مشکل داغ شدن بیش از حد و نور کم صفحه‌نمایش در سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 مایکروسافت!

مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی روی تبلت‌های سرفیس جدید انجام داده و تبلیغات زیادی را نیز برای به رخ کشیدن قابلیت‌های تبلت‌هایش به رقبا منتشر کرده است اما مشکل جدید سرفیس می‌تواند برای مایکروسافت مشکل‌ساز شود.

2

فارنت: مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی روی تبلت‌های سرفیس جدید انجام داده و تبلیغات زیادی را نیز برای به رخ کشیدن قابلیت‌های تبلت‌هایش به رقبا منتشر کرده است اما مشکل جدید سرفیس می‌تواند برای مایکروسافت مشکل‌ساز شود.

Surface-Mini

طبق گزارش‌های رسیده از کاربران هر دو تبلت سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 دارای مشکل داغ شدن بیش از حد و کاهش شدید نور صفحه هستند؛ این مشکلات مخصوصاً در زمان مالتی تسکینگ و اجرای بازی‌ها رخ می‌هد. یکی از سخنگوهای مایکروسافت در این باره اعلام کرده است که دلیل پایین آمدن نور صفحه گرمای زیاد است و مایکروسافت این ویژگی را برای جلوگیری از صدمه دیدن سرفیس قرار داده است. اما مایکروسافت از این مشکل آگاه است و قرار است با عرضه آپدیتی در آینده نزدیک با تغییر این ویژگی مشکل را رفع کند. پیشنهاد مایکروسافت در شرایط فعلی این است که هنگام داغ شدن بیش از حد کمی تبلت را به حال خود بگذارید تا خنک شده و صفحه نمایش نور لازم را پیدا کند.

به هر حال این مشکلات برای تبلت‌هایی که مایکروسافت روی قابلیت‌های چند وظیفگی یا همان مالتی‌تسکینگ آن مانور زیادی داده است چندان جالب نیست آن هم در شرایطی که این کمپانی ردموندی در تبلیغات پی‌درپی رقبای اصلی خود یعنی آی‌پد اپل و گلکسی تب‌های سامسونگ را به تمسخر می‌گیرد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. نجمه می‌گوید

    دوستان سوالم اینه که چرا دکمه ی انتهایی روی پن کار نمیکنه. توی تنظیماتش هم رفتم که هنگام فشردن چه کارایی انجام بده اما هیچ عملی نمیکنه؟؟!

  2. نجمه می‌گوید

    سلام دوستان من سرفیس بوک ۲ دارم و این وسیله رو برای کار با نرم افزارای گرافیکی گرفتم زمانی که با این نرم افزارا کار میکنم سرفیس خیلی داغ میشه و نگرانم کرده الان هم همزمان موزیک پلی کرده بودم و توی اسکچ پد کار میکردم انقد داغ شد که خودش این دو تا برنامه رو بست و چند ثانیه صفحه چشمک میزد و میرفت. اما برای من نورش تغیری نمیکنه