یک میلیارد و 200 میلیون تصویر پروفایل کاربران فیس‌بوک در این صفحه نهفته است!

شبکه اجتماعی فیس بوک، بیش از 1.2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. برنامه نویسی به نام ناتالی رخاس، از این آمار استفاده کرده و توانسته در طرحی زیبا، تصاویر پروفایل کاربران فیس بوک را به صورت موزاییکی گسترده شده در کنار هم جمع آوری کند.

1

فارنت: شبکه اجتماعی فیس بوک، بیش از 1.2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. برنامه نویسی به نام ناتالی رخاس، از این آمار استفاده کرده و توانسته در طرحی زیبا، تصاویر پروفایل کاربران فیس بوک را به صورت موزاییکی گسترده شده در کنار هم جمع‌آوری کند.

این تصاویر که در یک سایت قرار گرفته، به نحوی طراحی شده که می‌توانید هر قسمتی از آن را برای بزرگنمایی بیشتر انتخاب کنید. با گذر دادن موشواره از روی یک تصویر، عبارت “FACE” به همراه عددی به نمایش گذارده خواهد شد که در واقع عدد نمایش داده شده، ترتیب ایجاد پروفایل کاربران را نشان می‌دهد. کلیک بر روی تصویر یک کاربر، شما را به صفحه پروفایل وی در فیس بوک رهنمون خواهد کرد.

facebook-profile-picture

البته فراموش نکنید که این طرح، تناقضی با حریم امنیتی کاربران نداشته و اطلاعات خصوصی کاربران به نمایش درنخواهد آمد. به عقیده این برنامه‌نویس، وی تنها به دنبال راهی برای نمایش تصاویر پروفایل 1260866093 کاربر فیس بوک به نحوی سازمان‌ داده شده، بوده است.

اگر پیش از مشاهده این صفحه، به حساب کاربری خود وارد شده باشید می‌توانید از قابلیت مشاهده عدد پروفایل مربوط به خود و دوستانتان نیز استفاده کنید و در واقع ببینید کدام یک از دوستانتان سابقه بیشتری در فیس بوک دارند. البته مطمئنا سابقه هیچ یک به اندازه سابقه شماره یک این صفحه یعنی مارک زاکربرگ نخواهد بود!

Source: News.yahoo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ن می‌گوید

    خوبه