5 دلیل برای برتری پلی استیشن 4 بر ایکس باکس وان مایکروسافت!

هر دو کنسول شرکت مایکروسافت و سونی دارای نقاط ضعف و قوتی هستند و بازار هدف هر دو کنسول طیف بی‌شماری از گیمرها است اما در این مطلب قصد داریم به مقایسه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ببپردازیم. با فارنت همراه باشید.

472

نسل بعدی کنسول‌های بازی ویدیویی سرانجام وارد بازار شدند. هر دو کنسول شرکت مایکروسافت و سونی دارای نقاط ضعف و قوتی هستند و بازار هدف هر دو کنسول طیف بی شماری از گیمرها است اما در این مطلب قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که طرفداران پلی استیشن 4 برای برتری کنسول خود بر ایکس باکس وان به آنها اشاره می‌کنند و تاکید دارند که با وجود این دلایل باید پلی استیشن 4 سونی را به ایکس باکس وان مایکروسافت ترجیح داد. البته در نظر داشته باشید که این دلایل ممکن است در گذر زمان و با عملکرد شرکت‌های ذینفع دچار تغییر و تحول شود. با فارنت همراه باشید.

مقایسه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 | سخت‌افزار و قدرت سخت‌افزاری

میزان تفکیک پذیری بازی Call of Duty: Ghosts به صورت کاملا مهم میزان قدرت گرافیکی کنسول ها را بین کنسول مایکروسافت و سونی برای همگان روشن کرد. این بازی بر روی پلی استیشن 4 به صورت طبیعی دارای تفکیک پذیری 1080p است در حالی که بر روی ایکس باکس وان دارای تفکیک پذیری 720P است که بدین ترتیب سیستم سونی دارای قدرت بالاتری از سیستم مایکروسافت است و توسعه‌دهنگان بازی می توانند بازی‌هایی به مراتب با کیفیت گرافیکی بالاتر بر روی آخرین کنسول شرکت سونی عرضه و به نمایش بگذارند.

xbox-one-vs-ps4-specs-hardwareالبته شاید بگوئید که کنسول مایکروسافت نیز دارای چنین سخت‌افزار گرافیکی قوی است ولی مهم این است که از توان گرافیکی به نحو احسن بهره برد که این اتفاق در مورد کنسول سونی روی داده است.

مقایسه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 | عناوین بازی اختصاصی

سونی دارای یک گلچین از بهترین استودیوها برای تهیه عناوین احتصاصی بر روی کنسول خود است و تنها به شوترها دل خوش نمی‌کند. سونی به صورت اختصاصی با توسعه دهندگان درجه یک قرارداد امضا کرده است تا عناوین بسیار خوبی همچون Littlebigplanet را برای این کنسول و به صورت انحصاری عرضه کنند. نام استودیو Naughty Dog به تنهایی کافی است تا بدانید که چه بازی‌های خوبی در انتظار کاربران این کنسول سونی خواهد بود که با قدرت گرافیکی قدرتمند این کنسول لحظات رویایی را رقم خواهد زد.

مقایسه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 | کنترلر

سیستم کنترلر سونی موسوم به Dualshock 4 از نو دوباره طراحی شده و کنترل انالوگ نیز این بار بر روی آن قرار گرفته که باعث راحت تر شدن استفاده و استراحت انگشتان می شود و در ضمن یک دکمه مخصوص نیز برای به دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاری افزوده شده است.

DualShock-4یک صفحه نمایش لمسی قابل کلیک در جلو با طبف وسیعی از کنترل‌های مختلف در نظر گرفته شده است که هر چند همان معماری اصلی DUALSHOCK را حفظ کرده است ولی یک نسخه بسیار راحت تر و بهینه‌تر شده است. در این کنترلر می‌توان صفحه نمایش لمسی را یک راه بسیار خوب برای افزایش قابلیت‌های کنترل بدون افزودن دکمه‌های اضافی دانست .

