آغاز رسمی عرضه آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای ال‌جی جی2

آخرین نسخه اندروید گوگل یعنی نسخه 4.4 بهینه‌سازی‌ها و امکانات زیادی را به همراه دارد. اگر از کاربران خوش شانس جی2 ال‌جی هستید در روزهای آینده منتظر دریافت این آپدیت حیاتی باشید.

4

فارنت: آخرین نسخه اندروید گوگل یعنی نسخه 4.4 بهینه‌سازی‌ها و امکانات زیادی را به همراه دارد. اگر از کاربران خوش شانس جی2 ال‌جی هستید در روزهای آینده منتظر دریافت این آپدیت حیاتی باشید.

LG-G2

خبرهای رسیده حاکی از آن است که ال‌جی عرضه آپدیت اندروید 4.4 را برای جی2 های کره‌ای آغاز کرده است و احتمالاً در چند روز آینده نیز برای تمامی دنیا عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این آپدیت فعلاً از طریق خود گوشی و به صورت Over the Air قابل دریافت نیست و برای دریافت آن باید از طریق اتصال به کامپیوتر و برنامه LG Update Tool اقدام کنید.

همان‌طور که ال‌جی وعده داده بود و شایعات هم به آن اشاره داشتند عرضه این آپدیت احتمالاً نهایتاً یک ماه دیگر به تمامی جی2 های دنیا خواهد رسید و کاربران این گوشی هوشمند قادر خواهند بود طعم کیت‌کت را بچشند. از ویژگی‌های جدید مهم اندروید 4.4 می‌توان به تغییر ظاهر رابط کاربری، موتور جدید ART، پروژه Svelte برای افزایش سرعت و بهینه‌سازی مصرف رم و حالت تمام صفحه اشاره کرد.

اگر گوشی شما هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است عجله نکنید؛ چرا که در آینده نزدیک قادر خواهید بود تا آپدیت را رسماً دریافت کنید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. لیندا می‌گوید

    سلام من با خود گوشی اندرویدمو آپدیت کردم ولی گزینه ART نداره.چیکار کنم؟

  2. ali می‌گوید

    ممنون از سایت و ممنون از خبر و ممنون از ال جی و ممنون از نظر ها

  3. reza می‌گوید

    تو نارنجی گفته بود 3ماهه اول 2014

  4. دیگو می‌گوید

    پس جی پرو چی؟؟؟؟