لومیا 525 نوکیا جانشین پرفروش‌ترین ویندوزفون دنیا معرفی شد

لومیا 525 گوشی ویندوزفون جدید نوکیا بالاخره پس از حرف و حدیث‌های مختلف معرفی شد. لومیا 525 نوکیا که به عنوان جانشین لومیا 520 به بازار عرضه خواهد شد، مشابهت‌های زیادی نیز با این گوشی دارد.

1

لومیا 525 نوکیا از دوربین 5 مگاپیکسلی (و البته بدون فلش و بدون دوربین جلو) بهره خواهد برد و فضای داخلی 8 گیگابایتی در کنار صفحه نمایش 4 اینچی WVGA به همراه پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی از دیگر مشخصات آن خواهد بود.

lumia-525تفاوت اصلی این دو مدل به میزان حافظه سیستمی آن‌ها باز می‌گردد. لومیا 520 با 512 مگابایت رم عرضه شده بود که این مقدار در لومیا 525 نوکیا به یک گیگابایت افزایش یافته است.

علت این امر نیز جلوگیری از بروز مشکل در برنامه‌ها و بازی‌هایی که به میزان رم بیشتری نیاز دارند ذکر شده است. گوشی هوشمند لومیا 525 نوکیا در رنگ‌های مشکی، سفید، نارنجی و زرد و از 23 آذرماه و در سنگاپور آغاز خواهد شد.

 

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. m می‌گوید

    ینی من عاشق لومیا هستم