مقایسه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان | توسعه دهندگان

مایکروسافت به تازگی اقدام به راه اندازی یک برنامه خوب برای جذب توسعه‌دهندگان نموده است که البته بسیار دیر است زیرا سونی مدت مدیدی است که فعالانه به پرورش و بهبود فرایند توسعه برای علاقمندان ارائه بازی و برنامه برای کنسول خودئ می پردازد که همگی می‌دانیم در کنسول پلی استیشن 3 علی رغم محیط محدودتر چه عناوین انحصاری خوبی عرضه شد و حال سونی در PDS4 وعده یک دنیای بزرگتر را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان داده است و در ضمن این قابلیت را داده است تا با برنامه های ریز و درست کاربران استفاده بیشتری از کنسول خود ببرند.

kazhiraips4vsxboxone

مقایسه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان | قیمت

این مورد را دیگر هیچ کس پیش بینی نمی‌کرد که کنسول پلی استیشن 4 با قدرت گرافیکی بالاتر کنترلر حرکتی و کانفیگ بهتر 100 دلار ارزان‌تر از ایکس باکس وان باشد و به نظر می‌رسد اکوسیستم اقتصادی سونی بهتر شروع به کار کرده و البته کنسول خود را کمی زودتر از ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد داد که این مزیت مهم ترین و آخرین مزیت مهم کنسول سونی است که بالطبع در این بحران اقتصادی 100 دلار ارزان تر کاربران بسیار بیشتری را به سوی خرید کنسول پلی استیشن 4 ترغیب خواهد کرد.

اگر هنوز میان خرید این دو کنسول تردید دارید توصیه می‌کنیم مطلب “پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان؛ کدامیک انتخاب مناسب‌تری برای شماست؟” را در فارنت حتما بخوانید.

منبع Forbes
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

472 نظر برای این مطلب
  1. MOHAMMAD ALI می‌گوید

    Xboxاز همشون بهتره

  2. PCگیمر می‌گوید

    کنسول بدرد نمیخوره و بازی هاش تا مدت محدود تولید میشن مثل ایکس باکس 360…ولی بازی های کامپیوتر مدام العمر تولید میشه با ارزان ترین قیمت وبهترین کیفیت…راستی جدید ترین بازی های اول برای کامپیوتر تولید میشه …

  3. حمید می‌گوید

    من حمید کنارچی هستم من قبلا طرفدار ایکس باکس بودم ولی نه به خاطر پول و شرایط دیگر الان در هر نظر عاشق ps4 رم هستم والا

  4. امیر می‌گوید

    بهتر از همه فقط پی اس 4 هست

  5. نگین می‌گوید

    من جدیدن یک کامپیوتر خریدم بنظر من کامپیوتر(pc)بهتره کنسوله

    1. علی می‌گوید

      نگین خانم حرفتون متینه ولی باور کنید کنسول پی اس 4 واقعا عالی و جذابه

  6. پلیس یگان ویژه می‌گوید

    PCبهتره 10000000تا کنسوله

  7. احمد می‌گوید

    سگ میره کنسول میخره خخخخخخخ انصافا یک کامپیوتر بخر خیال خودتو راحت کن

  8. حاج عارف می‌گوید

    کنسول بدرد نمیخوره برید کامپیوتر بخرید

  9. ali می‌گوید

    من هم ps4و xbox oneدارم خدایی هیجی ps4نمشه. xbox one فقط باید بشین گردو خاک جذب کنه.ps4 رو عشقه همینه بس…..

  10. pouya می‌گوید

    سلام من گیج شدم بنظرتون کدوم بهتره ایکس باکس یا ps4

    1. MOHAMMAD ALI می‌گوید

      ایکس باکس وان بهتره من ایکس باکس خریدم مخصوصا gta انلاین حرف نداره

  11. ابولفضل می‌گوید

    سلام ایکس باکس وان فرمان صوتی داره ایا ps4 داره؟

  12. سينا می‌گوید

    سلام انقد فن بازی در نیارید
    فن بوی نباشید که می گین فقط ps4 این حرفا واسه نوباس بفهمین
    تفاوت این دو خیلی کمه و فقط از سلیقس از انحصاری هر کدوم بیشتر خوشتون میاد اونو بخرید

  13. مانی محمدخانلو می‌گوید

    از نظر من که هیچ فرقی نداره هرکدوم بازی های انحصاری خودشو داره ولی در مورد انلاین بازی کردن xbox one خدمات بهتری میده شما اگه میخواید بازی های با کیفیت بازی کنید برید تلویزیونتونو عوض کنید

