از این پس لوگوی اینتل را در زیر پیراهن بارسلونا خواهید دید!

شرکت اینتل در اقدامی جالب تصمیم گرفته است تا با بستن قراردادی لوگوی خود را در زیر (و نه روی) پیراهن تیم محبوب بارسلونا به نمایش بگذارد.

1

حامیان مالی و اسپانسرها در ورزش فوتبال چیز جدیدی نیستند و مدت‌هاست که تیم‌های بزرگ و کوچک سراسر دنیا در برابر دریافت مبالغی هنگفت شرکت‌ها و برندهای خاصی را تبلیغ می‌کنند اما اقدام اینتل برای قرار دادن لوگوی شرکتش در زیر پیراهن بارسلونا در نوع خودش جالب است. همان‌طور که می‌دانید اسپانسر کنونی تیم بارسلونا شرکت هواپیمایی Qatar Airways است و شاید اینتل که نمی‌توانسته پیشنهادی بهتر از قطری‌ها به این باشگاه کاتالونیایی ارائه دهد تصمیم گرفته تا از فضای خالی زیر پیراهن این تیم استفاده کند!

همچنین قرار است شرکت اینتل دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ را در اختیار بازیکنان و کادر فنی این تیم بگذارد و همچنین در دیگر زمینه‌های فناوری نیز به بارسلونا کمک کند. با وجود این‌که مبلغ قرارداد اینتل و بارسلونا مشخص نیست اما به گزارش فوربز رقم این قرارداد چیزی حدود 5 میلیون دلار برای هر سال خواهد بود.

intel-logo-barcelona

به این ترتیب شاید مسئولان اینتل منتظر بمانند تا پس از گلزنی یکی از بازیکنان بارسلونا کمی ریسک کرده و پیراهن بارسلونا خود را بالا بزند تا شاید هواداران متوجه لوگوی اینتل در این مکان غیرعادی شوند!


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. كاما می‌گوید

    ایده ى‌ جالبی هست اما چجوری میخواد دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ را در بازیکنان و کادر فنی این تیم بگذارد ؟