هزینه ساخت هر گوشی موتو جی برای موتورولا 123 دلار است

موتورولا ماه گذشته موتو جی را با قیمت بسیار پایین اما مشخصات خوب معرفی کرد طوری که بعضی‌ها فکر می‌کردند موتورولا این گوشی را با ضرر یا بدون سود می‌فروشد اما اخیراً قیمت تمام شده هر گوشی موتو جی برای موتورولا مشخص شده است.

2

فارنت: موتورولا ماه گذشته موتو جی را با قیمت بسیار پایین اما مشخصات خوب معرفی کرد طوری که بعضی‌ها فکر می‌کردند موتورولا این گوشی را با ضرر یا بدون سود می‌فروشد اما اخیراً قیمت تمام شده هر گوشی موتو جی برای موتورولا مشخص شده است.

Moto-Goto g

موتو جی در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی با قیمت‌های 179 و 199 دلار عرضه می‌شود و مشخص شده است که نسخه 16 گیگابایتی برای تولید 123 دلار هزینه دارد و به این ترتیب موتورولا تنها حدود 76 دلار از فروش هر گوشی موتو جی 16 گیگابایتی سود می‌برد. البته باید توجه داشته باشید هزینه‌های تبلیغات و حمل و نقل نیز باز هم از سود موتورولا کم می‌کند به طوری که مارک نیومن، محقق موسسه Sanford C Bernstein اعتقاد دارد موتورولا حاشیه سود موتو جی را رقم بسیار اندک 5 درصد قرار داده است.

این در حالی است که سامسونگ حاشیه سود گوشی‌هایش را حدود 20 درصد در گوشی‌های معمولی و 28 درصد در پرچم‌دارانی مانند گلکسی اس 4 قرار داده است و اپل هم مانند همیشه بالاترین حاشیه سود را با رقم 30 تا 35 درصد در آیفون 5C و 5S دارد.

این نحوه قیمت‌گذاری موتورولا احتمالاً فشار زیادی را به دیگر تولیدکنندگان مخصوصاً گوشی‌های اندروید وارد خواهد کرد؛ چرا که با صرف هزینه 179 دلار تنها می‌توانید یک گوشی رده پایین و ضعیف را از برند سامسونگ خریداری کنید در صورتی که موتو جی سخت‌افزار بسیار خوبی دارد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    پس این گوشی کی میاد ایران؟
    هرچند اینچا بیاد بالا 900 تومنه

    1. مهران می‌گوید

      اما بازم می ارزه گوشی خوشگلی