  14. amn1381 می‌گوید

    دوست دارم به کسانی که xbox رو حمایت میکنن یه چیزی بگم آقا انقدر دست و پا نزنید بیشتر غرق میشید تا نجات پیدا کنید مخصوصا آقا مهدی رو اون بالا میگم خودم ps4 دارم xbox دیدم ولی چرا باید وسط بازی کرش بشه بازی و ضد حل بشه برات xbox مثلا چه کاری برای دسته کرد شما چیز جدیدی میینید یکم جمع و جور تر شده داشبوردشم پیچیده هست ps4 اصلا زیبایی تمام xbox با یک آجر و خودشم یه قیافی چرت مکعبی کلش هواست برای بزرگنمایی چراغ روی دسته پی اس فور عالیه یک آدم عاقل میره ps4 میخره ولی من میگم xbox 2 عملکرد بهتری قراره نستب به ps5 داشته باشه میگید نه نگاه کنید.

    1. اریا می‌گوید

      داداش معلومه ps4 بهتره ولی در اینده چیزی به نام ایکس باکس2 نمیاد ..ایکس باکس 1 به معنای جعبه تکه ..برا همین اسم ایکس باکسو هیچ وقت نمیشه قضاوت کرد ..دوما هرچی دید شایعه بوده .هنوز به صورت قطعی وعملی فعلا نمیرن سراغ کنسول بعدی فعلا باید مشکلات این کنسول های نسل 8 رفع کنن

  15. علیرضا می‌گوید

    سلام. من خودم به شخصه دوست داشتم xbox one بگیرم فقطم به خاطره دستش ولی رفتم پرسو جو کردم دیدم از هرکی میپرسم میگهps4 میگن بازی های بهتری داره و جدید ترین بازی ها مثل مرتال کمبت x برا ایکس باکس وان نی ولی برا ps4 هست.من الان تو دوراهی ام چیکار کنم

  16. کیارش می‌گوید

    میشه لطف کنید فرق قیمت بازیهای ایکس باکس و ps4 رو بگین؟

  17. مهدی عسگری می‌گوید

    P4بهتره چون کیفیتش هم بهتره و سرور قوی تری داره تازه بازی های xbox oneاز p4تقریبا20،30هزارتومن بیشتر بازی های عالی هم هست که فقط مخصوص p4 و انحصاری برای اون هست.

  18. محمد حسین می‌گوید

    تنها ناراحتی من اینکه دسته ی ایکس باکس راحت تره و البته خیلی ها میگن بخاطر اینه که من عادت کردم ولی من قبول ندارم سوالم اینه که دسته ی ایکس باکس واقعا راحت تره یا نه؟

  19. سینا می‌گوید

    در ایکس باکس وان رنگ در بعضی بازیا پررنگ هست که خیلیا به خاطر همین میرن طرف ps4 پشتیبانی ایکس باکسم یه خرده بهتره در غیر این صورت فرقی با هم ندارن

  20. Morteza می‌گوید

    میخاستم بدونم پلی 4 کینکت داره یا فقط ماکرو سافت کینکت داره یا آگه پلی 4 داره باید جدا بخریم یا با خودش.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      کینکت برای اکس باکس هست. پلی استیشن دستگاه دیگه ای به نام Eye داره

      1. mahdi می‌گوید

        Camera هم داره
        Ps4

  21. امیرحسین می‌گوید

    سلام به نظر شما کدام بهتره؟

  22. مریم می‌گوید

    سلام ما می خواهیم برا پسرم دستگاه بازی جدید بخریم اما گیج شدیم چی بخریم وچه مارکی

  23. soroush می‌گوید

    راستی اگه توجه کنین microsoft نمیخواست کنسول بده بیرون تا اینکه sony کنسول داد بیرون microsoft پنج روزه xbox one رو تقلیدی از ps4 داد بیرون. اگه توجه کنین sony قطعاتی که توی PS4 گذاشته خودش تولید کرده ولی microsoft رفته قطعات sony رو برداشته گذاشته توی xbox one روشون برچسب xbox و microsoft زده.
    برای ایرانیای ساده متاسفم که وقتی میبینن xbox one هیکلش بزرگ تره و microsoft شرکت آمریکایی چون آمریکایی تولیدش کرده و قیمتش بیشتره فک میکنن xbox one خیلی خوبه

