۴۰ درصد از خریداران آی‌پد در جمعه سیاه آمریکا صاحبان گوشی‌های اندرویدی بودند!

بر اساس بررسی که بر روی خرید ۱۲۵ هزار خریدار در جمعه سیاه آمریکا انجام شده است، مدل‌های مختلف آی‌پد اپل و همچنین تبلت سرفیس مایکروسافت جزو دستگاه‌های پرفروش بوده‌اند.

0

فارنت: جمعه گذشته جمعه سیاه آمریکا بود نه اینکه اتفاق بدی در این کشور افتاده باشد بلکه به سنت هر ساله اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر می شود را جمعه سیاه می‌نامند و آغاز فصل خرید برای کریسمس محسوب می‌شود.

iphone-ipad-mini-cases-Black-Friday

اگر چه جمعه سیاه، یک روز تعطیل نیست اما سالهاست که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌هاست و این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه ها قبل از ساعت 4 صبح باز می‌کنند و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می آورند. اما به نظر شما در جمعه سیاه امسال آمریکا کدام دستگاه تقاضای بیشتری از جانب خریداران داشت؟
بر اساس بررسی که بر روی خرید ۱۲۵ هزار خریدار انجام شد، مدل‌های مختلف آی‌پد اپل و همچنین تبلت سرفیس مایکروسافت جزو دستگاه‌های پرفروش بوده‌اند.

آی‌پد مینی ۱۶ گیگ با قیمت ۲۹۹دلار در فروشگاه والمارت، پرفروش‌ترین محصول این فروشگاه زنجیره‌ای بود و فروشگاه تارگت نیز، آی‌پد ایر ۱۶ گیگ با قیمت ۴۷۹ دلار به عنوان پرفروش ترین کالای خود معرفی کرده است. در فروشگاه زنجیره‌ای بست‌بای نیز تبلت سرفیس ۳۲ گیگ با قیمت ۱۹۹ دلار پرفروش‌ترین محصول این فروشگاه بزرگ بوده و ظاهرا مایکروسافت با کاهش قیمت تبلت ویندوزی خود انگیزه خوبی برای خریداران ایجاد کرده است.

تبلت ۱۶ گیگ آی پد ۲، تبلتی که هرگز نمی‌میرد! این تبلت بعد از تبلت سرفیس میکروسافت در فروشگاه بست‌بای دومین محصول پرفروش بوده است. کتاب‌خوان ۱۶ گیگی آمازون کیندل فایر نیز در رتبه بعدی قرار دارد و این کتاب‌خوان اندرویدی با توجه به اینکه قدیمی شده است اما قیمت ۹۹ دلار برای این کتاب‌خوان هنوز انگیزه خرید را برای خریداران ایجاد می‌کند.

چهار محصول پرفروش فروشگاه بست‌بای را تبلت‌ها تشکیل می‌دهند و این در حالی است که در فروشگاه تارگت سه محصول پرفروش این فروشگاه تبلت‌ها بودند. بعد از آی‌پد ایر که در بالا ذکر شد، مدل‌های اپل ۱۶ گیگی آی‌پد مینی و ۳۲ گیگی آی‌پد ایر در مکان‌های بعدی قرار دارند.
البته آی‌پدهای ذکر شده مدل ۷.۹ اینچی بوده و به صفحه نمایش رتینا نیز مجهز نیستند. دستگاه‌های پرفروش فروشگاه والمارت به نسبت دو فروشنده بزرگ دیگر از تنوع بیشتری برخوردار بود. تنها دستگاه پرفروش مشترک میان این فروشگاه‌ها آی‌پد مینی است.

حالا که صحبت آی‌پدهای اپل به میان آمد باید اشاره کرد که بر اساس گزارشات InfoScot حدود ۴۰ درصد از خریداران محصولات اپل را دارندگان دستگاه‌های اندرویدی تشکیل می‌دهند و کاملا واضح و روشن است که تولید کنندگان دستگاه‌های اندرویدی باید به دنبال پیدا نمودن علت این مشکل باشند.
آخرین نکته جالب توجه در خصوص خرید جمعه سیاه در آمریکا این مطلب است که تنها 29 درصد از مردم اقدام به خرید آنلاین کرده و مابقی خریدها به همان شیوه قدیمی و از طریق هجوم به فروشگاه‌ها صورت گرفته است.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.