پس از یک سال انتشار آنلاین؛ نیوزویک انتشار نسخه کاغذی خود را دوباره از سر می‌گیرد!

تقریبا یک سال پیش بود که هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در کمال شگفتی اعلام کرد که انتشار نسخه کاغذی خود را متوقف کرده و از این پس تنها به صورت آنلاین فعالیت خواهد کرد.

0

فارنت: تقریبا یک سال پیش بود که هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در کمال شگفتی اعلام کرد که انتشار نسخه کاغذی خود را متوقف کرده و از این پس تنها به صورت آنلاین فعالیت خواهد کرد. حالا این هفته‌نامه که از سال 1933 فعالیت خود را آغاز کرده و نسخه‌های آن در آمریکا و سراسر جهان توزیع شده، باز هم در کمال شگفتی اعلام کرده که تصمیم خود را عوض کرده و دوباره نسخه کاغذی خود را از اوایل سال آینده میلادی (زمستان)‌روانه بازار خواهد کرد.

newsweek-magazine

نیوزویک تاکید کرده که این تصمیم به خاطر درآمدی است که بخاطر حذف هزینه اشتراک مشترکین خود از دست داده و بیش از چیزیست که اکنون به عنوان هزینه تبلیغات آنلاین از آن کسب درآمد می‌کند و امیدوار است با برگرداندن این درآمد بتواند دوباره شرایط اقتصادی بهتری را تجربه کند. سردبیر نیوزویک در گفتگو با نیویورک تایمز ابراز امیدواری کرده که بتوانند دوباره به تیراژ قدیمی یکصدهزار نسخه در هفته دست پیدا کنند.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.