  24. Amir می‌گوید

    سلام میشه از کجا دانستید که ایکس باکس وان خوب نیست و سونی 4 بهتره من خودم سونی3 داستم واقعا عالی بود اما حیف کپی خور نمیشد و فروختم دستگاه سونی3 من اصل بود به خاطه همین گپی خور نمیشد واقعا بازی های ایمس باکس خیلی بیشتر از سونی سونی3یا4 اگه کپی خور نشن بازی هاشون 200 هزا,تومان سما دهچتا بازی بخرید پول خود کنسول در میاد ولی شرکت سونی شرکت خوبی و ایکس باکس وان دستگاه بسیار خوب و با بازی های متنوع هستش

  25. سعيد می‌گوید

    Ps4خیلی بهتره من دارم خیلیی راضی هستم

  26. Ahmad می‌گوید

    اصلا براچی خودتون را گیج کردید دارید فکر میکنید فقط و فقط Ps4 . هرکی خواست کنسول بخره نره این آشغالای مایکروسافت را بخره من Xbox one داشتم فروختم Ps4 گرفتم به نظرم در مقایسه آن ها Ps4 حریف نداره .

  27. سینا می‌گوید

    سلام من میخوام کنسولی بخرم که دوام زیادی داشته باشه یعنی تقریبا ۲۴ساعته کار کنه کدومو بخرم؟

  28. mahyar می‌گوید

    آقا فقط ps4 مدل call of duty هرکی بگه بده صلا نمیدونه.
    شما چرا گیر دادید به xbox one آون که در مقابل ps4 چیزی نیست که راستی xbox one gddr3 هست نه 5 و ps4 همون gddr5 هست لطفا مال xbox one رو اصلاح کنین با تشکر..

  29. امیرمحسن می‌گوید

    مطلبتون کاملا تعصبی بود…….

    1. HadiJj می‌گوید

      تو هم معلومه از طرفدار های سرسخت کنسول مزخرف ps4 هستی

      1. امیرمحسن می‌گوید

        نه داداش من طرف حقم وقتی بینشون اختلافی نیست چرا الکی میگن پی اس بهتره،ما که تو گیم نت کیفیت و فریمارو مقایسه کردیم دیدیم فرقی نی……

    2. محمد می‌گوید

      ایول درسته ایکس باکس تازه ارزونترم هست دستشم بهتره سروراشم قوی ترن

  30. سهیل می‌گوید

    سلام
    من میخواستم بدونم اگه ایکس باکس وان بخریم باید حتما به اینترنت وصل باشیم نمیشه افلاین بازی کنیم .
    در ضمن مگه قیمت بازی های ایکس باکس وان چقدره که شما میگید میتونیم بازی های ایکس باکس 360 رو روش اجرا کنیم
    اگه بخوایم بازی های ایکس باکس 360 رو روی ایکس باکس وان اجرا کنیم این بازی های 7 هزار تومنی یا 8هزار تومنی منظورتونه یا اون اصل ها

    1. mahdu می‌گوید

      بله برای بازی با ایس پاکس وان حتا اگر بازی افلاین باشد با ید به وصل نت پر سرعت باشی تا بتونی بازی کنی ولی پیس فور این شرت مزرف رو نداره

      1. محمد می‌گوید

        این برا قبلن بود دادا این قابلیتو برداشتن برای اعتراض بقیه الانم داره کنسول بعدی ایکس باکس میاد xbox one s

  31. Amirreza می‌گوید

    سلام خواستم بپرسم قیمت های بازی سونی چهار بالاست یا ایکس باکس وان و حدودا چند تومان هستن؟(بازی هردوتاشون)

  32. مهدی می‌گوید

    خخخ واقعا گرافیک ps4و xbox one با چشم غیر مسلح به هیچ عنوان نمیشه تشخیص داد هرکی میگه من کیفیت پی اس فور بالاتر دیدم واقعا دروغ میگه و دروغ گو هستش شرکتی مثل سونی دلش به همین یه کنسولش هست و نباید دلشو شکوند والا کلا نابود میشه ولی متیکروسافت یه شرکت بزرگ و قابلیت اینو داره هرچیزی رو در بهترین نوعش بسازه راستی اون اقایی که گفت کسانی که پولشون کمه میرن ایکس باکس وان میخورن اخه خنگ خدا قیمت ایکس باکس وان با پی اس فور فرق چندانی نداره حتی ایکس باکس وان 100 تومن هم گرونتره هرکی پی اس فور میحره به خاطر کپی خور بودن پی اس 4 والا کسانی که پولشو دارن میرن ایکس باکس وان میخرن من خودم مغازه دارم دارم حرف میزنم و هردوتا کنسول رو دارم و دارم استفاده میکنم کنسول گیم و حتی بالاتر از گیم یعنی ایکس باکس وان اما کنسولی میخواین که فقط بچه هاتونو شاد کنه بره دنبال همون کنسول ps4 که هیچی نداره پی اس فور برای یه بچه ده ساله خوبه چون زیاد قابلیت نداره میگما اما یه گیمر واقعی که گیم رودرک میکنه باید بره دنبال مایکروسافت و ایکس باکس وان گیمر های واقعی ایکس باکس وان بخرن یا علی

