آپدیت اندروید 4.3 برای اکسپریا زد1 و اکسپریا زد اولترا از راه رسید

پس از اچ‌تی‌سی و سامسونگ حالا نوبت به سونی رسیده تا پرچم‌داران اندرویدی خود را حداقل به نسخه جدیدتری از اندروید ارتقا دهد. خبرها حاکی از آن است که سونی عرضه آپدیت اندروید 4.3 را برای Xperia Z1 و Xperia Z Ultra آغاز کرده است.

0

فارنت: پس از اچ‌تی‌سی و سامسونگ حالا نوبت به سونی رسیده تا پرچم‌داران اندرویدی خود را حداقل به نسخه جدیدتری از اندروید ارتقا دهد. خبرها حاکی از آن است که سونی عرضه آپدیت اندروید 4.3 را برای Xperia Z1 و Xperia Z Ultra آغاز کرده است.

Xperia-Z-Ultra

در شرایطی که پرچم‌داران گذشته دیگر شرکت‌ها مانند گلکسی اس 3 مدتی پیش آپدیت اندروید 4.3 را دریافت کرده بود پرچم‌داران سونی کماکان با اندروید 4.2 عرضه می‌شدند و خوشبختانه سونی دست به کار شده و اندروید 4.3 را برای این گوشی‌ها عرضه کرده است. با وجود این‌که آخرین نسخه فعلی اندروید 4.4 کیت کت است اما به نظر می‌رسد شرکت‌ها هنوز برای عرضه این آپدیت با رابط کاربری خودشان آماده نیستند.

به هر حال آپدیت فعلی قابلیت دوربین هوشمند اجتماعی یا Smart Social Camera را به اکسپریا زد اولترا می‌آورد و اپلیکیشن‌های واکمن، پیام‌رسانی، Track ID و My Xperia نیز برای هر دو گوشی آپدیت شده‌اند. سونی همچنین قابلیت جدید Xperia Themes را با این آپدیت‌ها به همراه آورده است که کاربر در آن‌ها قادر است تم‌های مختلفی را نیز از اینترنت دانلود کند.

عرضه این آپدیت به تازگی شروع شده است پس اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید کمی شکیبا باشید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.