذارید ابتدا با Honor 3X شروع کنید. این گوشی یا بهتر بگوییم فبلت دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با وضوح 720p است که به ادعای هواوی به علت مصرف شارژ کمتر 20 درصدی نسبت به پنل‌های فول اچ‌دی 1080p انتخاب شده است. پردازنده این فبلت یک پردازنده هشت هسته‌ای واقعی با هسته‌های Cortex-A7 به سرعت 1.7 گیگاهرتز است و توسط دو گیگابایت رم همراهی می‌شود. Honor 3X دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و هواوی یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته است.

این فبلت از دو سیم کارت، یکی مینی‌سیم کارت و دیگری مایکروسیم استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها از همه سیم‌کارت‌ها پیشتیبانی می‌کند در صورتی که دیگری تنها از سیم کارت اپراتور China Mobile استفاده خواهد کرد. شاید بهترین قسمت این گوشی قیمت مناسب 280 دلاری آن باشد.

Huawei-Honor-3C

گوشی دوم Huawei Honor 3C است که از صفحه‌نمایش 5 اینچی با فناوری LPTS بهره می‌برد و وضوحی برابر 720p دارد. چیپست چهار هسته‌ای این گوشی هم از شرکت مدیاتک تأمین شده است که با معماری Cortex-A7 و سرعت 1.2 گیگاهرتز به همراه یک یا دو گیگابایت رم در قلب Honor 3C قرار گرفته است. دوربین پشتی این گوشی 8 مگاپیکسلی با گشادگی f/2.0 و ساخت سونی بوده و دوربین جلوی آن هم 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید 4.2، هشت گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

Honor 3C در دو مدل با یک یا دو گیگابایت رم با قیمت‌های به ترتیب 130 و 160 دلار عرضه خواهد شد که نسبت به مشخصات آن یک خرید فوق‌العاده محسوب خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. رضا احمدی می‌گوید

    گوشی خوبیه حتما بگیرین

  2. عرفان می‌گوید

    من قول میدم هر کی این گوشی رو بخره پشیمون نمیشه چون من یک ماه هست که خریدم و هیچ مشکلی از نظر امکاناتش ندیدم من پیشنهاد میکنم اگه میخواین گوشی بخرین honor 3c بهترین گزینه هستش

  3. حمید می‌گوید

    گول گوشی های هوآوی رو با قیمت کم وظاهرش نخورید باور کنید سه نفر از رفقام دارن دیگه دو نفرشون بلوتوثشون خراب شده یه نفرشونم که گوشیش سر 30 ثانیه تا 1 دقیقه تماسش قطع میشه

  4. ali می‌گوید

    قیمتشون چنده

  5. *sama* می‌گوید

    خیلی دوست دارم هواوی جونم…

  6. اشکان می‌گوید

    چرا کیفیت دوربین ۸مگا پیکسلیش از دوربین ۵ مگا پیکسلیه جولوش کمتره…
    کیفیت دوربین ۵ مگاپیکسلیش خیلی بهتره… چرا اینجووریه…honor 3c

  7. غزل می‌گوید

    یه سوال؟؟؟
    چرا این گوشی به این خوبی فلش واسه دوربینش نداره؟؟؟اینطوری که شب نممیشه باهاش عکس اندداخت…!!!! :-/
    خ

  8. Hamed می‌گوید

    عالیه فقط کی به بازار میاد؟

  9. سام می‌گوید

    این قیمتا با این مشخصات واقعا فوق العادس

  10. رضا می‌گوید

    خیلی عالیه کجا می فروشن!