  33. ALI می‌گوید

    بچه ها من میخوام PS4 بگیرم میخواستم بدونم PS4 به مانیتور کامپیوترم وصل میشه یانه

  34. امیر می‌گوید

    فقط ps4 بهترینه ایکس باکس وان چیه بابا گرافیک بازی ی ایکس باکس وان ببین گرافیک بازی ی پیس فور گرافیک بازی پیس فور خیلی بهتر خیلی سخت افزار پیس فور بهتره خیلی بهتره بنظرم ایکس باکس وان میخرید پولتون رومیریزین تو اب

  35. امیر حسین می‌گوید

    از نظر من ایکس باکس وان خیلی از قابلیت هاش از ps4 کمتره مثلا از یه گلد دوروزه میشه به اندازه یه هفته استفاده کرد و گلدش از پی اس پلاس ارزون تره وهرماه چهارتا بازی رایگان میده

    1. ALI می‌گوید

      ببخشید واسه PS4هم باید مثل XBOX ONE هم براش لایو بخریم

      1. امیرحسین می‌گوید

        نه داداش ولی باید در عوضش اکانت پلاس بخری

  36. Amir می‌گوید

    ببخشید مایکروسافت نه ایکس باکس وان اشتب شد

  37. Amir می‌گوید

    برین بابا ناموسا پلی 4 همه چیش از ایکس باکس وان بهتره ولی ایکس باکس وان تا چند مدت دیگه میخواد یه ایکس باکس بسازه که 5 برابره پلی 4 قدرتمند تر و با کیفیت تره ولی کو تا بیاد اگه بیادم قیمتش خیلی بالاس و بازی هاشم گرونه از من میشنوید پلی 4 بهتره

  38. MEHDI KHAN می‌گوید

    سلام دوستان من میخوام یه کنسول بازی بخرم لطفا منا را راهنمایی کنید چیکار کنم xbox one یاps4زود منا راهنمایی کنید ممنون

  39. سروش می‌گوید

    اگر می شه هرچه چی سریع تر به من بگین اگر بازی داخل پلی4رجیون2با حجم 1ترابایت بریزم می سوزد یا نه

  40. Bashkuch می‌گوید

    ینی به خاک بچه هام قسم هیچ جای دنیا انقد که تو ایران سر دو کنسول بحثه دعوا ندارن :/// باو نمودین ناموسن -___-

  41. alita می‌گوید

    اونایی که میان میگن Xbox بهتر از ps هستش خودشون خندشون نمیگیره از حرفشون؟شما یه نیگاهی به بازیای اختصاصی ps4 بکنید مقایسشون کنید با اختصاصیای xbox1 اصلا از زمین تا اسمون فرقه انچارتد و لست او اس و انتیل داون و بلد بورن ps4 کجا بازیای دوزاری xbox 1 کجا؟؟!!!

  42. soroush می‌گوید

    در داخل خود وب سایت microsoft درباره xbox one نوشته شده که بیل گیدس نقشی نداشته
    داخل وب سایت xbox هم هست

  43. soroush می‌گوید

    دوست عزیزی که نوشتی بیل گیدس پدر تکنولوژی
    باید بدونی بیل گیدس در ساخت xbox one هیچ نقشی نداشته و بیل گیدس فقط به pc توجه میکنه به کارهای مربوط به pc و ویندوز و… توجه میکنه.

