برنامه اندروید Android Device Manager یافتن دستگاه‌های اندرویدی رسماً عرضه شد

گوگل در تابستان سرویس Android Device Manager را برای یافتن گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از طریق وب عرضه کرد و پس از آن امکان قفل کردن آن را از راه دور فراهم کرد. حالا گوگل اپلیکیشنی مخصوص استفاده از این سرویس را ارائه کرده است.

1

فارنت: گوگل در تابستان سرویس Android Device Manager را برای یافتن گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از طریق وب عرضه کرد و پس از آن امکان قفل کردن آن را از راه دور فراهم کرد. حالا گوگل اپلیکیشنی مخصوص استفاده از این سرویس را ارائه کرده است.

قابلیت Find My iPhone مدت‌هاست که بر روی گوشی‌های هوشمند اپل وجود دارد و به نظر می‌رسد گوگل بالاخره تصمیم گرفته تا این امکان مشابه را برای اندروید کامل‌تر کند. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی متصل به یک اکانت گوگل را از هر کدام از آن‌ها ردیابی کرده و از مکان آن‌ها مطلع شوید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید زنگ آن را به صدا دربیاورید، آن را با رمز دلخواه قفل کنید و یا تمامی اطلاعات آن را از راه دور پاکسازی کنید.

البته اگر تنها یک دستگاه اندرویدی دارید استفاده از این اپلیکیشن سودی برایتان ندارد و برای ردیابی دستگاهتان بایستی به این صفحه از گوگل مراجعه کنید. گفتنی است این سرویس برای گوشی‌ها و تبلت‌های با اندروید 2.2 و بالاتر و از طریق آپدیت اپلیکیشن Google Play Services به صورت خودکار فعال خواهد شد. همچنین برای اطلاع از چگونگی فعال کردن قابلیت پاکسازی و قفل از راه دور می‌توانید به این مطلب فارنت مراجعه کنید.


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    لینک دانلودشو بذاریدممنون