راهنمای اریک اشمیت برای مهاجرت از iOS به اندروید منتشر شد

کاربران زیادی به دنبال تغییر گوشی هوشمند خود، از سیستم عامل iOS اپل به سیستم عامل اندروید گوگل مهاجرت می‌کنند. به نظر می‌رسد دوستان و افراد پیرامون اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

0

فارنت:  کاربران زیادی به دنبال تغییر گوشی هوشمند خود، از سیستم عامل iOS اپل به سیستم عامل اندروید گوگل مهاجرت می‌کنند. به نظر می‌رسد دوستان و افراد پیرامون اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به همین منظور، وی راهنمایی 900 کلمه‌ای برای این افراد منتشر کرده است. وی می‌گوید: ” بسیاری از دوستان من که قبلا از گوشی آیفون استفاده می‌کردند، اکنون ترجیح می‌دهند از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند. پرچمداران برندهای مختلف مانند گلکسی اس 4 سامسونگ، دروید اولترا موتورولا و نکسوس 5، صفحه نمایش بهتری دارند، سریعترند و از رابط کاربری جذاب‌تری برخوردارند. این گوشی‌ها هدیه‌های با ارزشی برای کریسمس کاربران گوشی‌های آیفون به شمار می‌آیند.

eric-schmit

راهنمای منتشره از سوی اشمیت، شامل روش‌هایی برای اضافه کردن حساب کاربری گوگل بر روی گوشی‌های اندرویدی، یافتن برنامه‌های مورد نیاز، وارد کردن شماره‌ها و مخاطبین به لیست تماس، همگام سازی محتویات صوتی، تصویری و حتی جابجایی سیم کارت از یک گوشی آیفون به یک گوشی اندرویدی را شامل می‌شود.

در پایان این راهنما، عضو سابق مجموعه مدیریتی شرکت اپل در زمینه مرورگرها به این جمله اشاره داشته است : ” مطمئن باشید که از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، نه سافاری. کروم امن‌تر است و از جهات بسیاری بر دیگر مرورگرها برتری دارد، ضمن اینکه این مرورگر، رایگان است. “

متن کامل این راهنما را می‌توانید در این‌جا  مشاهده کنید.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.