تماشا کنید: این ایمن‌ترین خودرو آمریکاست که در آتش خود می‌سوزد!

یک خودروی الکتریکی مدل تسلا اس، که به عنوان ایمن‌ترین خودروی آمریکا برگزیده شده است، روز گذشته دچار حریق شد و در آتش سوخت. این موضوع نگرانی‌های جدیدی را درباره خطرات احتمالی استفاده از باتری‌های لیتیوم- یون ایجاد کرده است. در دو حادثه اخیر که در هواپیمای بوئینگ 787 و خودروی هیبریدی شورولت ولت به وقوع پیوست، آتش سوزی از قسمت باتری‌ها که از تکنولوژی مشابهی هم برخوردارند آغاز شده است.

0

فارنت: یک خودروی الکتریکی مدل تسلا اس، که به عنوان ایمن‌ترین خودروی آمریکا برگزیده شده است، روز گذشته دچار حریق شد و در آتش سوخت. این موضوع نگرانی‌های جدیدی را درباره خطرات احتمالی استفاده از باتری‌های لیتیوم- یون ایجاد کرده است.

2013-Tesla-Model-S-front-three-quarter-2

در دو حادثه اخیر که در هواپیمای بوئینگ 787 و خودروی هیبریدی شورولت ولت به وقوع پیوست، آتش سوزی از قسمت باتری‌ها که از تکنولوژی مشابهی هم برخوردارند آغاز شده است.

Liz Jarvis Shean، سخنگوی تسلا در اظهار نظری اعلام کرده که این آتش سوزی به واسطه شی‌ای فلزی که باعث گرم شدن بیش از حد باتری شده، به وقوع پیوسته و البته خوشبختانه کسی در این حادثه، آسیب ندیده است. لازم به ذکر است که پس از انتشار ویدئوی این آتش سوزی در اینترنت، ارزش سهام این شرکت، بیش از 6 درصد کاهش یافت.

Source: time

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.