  44. soroush می‌گوید

    فقط ps4 اونی که پول نداره میگه xbox one یا شایدم واسه بازیاشونه.
    چون قیمت بازی های ps4 بیشتره.
    بعدشم مایکروسافت نمیدونست کنسول بازی چیه sony بود playstation1 رو زد.
    بعد یه چیز دیگه فقط بازی های اصل xbox 360 روی xbox one بالا میارن نه کپی شده های 5 6 تومنی.
    که بازی های اصل xbox 360 گیر نمیاد هیچی.گیرم بیاد از 50 تومن داره تا 100 تومن.
    50 تومن هم بازی های چرت قدیمیشه.
    خو مریضی یه 80 تومن دیگه بزار روش بازی های PS4 رو بخر.
    بعدشم بازی های PS4 اصل خواستی با قیمت مناسب برو تو سایت http://WWW.1GAMEPLAYIRAN.COM بازی هاش مفت.
    میاره جلو در خونتون پولم باید بعد از تحویل گرفتن بازی بدی.
    شاید باورتون نشه ASSASSINS CREED UNITY رو برای PS4 میده 95 تومن.مثلا PES 2016 رو میدن 145 تومن اون میده 120 تومن. 8 تومن هم پول حمل بازی.
    از من به شما نصیحت PS4 بخرین.
    کنسول بعدیش یعنی مثلا PS5 ده 15 سال بعد میاد مث گوشی نی که هر سال بیاد.
    شاید اول پول خود دستگاه یا بازیاش یا اصلا حتی پول لوازم جانبیش زیاد باشه ولی بهتون بگم هیچ وقت شرمندتون نمیکنه تو کیفیت و گرافیک هم هیچی کم نمیزاره.
    هیچ کنسولی هم بهش نمیرسه تمام مقایسات نشون داده ps4 پنجاه درصد قوی تر از xbox one.
    من خودم کسی بودم که به خاطر قیمت میگفتم xbox one ولی وقتی کیفیت ps4 رو دیدم گفتم xbox one چیه بابا !!!!!!!!
    شما فرض کنین xbox one موشه و ps4 گودزیلا!!!! در این حد!!!!

  45. Xbox one می‌گوید

    فقط ایکس باکس! دوستان من دوتاش رو دارم هم ایکس باکس وان هم پی اس 4، تازه اگه پولتون به بازی های ایکس باکس وان نمی رسه بازی های ایکس باکس360 به کنسول ایکس باکس وان میخوره و میتونید از اونا استفاده کنید ولی پی اس 4 چی؟کیفیت این دو کنسول به قدری یکسان که پا چشم انسان نمیشه تشخیص داد.پدر تکنولوژی بیل گیدس رئیس شرکت Microsoft پس در این صورت سونی این وسط چی کاره است.2 ملیون پول بی زبون رو داخل جوب نریزید.

    1. سهیل می‌گوید

      سلام .من میخواستم بدونم واقعا برای ایکس باکس وان حتما باید انلاین باشیم نمیشه افلین بازی کنیم.مگه بازی های ایکس باکس وان چقدره که شما میگید میتونیم بازی های ایکس باکس 360 رو روش اجرا کنیم.منظورتون همون بازی های 8هزار یا 7هزار تومنی یا اون بازی اصل ها که قیمتشون بالاست .لطفا سریع جواب بدید. ممنون

  46. مهدی می‌گوید

    من پنج ماه ایکس باکس وان دارم بهترین کنسول نسل هشتنی حتما هرکی میخواد یک کنسول که فراتر از یک کنسول گیم باشه یا در نوع گیم بهترین باشه حتما کنسول مایکروسافتی ایکس باکس وان رو در نظر داشته باشه و حتما بازی هالو پنج رو امتحان کنه فقط ایکس باکس وان فقط

  47. حسین می‌گوید

    حالا اخرش ایکس باکس وان یا پلی 4 ؟؟؟؟؟

    1. Xbox one می‌گوید

      Xbox one

  48. محمد می‌گوید

    سلام؟

    پلی استیشن چهار یا ایکس باکس وان کدام بهتره است

    بازی پلی استیشن چهار یا ایکس باکس وان فرق میکنه یا نمیکنه

  49. مهدی می‌گوید

    خیر احتیاجی نیستش

  50. abolfazl می‌گوید

    سلام
    میگم
    احتیاج نیستش که هر روز به اینزنت وصل بشی؟

    منظورم کلا نیستش اون قانون با اپدیت درست میشه

    منظورم اینه که روزی مثلا ۵دقیقه به اینتزنت وصل
    شدن اجباری هستش؟